Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2017-)
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Mi osobiście bardzo się podoba, od boku przypomina trochę SU IV. Bardzo fajnie Ci wyszło!
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Kontynuując budowę poręcznych pojazdów do obsługi linii wśród krętych uliczek osiedli, firma Crosser wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów, prezentując zupełnie nowy, zbudowany od postaw model MiniJET - jako pierwszy pokazany w wersji miejskiej C8, mogącej zabrać 33 pasażerów i wyposażonej w automatyczną skrzynię biegów oraz silnik wysokoprężny 2.2l o mocy 177KM. W przyszłości planowane są wersje m.in. turystyczne i do transportu międzymiastowego.
Z kolei na placu fabryki stoi 5 sztuk takich autek... gotowych do przekazania klientowi, 250-konnych CityJETów 9LF.
P.S. - paru z Was pisało do mnie również w sprawie testów bądź zamówień pojazdów... niestety mimo chęci nie mogę odpisać na Wasze PW gdyż mam zablokowaną tę opcję, zapewne ze względu na zbyt małą liczbę postów... gdy uzyskam taką możliwość, odpiszę na wszystko
Z kolei na placu fabryki stoi 5 sztuk takich autek... gotowych do przekazania klientowi, 250-konnych CityJETów 9LF.
P.S. - paru z Was pisało do mnie również w sprawie testów bądź zamówień pojazdów... niestety mimo chęci nie mogę odpisać na Wasze PW gdyż mam zablokowaną tę opcję, zapewne ze względu na zbyt małą liczbę postów... gdy uzyskam taką możliwość, odpiszę na wszystko
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Naprawdę fajnie Ci to wyszło
A co do wiadomości, możesz w takim razie podać do siebie jakiś inny kontakt?
A co do wiadomości, możesz w takim razie podać do siebie jakiś inny kontakt?
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Cześć. To znowu ja tym razem z nowym autobusem "Bezimienny" nazwy akurat on jako takiej nie ma i ciężko mi ją wymyśleć... No ale do rzeczy poniżej przedstawiam wam rysunek autobusu:
Jest on w malowaniu testowym fabryki autobusów.
Jest on w malowaniu testowym fabryki autobusów.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Pracowity tydzień... na placu fabryki Crosser pojawiają się kolejne wozy dla klientów... tym razem 6 sztuk takich oto CityJETów 12LF z ciekawym układem drzwi 1-2-0 i w dość bogatej specyfikacji.
@krzywy2000, wyślij mi proszę PW ze swoim mailem - skontaktuję się z Tobą tą drogą.
@krzywy2000, wyślij mi proszę PW ze swoim mailem - skontaktuję się z Tobą tą drogą.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Tym razem nie będzie nowych rysunków, lecz wszystkie archiwalne Znalazłem na dysku starocie z czasów kiedy zaczynałem rysunki pojazdów nazwanych przez siebie jako Goplan.
Otóż wymyśliłem sobie też poprzedników, jakie miały dane modele.
Goplan 12SU narysowany w 2010r., lecz przedstawiający serię z roku 1997.
Seria z 2002r.
II generacja z 2007r.
i bezpośredni następca - model Goplan Suburban 12
III generacja Suburbana 12
Obecna wersja Suburbana 12.
Więcej wycofanych modeli Goplana tutaj: http://rysunki.fotokolej.waw.pl/categor ... cat_id=155
Otóż wymyśliłem sobie też poprzedników, jakie miały dane modele.
Goplan 12SU narysowany w 2010r., lecz przedstawiający serię z roku 1997.
Seria z 2002r.
II generacja z 2007r.
i bezpośredni następca - model Goplan Suburban 12
III generacja Suburbana 12
Obecna wersja Suburbana 12.
Więcej wycofanych modeli Goplana tutaj: http://rysunki.fotokolej.waw.pl/categor ... cat_id=155
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Suburbany 12 jeżdżą u mnie w dwóch symulacjach - jest ich cała masa. W starej symulacji to było prawie ok. 500 pojazdów, a w tej najnowszej znacznie mniej, bo i symulacja mała (bo nowa) - ale wraz z rozbudową symulacji, będzie ich coraz więcej. To są chyba jedne z najlepszych autobusów do komunikacji regionalnej
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Przepiękny kibel.
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Od dłuższego czasu po okolicach Wiktorowa jeździ prototypowy ModernCity III z napędem wodorowym. Sam rodzaj napędu był już u nas seryjnie produkowany, natomiast od teraz postanowiliśmy oferować wóz z silnikami w piaście kół ZAwheel od firmi Ziehl-Abegg. Zmiana jest podyktowana rezygnacją z produkcji silników oraz komponentów tego typu przez naszego poprzedniego dostawcę.
Przy okazji nadarzyła się okazja aby porównać pomiędzy sobą I i II generację modelu Flamingo
I generacja:
II generacja:
Ocenę tego, która lepsza pozostawiam już każdemu indywidualnie
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Witam,
Dzisiaj w imieniu Sonreir Group chciałbym zaprezentować absolutnie nowatorskie rozwiązanie dla branży kolejowej, mianowicie pierwszy hybrydowy zespół trakcyjny zasilany nie klasycznym silnikiem spalinowym lecz ogniwami wodorowymi.
(klik)
Pojazd przystosowany jest do zasilania z sieci trakcyjnej na odcinkach zelektryfikowanych oraz z baterii/ogniw paliwowych na odcinkach niezelektryfikowanych. Pojazd już rozpoczął jazdy z pasażerami w ramach testów w spółce RailGo na trasach w aglomeracji Wawerskiej liczącej ponad 8 mln mieszkańców.
Pojazd może poruszać się z prędkością 200km/h przy zasilaniu z sieci trakcyjnej i 160km/h przy zasilaniu ogniwami, oferując zasięg ponad 600km na jednym tankowaniu.
Zapraszamy do kontaktu w sprawie testów i odwiedzenia fanpage'u po więcej szczegółów.
Dzisiaj w imieniu Sonreir Group chciałbym zaprezentować absolutnie nowatorskie rozwiązanie dla branży kolejowej, mianowicie pierwszy hybrydowy zespół trakcyjny zasilany nie klasycznym silnikiem spalinowym lecz ogniwami wodorowymi.
(klik)
Pojazd przystosowany jest do zasilania z sieci trakcyjnej na odcinkach zelektryfikowanych oraz z baterii/ogniw paliwowych na odcinkach niezelektryfikowanych. Pojazd już rozpoczął jazdy z pasażerami w ramach testów w spółce RailGo na trasach w aglomeracji Wawerskiej liczącej ponad 8 mln mieszkańców.
Pojazd może poruszać się z prędkością 200km/h przy zasilaniu z sieci trakcyjnej i 160km/h przy zasilaniu ogniwami, oferując zasięg ponad 600km na jednym tankowaniu.
Zapraszamy do kontaktu w sprawie testów i odwiedzenia fanpage'u po więcej szczegółów.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Po tramwaju z wodogłowiem stronę wcześniej przyszedł czas na nowy pojazd.
ADT 4ES/1 Centros Optima
długość: 22640 mm (w prezentowanej konfiguracji)
szerokość: 2400 mm
wysokość z osłonami dachowymi: 3350 mm
miejsca siedzące: 32 plus 2 (w prezentowanej konfiguracji)
silniki: 8x45kW, synchroniczne
Wagon powstał jako tester na rynek francuski, stąd jego dłuższe skrajne człony.
ADT 4ES/1 Centros Optima
długość: 22640 mm (w prezentowanej konfiguracji)
szerokość: 2400 mm
wysokość z osłonami dachowymi: 3350 mm
miejsca siedzące: 32 plus 2 (w prezentowanej konfiguracji)
silniki: 8x45kW, synchroniczne
Wagon powstał jako tester na rynek francuski, stąd jego dłuższe skrajne człony.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Silnik synchroniczny w tramwaju? Dość odważnie a na pewno kosztownie i w produkcji i w utrzymaniu
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Dosyć ciekawy pomysł z tą przyczepą, szczególnie gdyby autobus faktycznie był elektryczny. To, czemuż by nie wykorzystać takiej idei :-)