Pojazdy wirtualnych przewoźników (2015-2017)
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Widzę, że jeszcze bez blach. Normalnie woziki prosto z fabryki
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Nawet przyjemne malowanko ma ta solówka. Spokojne, dla oczu
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
W roku 2008 MZK Tazywy kupiła używany autobus Jelcz M120M.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Co trafia tu nowy rysunkowicz musi zapisywać w .gif? Co wy macie we łbach?
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Jak to co ? Pixelozę.gif :diabeł:Piotr pisze:Co trafia tu nowy rysunkowicz musi zapisywać w .gif? Co wy macie we łbach?
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Nowogrodzkie Przedsiębiorstwo Tramwajowe eksploatuje jeszcze całkiem sporo Tatr KT4SU w stanie niewiele różniącym się od oryginału... No ale to ewidentna wina ČKD, po prostu zrobili za dobry tramwaj.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Bardzo fajny tramwaj i w porządnym wykonaniu, tylko pozazdrościć.
Witam po dłuższej przerwie Podczas wakacji miałem wolne kilka chwil totalnej nudy, podczas których odświeżyłem jedno z moich dawnych miasteczek w powiecie posuwalskim - mianowicie Kopytkowo-Dziadowo. Otóż tamtejszy MZGKiM otrzymał dotację z UE w wysokości miliona złotych który przeznaczono na zreorganizowanie transportu publicznego, wymianę wszystkich przystanków, zakup dwóch fabrycznie nowych pojazdów oraz zatrudnienie dwóch dodatkowych kierowców co pozwoliło na zwiększenie częstotliwości kursowania całej komunikacji która obecnie składa się z dwóch linii.
Schemat komunikacji
Obecnie MZGKiM dysponuje 4 autobusami w tym 2 nowymi ZAZ-ami A10C przeznaczonymi do obsługi komunikacji miejskiej, sprzedano natomiast Autosana H10-10, Jelcza L120 i Kapenę City co pozwoliło na drobne remonty autobusów dalekobieżnych (Renault FR1 i Solbus C10,5) używanych w transporcie szkolnym i odświeżenie zajezdni.
Witam po dłuższej przerwie Podczas wakacji miałem wolne kilka chwil totalnej nudy, podczas których odświeżyłem jedno z moich dawnych miasteczek w powiecie posuwalskim - mianowicie Kopytkowo-Dziadowo. Otóż tamtejszy MZGKiM otrzymał dotację z UE w wysokości miliona złotych który przeznaczono na zreorganizowanie transportu publicznego, wymianę wszystkich przystanków, zakup dwóch fabrycznie nowych pojazdów oraz zatrudnienie dwóch dodatkowych kierowców co pozwoliło na zwiększenie częstotliwości kursowania całej komunikacji która obecnie składa się z dwóch linii.
Schemat komunikacji
Obecnie MZGKiM dysponuje 4 autobusami w tym 2 nowymi ZAZ-ami A10C przeznaczonymi do obsługi komunikacji miejskiej, sprzedano natomiast Autosana H10-10, Jelcza L120 i Kapenę City co pozwoliło na drobne remonty autobusów dalekobieżnych (Renault FR1 i Solbus C10,5) używanych w transporcie szkolnym i odświeżenie zajezdni.
Ostatnio zmieniony 2017-09-06, 20:10 przez K4016td, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
W końcu jakieś porządne wozy. A ja swojej nie mogę dokończyć od zeszłego rokuBurmistrz pisze:
Nowogrodzkie Przedsiębiorstwo Tramwajowe eksploatuje jeszcze całkiem sporo Tatr KT4SU w stanie niewiele różniącym się od oryginału... No ale to ewidentna wina ČKD, po prostu zrobili za dobry tramwaj.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
No, twoja katówka to klasa sama w sobie! Nie mogę się doczekać końca prac, jest naprawdę świetna.Formuła1 pisze: W końcu jakieś porządne wozy. A ja swojej nie mogę dokończyć od zeszłego roku
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
No dobrze to jak wszyscy tak tramwajowo to i ja coś pokażę
A mianowicie część taboru MPK Jantarnia, przewoźnika obsługującego 2 linie tramwajowe w tym 40tys. mieście.
Zaczniemy od nowszej części taboru:
W 2002 roku wraz z otwarciem linii 2 w relacji Dworzec - Bukowska (ślepa końcówka) wprowadzono do eksploatacji 5 dwukierunkowych Siemensów:
A po rozstrzygniętym w 2008 przetargu kolejnych 5 Siemensów już w wersji jednokierunkowej do obsługi linii 1 Dworzec - Główna:
Oraz 4 długie Combino do obsługi szczytowych brygad jedynki:
https://imgur.com/HqItg0f
Ciąg dalszy w niedalekiej przyszłości
A mianowicie część taboru MPK Jantarnia, przewoźnika obsługującego 2 linie tramwajowe w tym 40tys. mieście.
Zaczniemy od nowszej części taboru:
W 2002 roku wraz z otwarciem linii 2 w relacji Dworzec - Bukowska (ślepa końcówka) wprowadzono do eksploatacji 5 dwukierunkowych Siemensów:
A po rozstrzygniętym w 2008 przetargu kolejnych 5 Siemensów już w wersji jednokierunkowej do obsługi linii 1 Dworzec - Główna:
Oraz 4 długie Combino do obsługi szczytowych brygad jedynki:
https://imgur.com/HqItg0f
Ciąg dalszy w niedalekiej przyszłości
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Fajne te Siemensy, aż przyjemnie się je ogląda
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
...i wszystkie inne tatry pozamiatane
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Ten tramwaj miał być tani, dobry, a przede wszystkim ekonomiczny i skrojony na miarę tramwajowych sieci wąskotorowych w niedużych miastach. Okazał się tylko tani.