Solaris Urbino 20
A ja słyszałem inaczej
http://www.youtube.com/watch?v=jbalNlXogbs
Przewiń sobie do jednej minuty i dwudziestu czterech sekund (1:24)
http://www.youtube.com/watch?v=jbalNlXogbs
Przewiń sobie do jednej minuty i dwudziestu czterech sekund (1:24)
Zdjęcia są bardziej wiarygodne, niż pomylony tekst osoby mówiącej. Oto pierwszy dowód:
http://www.emercedesbenz.com/Images/Nov ... banBus.jpg
<b>pozatym</b> jeżeli przyczepa jest częścią Lion's City L, to tak musi być. I jak wyobrażasz sobie oś napędową na skrętnych wózkach i na pojedynczych kołach?
Zresztą na filmie doskonale widać, że osie są inne.
http://www.emercedesbenz.com/Images/Nov ... banBus.jpg
<b>pozatym</b> jeżeli przyczepa jest częścią Lion's City L, to tak musi być. I jak wyobrażasz sobie oś napędową na skrętnych wózkach i na pojedynczych kołach?
Zresztą na filmie doskonale widać, że osie są inne.
Wystarczyło tylko poszukać i nie słuchać błędów
http://phototrans.eu/14,268293,0.html
Doskonale widać, że czwarta oś jest skrętna
http://phototrans.eu/14,268293,0.html
Doskonale widać, że czwarta oś jest skrętna
No tutaj bym uważał.... Rozwiązanie ze skrętną osią napędową jest znane i było stosowane w jednym z autobusów Neoplana. Nie pamiętam jak się on nazywał (Megaliner czy jakoś tak), ale to był czteroosiowy autobus piętrowy (na pewno Amalio będzie wiedział o co mi chodzi). No i ten autobus miał wszyskie (!) osie skrętne. Oś napędowa skręcała się ledwie o kilka stopni, więc trudno to porównywać do "normalnie" skrętnej osi (z pojdynczymi kołami), ale zawsze.....lemba pisze:I jak wyobrażasz sobie oś napędową na skrętnych wózkach i na pojedynczych kołach?
Co oczywiście nie oznacza, że CapaCity ma takie rozwiązanie. Chodzi mi tylko o to, że oś napędowa może być skrętna.
No dobra, powróćmy do recenzji modelu, bo chyba tego chciał autor. Model dosyć fajny, odnoszę jednak wrażenie, że koła są za duże. osobiście chciałbym, w wersji bez kilmatyzacji trochę większe otwierane okna, bo te wydaja się być za małe.
Co do realności pojazdu, myślę, że takie coś na pewno kiedyś powstanie, bo zapotrzebowanie na takie autobusy chyba będzie, i producent zrobi taki model, aby nie wypaść z obiegu. Nie będzie to trudne, bo ma zwykłego przegubowca, i 15-metrowca, więc wystarczy za przegubem wstawić tył U15, podobnie jak Man i Mercedes ze swoimi modelami.
Co do realności pojazdu, myślę, że takie coś na pewno kiedyś powstanie, bo zapotrzebowanie na takie autobusy chyba będzie, i producent zrobi taki model, aby nie wypaść z obiegu. Nie będzie to trudne, bo ma zwykłego przegubowca, i 15-metrowca, więc wystarczy za przegubem wstawić tył U15, podobnie jak Man i Mercedes ze swoimi modelami.
Może chodzi o to, że kierowca będzie chciał włączyć kilmatyzację tylko sobie, np. z powodu oszczędności. A przy jednej dużej klimatyzacji będzie ona działać także dla pasażerów,a nie tylko dla kierowcy. Drugim powodem może być awaria głównej kilmatyzacji. Wtedy także kabina kierowcy nie byłaby klimatyzowana. Jest to o tyle dobre rozwiązanie, bo jeszcze jak kabina nie jest całkowicie zabudowana to zawsze może otworzyć przednią połówke pierwszych drzwi, tam i tak zazwyczaj jest barierka, więc niek nie powinien wejść. W przypadku kabiny zabudowanej całkowicie ta możliwość odpada, a małe okienko z lewej strony może nie wystarczać, szczególnie, gdy kierowwca nie chce się narazić na przeciąg i póxniej ewentualne związane z tym choroby.