Wasza kolekcja
Jako produkt może i tak ale jako konkretny egzemplarz na pewno nie... Ja się już pogubiłem co pokazywałem co nie wiec prezentuje listę- jak coś chcecie zobaczyć to pisać
Pasażery:
Bdhpumn 50 51 26- 08 036- 7 Piętrowy PKP V Piko 96010
Bdhpumn 50 51 26- 08 137- 9 Piętrowy PKP V Piko 96011
Bdnu-x 51 51 20- 81 129- 1 2kl PKP V Roco 64818
Abdnu 51 51 39- 70 008- 9 1/2kl PKP V Sachsen Modelle 74730
Bdhmnu 61 51 20- 90 016- 7 2kl PKP VI Piko 96040
Adhmnu 61 51 19- 90 025- 1 1kl PKP VI Piko 95670
Towarowe:
Pdk31 641 421 Platforma 2-osiowa PKP III Piko 96055
Wddn 486 763 Węglarka 2-osiowa PKP III Piko 96054
.Gklm (Kdt) 57 51 112 2176- 6 Kryty 2-osiowy PKP IV Piko
Hbillms 21 51 245 7 904- 0 Kryty specjalny PKP VI EK Model 356191
Hbillms 21 51 245 7 721- 8 Kryty Specjalny PKP VI EK Model 356190
Kklm (Pdk31) 20 51 323 0 234- 5 Platforma 2-osiowa PKP IV Piko
Kdn 0 158 834 Kryty 2-osiowy PKP III Piko 95673
.Uh (Rh) 22 51 000 749- 2 Cysterna 2-osiowa PKP IV Piko 95631
.Uah (RRh) 31 51 075 3004-2 Cysterna 4-osiowa PKP IV Roco 66552
Eas-z 33 56 596 5 005- 5 Węglarka 4-osiowa ZSSK VI Elecktrotren 6522
Eas-z 33 56 533 1 231- 4 Węglarka 4-osiowa ZSSK VI
Eas-z 33 56 533 1 122- 5 Węglarka 4-osiowa ZSSK VI
Gbs 21 51 151 4 176- 8 Kryty 2-osiowy PKP IV Piko
Kdt 112 544 Kryty 2-osiowy PKP III Piko
.Gklm (Kdt) 21 51 113 4597- 5 Kryty 2-osiowy PKP IV Piko
Lgs579 31 80 442 5 222- 5 Platforma kontenerowa DB V Piko 57706
Lgs579 31 80 442 5 012- 8 Platforma kontenerowa DB V Piko 57712
Lgs579 31 80 442 5 225- 8 Platforma kontenerowa DB V Piko 57700
Lgs579 31 80 442 5 005- 4 Platforma kontenerowa DB V Piko 57710
Lgs579 21 80 442 5 222- 7 Platforma kontenerowa DB V Piko
Ks 21 83 032 0 304- 4 Platforma kontenerowa FS V Piko 95617
Kdn 0 158 831 Kryty 2-osiowy PKP III Piko 95673
KS 21 83 032 0 305- 1 Platforma kontenerowa FS V Piko 95617
Ks 21 83 032 0 301-0 Platforma kontenerowa FS V Piko
Kdt 132 669 Kryty 2-osiowy PKP III Piko 5/6446-154
Kdt Kryty 2-osiowy SJ IV Piko Waloryzacja
Ks 21 83 032 0 303- 2 Platforma kontenerowa FS V Piko
Hek Kryty specjalny DR IV Piko Waloryzacja
Lokomotywy:
ES64 F4 O11 CTL* VI Piko 57461
Br86 1800- 1 DR III Piko Waloryzacja
ST44 PKP IV Gutzold Waloryzacja
W spisie nie ujęto modeli w trakcie projektowania oraz nieskończonych z zestawu żywicznego;)
Jak wiadomo Hobby 2011 za nami a wiec czas pokazać troszkę zdjęć i filmów z udziałem własnego taboru
Skald ponad planowy z udziałem moich pasażerów (2x pietruchy+ 2kl + 1/2kl)
E189 CTL oczekuje na wyjazd ze stacji technicznej Tychy
Wddn oraz CTL na stacji Padowo
Moje pasażery w szyku
Mój IC-ek na stacji końcowej Ogrody
E189 CTL na stacji Ostrów czeka za wyjazdem (na haku 9x platforma kontenerowa)
E189 po przeglądzie wynurza się do dalszej pracy
Nie mogło zabraknąć mojej "świerzynki" wagon barowy WRbd- jest do nabycia
Oraz kilka filmów z YT
http://www.youtube.com/watch?v=mWjydkQ5xbg
http://www.youtube.com/watch?v=1NiIVbdP5Ro
http://www.youtube.com/watch?v=0TjSfYZVt2w
http://www.youtube.com/watch?v=wD5DLOmSq8k
Chyba to tyle
Pasażery:
Bdhpumn 50 51 26- 08 036- 7 Piętrowy PKP V Piko 96010
Bdhpumn 50 51 26- 08 137- 9 Piętrowy PKP V Piko 96011
Bdnu-x 51 51 20- 81 129- 1 2kl PKP V Roco 64818
Abdnu 51 51 39- 70 008- 9 1/2kl PKP V Sachsen Modelle 74730
Bdhmnu 61 51 20- 90 016- 7 2kl PKP VI Piko 96040
Adhmnu 61 51 19- 90 025- 1 1kl PKP VI Piko 95670
Towarowe:
Pdk31 641 421 Platforma 2-osiowa PKP III Piko 96055
Wddn 486 763 Węglarka 2-osiowa PKP III Piko 96054
.Gklm (Kdt) 57 51 112 2176- 6 Kryty 2-osiowy PKP IV Piko
Hbillms 21 51 245 7 904- 0 Kryty specjalny PKP VI EK Model 356191
Hbillms 21 51 245 7 721- 8 Kryty Specjalny PKP VI EK Model 356190
Kklm (Pdk31) 20 51 323 0 234- 5 Platforma 2-osiowa PKP IV Piko
Kdn 0 158 834 Kryty 2-osiowy PKP III Piko 95673
.Uh (Rh) 22 51 000 749- 2 Cysterna 2-osiowa PKP IV Piko 95631
.Uah (RRh) 31 51 075 3004-2 Cysterna 4-osiowa PKP IV Roco 66552
Eas-z 33 56 596 5 005- 5 Węglarka 4-osiowa ZSSK VI Elecktrotren 6522
Eas-z 33 56 533 1 231- 4 Węglarka 4-osiowa ZSSK VI
Eas-z 33 56 533 1 122- 5 Węglarka 4-osiowa ZSSK VI
Gbs 21 51 151 4 176- 8 Kryty 2-osiowy PKP IV Piko
Kdt 112 544 Kryty 2-osiowy PKP III Piko
.Gklm (Kdt) 21 51 113 4597- 5 Kryty 2-osiowy PKP IV Piko
Lgs579 31 80 442 5 222- 5 Platforma kontenerowa DB V Piko 57706
Lgs579 31 80 442 5 012- 8 Platforma kontenerowa DB V Piko 57712
Lgs579 31 80 442 5 225- 8 Platforma kontenerowa DB V Piko 57700
Lgs579 31 80 442 5 005- 4 Platforma kontenerowa DB V Piko 57710
Lgs579 21 80 442 5 222- 7 Platforma kontenerowa DB V Piko
Ks 21 83 032 0 304- 4 Platforma kontenerowa FS V Piko 95617
Kdn 0 158 831 Kryty 2-osiowy PKP III Piko 95673
KS 21 83 032 0 305- 1 Platforma kontenerowa FS V Piko 95617
Ks 21 83 032 0 301-0 Platforma kontenerowa FS V Piko
Kdt 132 669 Kryty 2-osiowy PKP III Piko 5/6446-154
Kdt Kryty 2-osiowy SJ IV Piko Waloryzacja
Ks 21 83 032 0 303- 2 Platforma kontenerowa FS V Piko
Hek Kryty specjalny DR IV Piko Waloryzacja
Lokomotywy:
ES64 F4 O11 CTL* VI Piko 57461
Br86 1800- 1 DR III Piko Waloryzacja
ST44 PKP IV Gutzold Waloryzacja
W spisie nie ujęto modeli w trakcie projektowania oraz nieskończonych z zestawu żywicznego;)
Jak wiadomo Hobby 2011 za nami a wiec czas pokazać troszkę zdjęć i filmów z udziałem własnego taboru
Skald ponad planowy z udziałem moich pasażerów (2x pietruchy+ 2kl + 1/2kl)
E189 CTL oczekuje na wyjazd ze stacji technicznej Tychy
Wddn oraz CTL na stacji Padowo
Moje pasażery w szyku
Mój IC-ek na stacji końcowej Ogrody
E189 CTL na stacji Ostrów czeka za wyjazdem (na haku 9x platforma kontenerowa)
E189 po przeglądzie wynurza się do dalszej pracy
Nie mogło zabraknąć mojej "świerzynki" wagon barowy WRbd- jest do nabycia
Oraz kilka filmów z YT
http://www.youtube.com/watch?v=mWjydkQ5xbg
http://www.youtube.com/watch?v=1NiIVbdP5Ro
http://www.youtube.com/watch?v=0TjSfYZVt2w
http://www.youtube.com/watch?v=wD5DLOmSq8k
Chyba to tyle
Makieta nie jest moja To są moduły jakie inni robią i były połączone w jedna dluuuga (150m) makietę (Hobby 2011, następne spotkanie tego typu w Toruniu 12 listopada). Sam jestem w trakcie budowy modułów- zobaczymy co z tego wyjdzie. Póki co nie daje fot nowych (mojego modułu) bo i tak nikt nie pisze a bez sensu bym edytował swoje posty tylko po to by było widoczne ze coś nowego jest dodane :diabeł: Co do modeli... Hmmm Każdy może sobie policzyć szukając cen w googlach- ja tylko dodam ze i tak mniej mnie to kosztowało niż suma jaka komu wyjdzie Część taboru odkupiłem uszkodzony i go naprawiałem inny z kolei kupiony był po okazji... Z reszta Filip7370 wie coś o tym
Oj tam oj z tymi okazjami, ja odkopałem swoje stare PIKO, zbierane od 9 roku życia. Uwaga aby zrozumieć dowcip należy przyswoić:
http://www.youtube.com/watch?v=mLgCMFT9ubc
Zgodnie z cytatem jestem jak Majewski, z byle gównem nie wyskoczę!
Wagon Kdt ex G10 DRG nr. 122752 rew. 06.61
Wagon Wdd (poprawnie Wddo) ex Om21 DRG nr. 300990 rew. 12.62
Wagon Wddo ex Villach DRG nr. 0 301 024 rew. 05.61
Wagon Wdd (poprawnie Wddo) ex Om21 DRG nr. 0300679 rew.03.56
Villach ma już dwóch pobratymców, do tego wagon pochodzenia francuskiego Wddn, 2 wagony Om12 (podobne do Wdd) oraz 2 kolejne Kdt.
Na deser jak będziecie grzeczni to dorzucę kończoną cysternę RRh A21
http://www.youtube.com/watch?v=mLgCMFT9ubc
Zgodnie z cytatem jestem jak Majewski, z byle gównem nie wyskoczę!
Wagon Kdt ex G10 DRG nr. 122752 rew. 06.61
Wagon Wdd (poprawnie Wddo) ex Om21 DRG nr. 300990 rew. 12.62
Wagon Wddo ex Villach DRG nr. 0 301 024 rew. 05.61
Wagon Wdd (poprawnie Wddo) ex Om21 DRG nr. 0300679 rew.03.56
Villach ma już dwóch pobratymców, do tego wagon pochodzenia francuskiego Wddn, 2 wagony Om12 (podobne do Wdd) oraz 2 kolejne Kdt.
Na deser jak będziecie grzeczni to dorzucę kończoną cysternę RRh A21
Kronika filmowa
05/59
Dzień z pracy Zakładu odbudowy taboru:
Ile razy każdy z nas codziennie jadąc albo wracając z pracy lub szkoły pociągiem nie widzi długich rzędów wagonów wiozących setki ton węgla, koksu i innych ważnych materiałów. Jednak nie zawsze tak było, pamiętamy jak wycofujące się wojska hitlerowskie starannie niszczyły tabor by opóźnić zwycięski marsz Armii Czerwonej oraz Ludowego Wojska Polskiego.
Do dziś trwa intensywna odbudowa taboru kolejowego, nasza kamera mogła towarzyszyć pracownikom zakładu odbudowy taboru kolejowego Warszawa-Groty.
Praca trwa na okrągło, jednak nadal uczestnicy szlachetnego wyścigu pracy są w stanie wykonywać 100, 200 i więcej procent normy pracy.
Wagon Wddo 0301024 ex Villach DRG
Wagon Wddo 0300231 ex Villach DRG
Wagon Wdd 0300679 ex Om21 DRG, jedyny w epoce IIIb, w typowym kolorze szarym.
Wagon Wdd 0300990 ex Om21 DRG
Wagon Wddn ex SNCF, <b>narazie</b> jeszcze nie doczekał się oznaczeń
Wagony serii Kdt ex G10 DRG od lewej 132884, 122164, 122752
Remont niektórych wagonów musi jednak potrwać nieco dłużej, na zdjęciu wagon RRh, przygotowany do naniesienia oznaczeń.
Także nasi sojusznicy zza zachodniej granicy proszą o pomoc naszych specjalistów, mamy okazję gościć na naprawę okresową wagon OOr47 należący do kolei narodowych Niemieckiej Republiki Demokratycznej.
Na koniec aby zaprezentować ogrom wykonanej pracy, pracownicy zestawili pociąg złożony z wagonów wyremontowanych tylko w tym tygodniu:
Prawda że to imponujący widok!
Pamiętajmy że każdy kolejny sprawny wagon przyśpiesza wykonanie planu sześcioletniego!
05/59
Dzień z pracy Zakładu odbudowy taboru:
Ile razy każdy z nas codziennie jadąc albo wracając z pracy lub szkoły pociągiem nie widzi długich rzędów wagonów wiozących setki ton węgla, koksu i innych ważnych materiałów. Jednak nie zawsze tak było, pamiętamy jak wycofujące się wojska hitlerowskie starannie niszczyły tabor by opóźnić zwycięski marsz Armii Czerwonej oraz Ludowego Wojska Polskiego.
Do dziś trwa intensywna odbudowa taboru kolejowego, nasza kamera mogła towarzyszyć pracownikom zakładu odbudowy taboru kolejowego Warszawa-Groty.
Praca trwa na okrągło, jednak nadal uczestnicy szlachetnego wyścigu pracy są w stanie wykonywać 100, 200 i więcej procent normy pracy.
Wagon Wddo 0301024 ex Villach DRG
Wagon Wddo 0300231 ex Villach DRG
Wagon Wdd 0300679 ex Om21 DRG, jedyny w epoce IIIb, w typowym kolorze szarym.
Wagon Wdd 0300990 ex Om21 DRG
Wagon Wddn ex SNCF, <b>narazie</b> jeszcze nie doczekał się oznaczeń
Wagony serii Kdt ex G10 DRG od lewej 132884, 122164, 122752
Remont niektórych wagonów musi jednak potrwać nieco dłużej, na zdjęciu wagon RRh, przygotowany do naniesienia oznaczeń.
Także nasi sojusznicy zza zachodniej granicy proszą o pomoc naszych specjalistów, mamy okazję gościć na naprawę okresową wagon OOr47 należący do kolei narodowych Niemieckiej Republiki Demokratycznej.
Na koniec aby zaprezentować ogrom wykonanej pracy, pracownicy zestawili pociąg złożony z wagonów wyremontowanych tylko w tym tygodniu:
Prawda że to imponujący widok!
Pamiętajmy że każdy kolejny sprawny wagon przyśpiesza wykonanie planu sześcioletniego!
To może do mnie zawitasz i spróbujemy 101% normy zrobić Bo sam juz się nie wyrabiam.. Musiał bym jak w wiezieniu siedzieć i dłubać po 18h/ dobę- a to jest możliwe tylko przez max 5dni (wiem bo już takie "maraton" robiłem U mnie z ZNTK Ogryzek zrobił się mały Pafawag
Wagony wyglądają ciekawie- i to bardzo Popróbuj z dachem na jakimś złomie tak jak rozmawialiśmy.
Wagony wyglądają ciekawie- i to bardzo Popróbuj z dachem na jakimś złomie tak jak rozmawialiśmy.
No i teraz moja kolej
Daaawno nic nie pokazywałem co się dzieje- a było by co pokazywać, ale nie wszystko do razu
Już tuż, tuż do jednego z najbardziej obchodzonych świąt w mojej rodzinie czyli Dzień Kolejarza. Jako ze moja matka ma już trochę lat zapracowanych i ma swoje osiągnięcia wypadało by dać coś "innego".
Postanowiłem że podaruje skład IC Lech w składzie jak dawniej kursował... Jednak kiedy matka się dowiedziała jaka była by tego długość poszliśmy na kompromis. I tak symbolicznie w skład pociągu wejdzie EP09-027+ 1kl+ Wr+ 2kl (czyli symboliczny składzik). Może nie będzie to idealne odwzorowanie składu ale... No właśnie to "ale". Jak przystało na dawne wagony Z1 nie mogło zabraknąć charakterystycznego napisu "Inter City".
Tak że uchyliłem rąbek tajemnicy jaka powiała prace w ZNTK Ogryzek
Daaawno nic nie pokazywałem co się dzieje- a było by co pokazywać, ale nie wszystko do razu
Już tuż, tuż do jednego z najbardziej obchodzonych świąt w mojej rodzinie czyli Dzień Kolejarza. Jako ze moja matka ma już trochę lat zapracowanych i ma swoje osiągnięcia wypadało by dać coś "innego".
Postanowiłem że podaruje skład IC Lech w składzie jak dawniej kursował... Jednak kiedy matka się dowiedziała jaka była by tego długość poszliśmy na kompromis. I tak symbolicznie w skład pociągu wejdzie EP09-027+ 1kl+ Wr+ 2kl (czyli symboliczny składzik). Może nie będzie to idealne odwzorowanie składu ale... No właśnie to "ale". Jak przystało na dawne wagony Z1 nie mogło zabraknąć charakterystycznego napisu "Inter City".
Tak że uchyliłem rąbek tajemnicy jaka powiała prace w ZNTK Ogryzek