Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)
Galant Prezentuje.
Witam.
Otóż od niedawna tworzyłem autobus, bez większych skutków, gdyż wychodziło byle co. Ale po dłuższej pracy stworzyłem coś (moim zdaniem) ciekawego, prosze państwa, oto dwa modele marki Galant :
- City Gracia 12S (Silnik Galant Beta Power One o mocy 269KM + skrzynia biegów ZF 6 S 160)
CENA - 595.000
- City Evo 12 (Silnik Galant Power Max o mocy 320KM + skrzynia biegów ZF 6 S 160)
CENA - 623.000
Istnieje możliwość wypożyczenia obu pojazdów na testy.
Otóż od niedawna tworzyłem autobus, bez większych skutków, gdyż wychodziło byle co. Ale po dłuższej pracy stworzyłem coś (moim zdaniem) ciekawego, prosze państwa, oto dwa modele marki Galant :
- City Gracia 12S (Silnik Galant Beta Power One o mocy 269KM + skrzynia biegów ZF 6 S 160)
CENA - 595.000
- City Evo 12 (Silnik Galant Power Max o mocy 320KM + skrzynia biegów ZF 6 S 160)
CENA - 623.000
Istnieje możliwość wypożyczenia obu pojazdów na testy.
Abstrahując od tego, że za 590 tys. to można zakupić niskopodłogowy autobus, ale używany, bo nowych to ze świecą szukać za takie pieniądze i od tego, że niektórzy zważają się nie zauważać czegoś takiego jak realizm i inflacja - mało tego, postępują jakby na rynku wciąż była deflacja (każdy kolejny prezentowany model jest oferowany za mniejsze pieniądze), balansując na progu opłacalności; to użytkownik Lionsek vel lionsek5 chyba nie doczytał Regulaminu Forum.
Firma Sonreir ma zaszczyt zaprezentować rodzinę nowoczesnych autobusów elektrycznych: Electrico Pojazdy powstały w wyniku doswiadczeń firmy w produkcji autobusów i pojazdów szynowych. Nowoczesny design oparty na najnowszych europejskich trendach. Przejdźmy więc do głównej części prezentacji:
Cena podstawowa: 1 400 000 KMF
Cena podstawowa: 2 000 000 KMF
Cena podstawowa: 2 400 000 KMF
W ofercie znajduje się także szeroki wybór dodatkowego wyposażenia, min. innowacyjny system ładowania indukcyjnego (dodatek do podstawowego systemu) wraz z montażem odpowiednich urządzeń na pętlach i przystankach pośrednich.
Obecnie do testów dostępne są autobusy o długościach: 11m, 14m i 17m (z każdego po jednym egzemplarzu) wyposażone w 2 systemy ładowania, biletomat oraz SIP własnej produkcji.
Cena podstawowa: 1 400 000 KMF
Cena podstawowa: 2 000 000 KMF
Cena podstawowa: 2 400 000 KMF
W ofercie znajduje się także szeroki wybór dodatkowego wyposażenia, min. innowacyjny system ładowania indukcyjnego (dodatek do podstawowego systemu) wraz z montażem odpowiednich urządzeń na pętlach i przystankach pośrednich.
Obecnie do testów dostępne są autobusy o długościach: 11m, 14m i 17m (z każdego po jednym egzemplarzu) wyposażone w 2 systemy ładowania, biletomat oraz SIP własnej produkcji.
Ja byłbym zainteresowany testami wozu 3. o długości 17 metra. Ino pytanie mam :
-czy te wasze specjalistyczne wyświetlacze mają możliwość zaprogramowania znaków z makronami ?
-czy możesz mnie szerzej olśnić nt. ładowania tego cuda, gdyż iż ponieważ nie jestem pewny jak to ładować - podpiąć do gniazdka 220V ?
-czy te wasze specjalistyczne wyświetlacze mają możliwość zaprogramowania znaków z makronami ?
-czy możesz mnie szerzej olśnić nt. ładowania tego cuda, gdyż iż ponieważ nie jestem pewny jak to ładować - podpiąć do gniazdka 220V ?
Ok, to pasuje termin: 28.01 - 3.02 ?
Co do wyświetlaczy, oczywiście są one w pełni programowalne, także nie będzie problemu z wyświetlaniem znaków.
Co do systemu ładowania, autobus wystarczy podpiąć do gniazdka i w 3-5h (w zależności od baterii) autobus będzie w pełni naładowany. Cały osprzęt związany z ładowaniem jest fabrycznie zamontowany w pojazdach i w pełni bezobsługowy więc nie ma się czym martwić
Co do wyświetlaczy, oczywiście są one w pełni programowalne, także nie będzie problemu z wyświetlaniem znaków.
Co do systemu ładowania, autobus wystarczy podpiąć do gniazdka i w 3-5h (w zależności od baterii) autobus będzie w pełni naładowany. Cały osprzęt związany z ładowaniem jest fabrycznie zamontowany w pojazdach i w pełni bezobsługowy więc nie ma się czym martwić
Czy ja dobrze widzę siedzenia uchylne we wnęce ostatnich drzwi we wszystkich modelach? W żadnym kraju to by nie przeszło, spokojnie możesz je wywalić... W czternastce widzę dość ciasno będzie na tych dwóch miejscach zaraz za rzeźnią, to druga rzecz, jaką widzę w temacie komofrtu pasażerskiego Generalnie niezłe wozy, poza tymi kruczkami