Pojazdy wirtualnych przewoźników (2015-2017)
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Przepraszam, mnie tu nie było jak by co
PS. Ekhm, ekhm... czy szanowny zarząd MZK Piła nie zechciałby skorzystać z tego schematu malowania ?
PS. Ekhm, ekhm... czy szanowny zarząd MZK Piła nie zechciałby skorzystać z tego schematu malowania ?
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Takie malowanie występuje już w rzeczywistości jako stare barwy VBSH w Schaffhausen (Austria).
http://www.bus-bild.de/bild/schweiz~sta ... 0a-am.html
http://fotogaleria.transportnews.eu/foto139.htm
Niestety nowe nie jest już takie ładne.
http://autobusse.startbilder.de/bild/Sc ... ---nr.html
http://www.bus-bild.de/bild/schweiz~sta ... 0a-am.html
http://fotogaleria.transportnews.eu/foto139.htm
Niestety nowe nie jest już takie ładne.
http://autobusse.startbilder.de/bild/Sc ... ---nr.html
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Oj tam, oj tam. My lubimy kopiować. A jak już kopiować - to najlepsze, czyli np. austriackie
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Prócz nowych autobusów, Marbórowskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w związku z planami rozwoju sieci trolejbusowej przez tamejszy Zarząd Transportu Miejskiego, postanowił zakupić nowe trolejbusy Goplan CitiTrolley Hybrid 12 (5 sztuk) i CitiTrolley Hybrid 18 (10 sztuk).
Nie są to jednak typowe trolejbusy a hybrydy. Prócz silników elektrycznych, zamontowano w nich też silniki diesla o niewielkiej pojemności skokowej, które służą tylko jako generatory prądu do ładowania baterii, gdy pojazdy wyjeżdżają spod sieci trolejbusowej. Ponadto przy hamowaniu następuje odzysk energii, który może być dodatkowo magazynowany w bateriach, lub od razu oddawany do sieci. Kolejną nowością w zamawianych przez MPK pojazdach jest automat biletowy karty miejskiej ZTM Marbórów.
W przyszłości MPK planuje kupować tylko i wyłącznie trolejbusy hybrydowe z uwagi na niższy poziom spalania podczas eksploatacji poza siecią trolejbusową.
Nie są to jednak typowe trolejbusy a hybrydy. Prócz silników elektrycznych, zamontowano w nich też silniki diesla o niewielkiej pojemności skokowej, które służą tylko jako generatory prądu do ładowania baterii, gdy pojazdy wyjeżdżają spod sieci trolejbusowej. Ponadto przy hamowaniu następuje odzysk energii, który może być dodatkowo magazynowany w bateriach, lub od razu oddawany do sieci. Kolejną nowością w zamawianych przez MPK pojazdach jest automat biletowy karty miejskiej ZTM Marbórów.
W przyszłości MPK planuje kupować tylko i wyłącznie trolejbusy hybrydowe z uwagi na niższy poziom spalania podczas eksploatacji poza siecią trolejbusową.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Bardzo ładne są te Goplany. Nawet jako modele do Bahna też super się prezentują... zarówno w wersji spalinowej jak i elektrycznej - pomimo sporych ograniczeń w NFZ-cie. Także wykonanie modeli na podstawie Twoich rysunków okazało się "strzałem w dziesiątkę"
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Goplany prezentują się okazale Aczkolwiek mam jedną kwestię, ktora mnie gryzie. Dlaczego Kędzior zastosowałeś w przegubowcu niską opończę zamiast wyciągnąć ją na zabidowę na dachu? Moim zdaniem wyglądałby bardziej "kompletnie"
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Pierwszy DAB 15-1200C po remoncie w ZKMie, w sumie są ich dziesięć sztuk wszystkie z rocznika 1996. Jako, że póki co spółka nie ma pieniędzy na tabor nowy trzeba ratować to co się ma, koszty remontu nie są duże bo na autobus wychodzi koło 25 000.
W zakres remontu wchodzi m.in poprawa wentylacji komory silnika, montaż uchylanych okien, naprawa nadmuchów, nowe obszycia siedzeń.
W zakres remontu wchodzi m.in poprawa wentylacji komory silnika, montaż uchylanych okien, naprawa nadmuchów, nowe obszycia siedzeń.
Ostatnio zmieniony 2016-08-15, 12:52 przez Marcin N, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Nowy SIP za 25 tyś? Gdzie taka okazja?;)
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Zapędziłem się, późna godzina była
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Spoko. I tak wiemy, że SIP Kupiłeś tanio na Allegro
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Podstawa taborowa firmy, kupowane w kilku dostawach do dziś sprawują się całkiem nieźle. Wyposażone są w silnik Cummins ISBe4 250 Euro4 o mocy 250KM i skrzynię biegów Voith D851.3E. Krążą plotki, że spółka kupiła dwie sztuki od Huty Katowice.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Po niepowodzeniu przetargu RZK w Karsznicach postanowiło zostawić na chwilę kolej i uruchomić pierwsze dwie linie autobusowe w mieście.
Są one obsługiwane przez 12 sztuk Solbusów SM12.
Trwają też intensywne prace nad nowym przetargiem na kolejne autobusy dla trzeciej, jeszcze planowanej, linii.
Są one obsługiwane przez 12 sztuk Solbusów SM12.
Trwają też intensywne prace nad nowym przetargiem na kolejne autobusy dla trzeciej, jeszcze planowanej, linii.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Modernizacja komunikacji w Marbórowie postępuje. Gminny przewoźnik z gminy ościennej Krynicy Wielkiej w związku z wygraną w przetargu na obsługę linii obsługiwanych pojazdami małopojemnymi, zamówił 8 sztuk funkiel nówek Solarisów Urbino 8,6 IV generacji
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Ooo. I to jest to...Ciekawe i zastanawiam się czy rzeczywiście tak będą wyglądać SU8.6 IV - powinny tak właśnie wyglądać
PS. Bardzo ładne malowanie, znakomicie pasuje mu :-P
PS. Bardzo ładne malowanie, znakomicie pasuje mu :-P
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Bardzo sympatyczny, ale kabinę to już powinien mieć taką jak w IV generacji a tutaj widzę tą z III