Przetargi przewoźników fikcyjnych (temat do podzielenia)
Re: Przetargi przewoźników fikcyjnych (2013-)
Zamówienie publiczne nr ŁKŻ/27/11/2017
Łuczańskie Koleje Żelazne S.A. ogłaszają przetarg na naprawę na poziomie P5 oraz modernizację 15 wagonów 112A.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (skrót)
IV. WYMAGANIA STAWIANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Poziom naprawy - P5, zgodny z DSU wagonów 112A.
2. Ogrzewanie wagonów - wymiana systemu grzewczego na termowentylatory umieszczone pod siedzeniami załączane przez kierownika pociągu/konduktora z panelu sterującego.
- sterowanie ogrzewaniem przedziału pasażerskiego realizowane winno być automatycznie (bez ingerencji motorniczego), utrzymując zaprogramowaną (zadaną) temperaturę w przedziale pasażerskim. Wymaga się, aby system ogrzewania uruchamiał się automatycznie przy spadku poniżej temperatury zadanej.
- wymaga się aby ilość i moc nagrzewnic umożliwiała utrzymanie temperatury w przedziale pasażerskim na poziomie co najmniej 10ºC do 15ºC większej od temperatury zewnętrznej.
3. Wentylacja
- naturalna - okna z uchylnymi lufcikami zamykanymi skutecznie kluczem kolejowym.
- wymuszona - klimatyzacja całowagonowa zasilana z przetwornicy statycznej wagonu, działanie automatyczne i możliwość wymuszonej zmiany temperatury przez konduktora.
4. Układ hamulcowy:
Bez zmian w stosunku do wagonów oryginalnych.
5. Wykonanie wnętrza - Wykończenie wnętrza w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym przed podpisaniem umowy:
- ściany boczne i sufit wykonane – z tworzywa (np. laminat) odpornego na wilgoć i o niskiej przewodności cieplnej i akustycznej oraz trudnopalne,
- podłoga wyłożona płytą wodoodporną, pokryta wykładziną przeciwpoślizgową zgrzewaną na łączeniach, wykończona listwami ozdobnymi klejonymi, poręcze niemalowane w kolorze srebrnym;
6. Przedział pasażerski - Przedział pasażerski:
- siedzenia w układzie 2-2 rozmieszczone bezprzedziałowo w całym wagonie
- oświetlenie pasem ledowym na suficie wagonu, dwurzędowe
- oświetlenie indywidualne foteli pasażerskich
- półki na bagaże wykończone szkłem hartowanym, znajdujące się na ścianie wzdłuż linii okien
- gniazda z napięciem sieciowym 230V pod każdym siedzeniem
- okna zaciemniane roletami przezroczystymi i półprzezroczystymi
- jedna toaleta z pojemnikiem fekalnym znajdująca się w wagonie, dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych
- miejsce do przewozu osoby niepełnosprawnej
- winda dla wózków inwalidzkich
- szyby przyciemniane
7. Siedzenia pasażerskie:
- siedzenia Growag ICL (http://www.growag.pl/oferta/fotele/icl/)
8. Drzwi pasażerskie:
- drzwi otwierane na zewnątrz wagonu z opcją indywidualnego otwarcia drzwi przez pasażera z zewnątrz lub wewnątrz po naciśnięciu przycisku
- zamykanie czasowe - po upływie 10 sekund od braku ruchu w fotokomórce, drzwi samoczynnie się zamykają
9. Pokładowe systemy informacji pasażerskiej:
- dwa monitory LCD z możliwością zaprogramowania informacji pasażerskiej oraz reklam zawieszone pod sufitem w połowie przestrzeni pasażerskiej, zwrócone tyłem do siebie
10. Prędkość maksymalna wagonu:
- prędkość maksymalna wagonu po modernizacji wynosić ma 160km/h
V. DANE DODATKOWE
1. Oferty można składać do 5 grudnia 2017 roku osobiście, bądź za pośrednictwem poczty na forum bądź listownie.
2. Zamawiający podaje do wiadomości kryteria oceny ofert:
50% - cena modernizacji
30% - długość gwarancji na podzespoły wagonów
20% - wykonanie wizualizacji pojazdu
3. Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie wizualizacji pojazdu, niekoniecznie w malowaniu przewoźnika.
VI. ZAŁĄCZNIKI
1. Wzór malowania wagonów 112A w spółce Łuczańskie Koleje Żelazne:
Wykorzystano rysunek Jacbulla edytowany przez Kolejarza91.
Łuczańskie Koleje Żelazne S.A. ogłaszają przetarg na naprawę na poziomie P5 oraz modernizację 15 wagonów 112A.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (skrót)
IV. WYMAGANIA STAWIANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Poziom naprawy - P5, zgodny z DSU wagonów 112A.
2. Ogrzewanie wagonów - wymiana systemu grzewczego na termowentylatory umieszczone pod siedzeniami załączane przez kierownika pociągu/konduktora z panelu sterującego.
- sterowanie ogrzewaniem przedziału pasażerskiego realizowane winno być automatycznie (bez ingerencji motorniczego), utrzymując zaprogramowaną (zadaną) temperaturę w przedziale pasażerskim. Wymaga się, aby system ogrzewania uruchamiał się automatycznie przy spadku poniżej temperatury zadanej.
- wymaga się aby ilość i moc nagrzewnic umożliwiała utrzymanie temperatury w przedziale pasażerskim na poziomie co najmniej 10ºC do 15ºC większej od temperatury zewnętrznej.
3. Wentylacja
- naturalna - okna z uchylnymi lufcikami zamykanymi skutecznie kluczem kolejowym.
- wymuszona - klimatyzacja całowagonowa zasilana z przetwornicy statycznej wagonu, działanie automatyczne i możliwość wymuszonej zmiany temperatury przez konduktora.
4. Układ hamulcowy:
Bez zmian w stosunku do wagonów oryginalnych.
5. Wykonanie wnętrza - Wykończenie wnętrza w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym przed podpisaniem umowy:
- ściany boczne i sufit wykonane – z tworzywa (np. laminat) odpornego na wilgoć i o niskiej przewodności cieplnej i akustycznej oraz trudnopalne,
- podłoga wyłożona płytą wodoodporną, pokryta wykładziną przeciwpoślizgową zgrzewaną na łączeniach, wykończona listwami ozdobnymi klejonymi, poręcze niemalowane w kolorze srebrnym;
6. Przedział pasażerski - Przedział pasażerski:
- siedzenia w układzie 2-2 rozmieszczone bezprzedziałowo w całym wagonie
- oświetlenie pasem ledowym na suficie wagonu, dwurzędowe
- oświetlenie indywidualne foteli pasażerskich
- półki na bagaże wykończone szkłem hartowanym, znajdujące się na ścianie wzdłuż linii okien
- gniazda z napięciem sieciowym 230V pod każdym siedzeniem
- okna zaciemniane roletami przezroczystymi i półprzezroczystymi
- jedna toaleta z pojemnikiem fekalnym znajdująca się w wagonie, dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych
- miejsce do przewozu osoby niepełnosprawnej
- winda dla wózków inwalidzkich
- szyby przyciemniane
7. Siedzenia pasażerskie:
- siedzenia Growag ICL (http://www.growag.pl/oferta/fotele/icl/)
8. Drzwi pasażerskie:
- drzwi otwierane na zewnątrz wagonu z opcją indywidualnego otwarcia drzwi przez pasażera z zewnątrz lub wewnątrz po naciśnięciu przycisku
- zamykanie czasowe - po upływie 10 sekund od braku ruchu w fotokomórce, drzwi samoczynnie się zamykają
9. Pokładowe systemy informacji pasażerskiej:
- dwa monitory LCD z możliwością zaprogramowania informacji pasażerskiej oraz reklam zawieszone pod sufitem w połowie przestrzeni pasażerskiej, zwrócone tyłem do siebie
10. Prędkość maksymalna wagonu:
- prędkość maksymalna wagonu po modernizacji wynosić ma 160km/h
V. DANE DODATKOWE
1. Oferty można składać do 5 grudnia 2017 roku osobiście, bądź za pośrednictwem poczty na forum bądź listownie.
2. Zamawiający podaje do wiadomości kryteria oceny ofert:
50% - cena modernizacji
30% - długość gwarancji na podzespoły wagonów
20% - wykonanie wizualizacji pojazdu
3. Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie wizualizacji pojazdu, niekoniecznie w malowaniu przewoźnika.
VI. ZAŁĄCZNIKI
1. Wzór malowania wagonów 112A w spółce Łuczańskie Koleje Żelazne:
Wykorzystano rysunek Jacbulla edytowany przez Kolejarza91.
- #mkmgdańsk
- Posty: 37
- Rejestracja: 2017-10-30, 08:47
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Przetargi przewoźników fikcyjnych (2013-)
Miejskie Zakłady Komunikacyjne w Biebrzycach sp. z o.o. informują, że w związku z brakiem ofert w przetargu na 15 używanych autobusów, termin składania ofert zostaje przesunięty na 8.12. Ogłoszenie wyników - 10.12.
Re: Przetargi przewoźników fikcyjnych (2013-)
Oj coś czuję, że ten przetarg to się chyba przedłuży aż do Nowego Roku oby nie dłużej
Re: Przetargi przewoźników fikcyjnych (2013-)
Gdyby nie te wymaganie "nie starsze niż 2000" to może bym się zgłosił...
- #mkmgdańsk
- Posty: 37
- Rejestracja: 2017-10-30, 08:47
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Przetargi przewoźników fikcyjnych (2013-)
@J-31 Wiesz co, chyba raczej nie. Ostateczny termin to 8.12, a jak nie będzie ofert, to przetarg zostanie unieważniony.
@krzywy2000 i Krakersik: Zmieniłem nieco zapisy, spójrzcie sami.
@krzywy2000 i Krakersik: Zmieniłem nieco zapisy, spójrzcie sami.
Ostatnio zmieniony 2017-11-30, 20:21 przez #mkmgdańsk, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Przetargi przewoźników fikcyjnych (2013-)
Gdyby nie ten zapis z rokiem produkcji to może też bym coś znalazł
- #mkmgdańsk
- Posty: 37
- Rejestracja: 2017-10-30, 08:47
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Przetargi przewoźników fikcyjnych (2013-)
Miejskie Zakłady Komunikacyjne Sp. z o.o. ogłaszają przetarg na 15 dwukierunkowych niskopodłogowych tramwajów, z opcją na 5 kolejnych o długości 29,5-35m.
Wymagania:
- niska cena,
- wyposażenie zgodne z poniższym:
a) klimatyzacja,
b) automat biletowy koło drugich drzwi,
c) zasobniki energii (superkondensatory pozwalające przejechać 1km bez zasilania)
d) możliwość przewozu osób niepełnosprawnych oraz z wózkiem dziecięcym,
e) gniazdka elektryczne 12V do ładowania urządzeń moblilnych,
f) WiFi,
g) stojaki na rowery,
h) ciepły guzik i fotokomórka.
- producent wyprodukował co najmniej 15 pojazdów jeżdżących do dnia dzisiejszego,
- załączenie wizualizacji pojazdu w barwach zakładowych znajdujących się w załączniku, z włączonymi wyświetlaczami pokazujących wyraźnie kolor wyświetlaczy. W przypadku braku rysunku oferta będzie odrzucana,
- czas dostawy: max. styczeń - kwiecień 2018 (możliwość krótszego terminu). Za dłuższy czas dostawy oferta będzie odrzucana.
Kryteria oceny:
50% - cena
50% - wymagania
Oferty można składać do 22 grudnia na PW. Ogłoszenie wyników - 23 grudnia.
Załącznik:
https://imgur.com/T4chcKW
(bez ciemnoszarych paneli)
Wymagania:
- niska cena,
- wyposażenie zgodne z poniższym:
a) klimatyzacja,
b) automat biletowy koło drugich drzwi,
c) zasobniki energii (superkondensatory pozwalające przejechać 1km bez zasilania)
d) możliwość przewozu osób niepełnosprawnych oraz z wózkiem dziecięcym,
e) gniazdka elektryczne 12V do ładowania urządzeń moblilnych,
f) WiFi,
g) stojaki na rowery,
h) ciepły guzik i fotokomórka.
- producent wyprodukował co najmniej 15 pojazdów jeżdżących do dnia dzisiejszego,
- załączenie wizualizacji pojazdu w barwach zakładowych znajdujących się w załączniku, z włączonymi wyświetlaczami pokazujących wyraźnie kolor wyświetlaczy. W przypadku braku rysunku oferta będzie odrzucana,
- czas dostawy: max. styczeń - kwiecień 2018 (możliwość krótszego terminu). Za dłuższy czas dostawy oferta będzie odrzucana.
Kryteria oceny:
50% - cena
50% - wymagania
Oferty można składać do 22 grudnia na PW. Ogłoszenie wyników - 23 grudnia.
Załącznik:
https://imgur.com/T4chcKW
(bez ciemnoszarych paneli)
Ostatnio zmieniony 2017-12-08, 20:33 przez #mkmgdańsk, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Przetargi przewoźników fikcyjnych (2013-)
^^
Ja się nie dziwię, że nikt się nie zgłasza do tych przetargów.
Ja się nie dziwię, że nikt się nie zgłasza do tych przetargów.
Re: Przetargi przewoźników fikcyjnych (2013-)
Zamówienie publiczne
SK/P/1/2017
1. Informacja podstawowa
Przetarg nieograniczony
Dostawa 15 fabrycznie nowych, niskopodłogowych autobusów miejskich
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia SK/P/1/2017
2. Podmiot zamawiający
1. SPK Sokołów
3. Oferty częściowe, wariantowe i zamówienia uzupełniające
Zamawiający dopuszcza możliwość składania w/w ofert, ze względu na występowanie dwóch części przetargu.
Zamawiający ma prawo udzielić zamówienia uzupełniającego, którego wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego
4. Termin realizacji zamówienia
Do 45 dni od momentu podpisania umowy, z rozpoczęciem dostaw po 1.01.2018, związanym z wymogiem pojazdów fabrycznie nowych z rokiem produkcji 2018.
5. Opis przedmiotu zamówienia
5.1. Opis ogólny
a. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 15 fabrycznie nowych, niskopodłogowych autobusów miejskich
b. Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie części:
b1. dostawa 10 fabrycznie nowych, niskopodłogowych autobusów miejskich o napędzie spalinowym
b2. dostawa 5 fabrycznie nowych, niskopodłogowych autobusów miejskich o napędzie gazowym (CNG).
c. Rok produkcji musi pokrywać się z rokiem dostawy wyznaczonym na (początek) 2018.
d. Oferowane pojazdy muszą być zgodne pod względem modelu/rodziny pojazdów i marki oraz identyczne pod względem konstrukcyjnym.
5.2. Opis szczegółowy
Opis podstawowych wymaganych danych technicznych
a. Wielkość pojazdu:
Długość: 11 900 - 12 100mm
Szerokość całkowita: do 2 550mm
Wysokość całkowita: do 3 450mm (pojazdy CNG), do 3 100mm (pojazdy spalinowe)
b. Liczba miejsc do przewozu pasażerów:
Ogółem: minimum 100, w tym 30% miejsc siedzących oraz miejsce na wózek dziecięcy/inwalidzki
c. Liczba drzwi pasażerskich:
3, w układzie 2-2-2
d. Podłoga:
Niska, płaska na całej długości pojazdu, bez stopni we wszystkich drzwiach autobusu
e. Ogrzewanie/wentylacja/klimatyzacja:
Wymagana jest klimatyzacja dwustrefowa przestrzeni pasażerskiej oraz kabiny kierowcy
Ogrzewanie wodne hybrydowo-elektryczne wspomagane agregatem grzewczym z utrzymaniem działania również w trakcie postoju na przystanku końcowym.
Wentylacja zapewniona przez otwierane przesuwnie części (minimum 40%) okien bocznych w liczbie nie mniejsze niż 3 na stronę pojazdu, z możliwością automatycznej blokady otwieranie.
f. Nadwozie, wyposażenie pojazdu
- samonośne o wzmocnionej konstrukcji, zabezpieczone antykorozyjnie i wykonane z materiałów zapewniających co najmniej 12- letnią jego eksploatację bez napraw
- Wzmocniona szyba przednia kierowcy
- Elektroniczna brygadówka
- światła do jazdy dziennej LED
- Router wi-fi
- Ciepły guzik
g. Kabina kierowcy
- Wydzielona kabina kierowcy typu zamkniętego z indywidualną klimatyzacją oraz okienkiem do sprzedaży biletów, zamykana na zamek zastosowany wyłącznie w pojazdach produkowanych dla zamawiającego.
- Ogrzewany fotel kierowcy z amortyzacją wstrząsów
h. System Informacji Pasażerskiej
- Komplet zewnętrznych tablic w kolorze pomarańczowym, białym, bądź 16-kolorowe, na który składają się tablica czołowa wyświetlająca numer linii i kierunek jazdy, boczna wyświetlająca numer linii i kierunek oraz tylna wyświetlająca numer linii i kierunek
- Zewnętrzny głośnik zintegrowany z SIPem informujący o numerze linii i kierunku, komunikat aktywowany automatycznie, bądź manualnie przez kierowcę.
- Tablica wewnętrzna boczna wyświetlająca przebieg trasy
- Wewnętrzna tablica informacyjna informująca o trasie, dacie, godzinie oraz przebiegu trasy (najbliższe przystanki) z możliwością wyświetlania reklam, bądź komunikatów.
- Wewnętrzny, głosowy system zapowiedzi przystankowych
i. http://repzarzecka.cba.pl/showthread.php?tid=423 - Schemat malowania pojazdów
6. Warunki wzięcia udziału w przetargu
a. Oferent zgłasza pojazdy wyprodukowane w ilości nie mniejszej niż 15 pojazdów w ciągu ostatnich 12 miesięcy, który to fakt jest w stanie udowodnić.
b. Oferent dołącza rysunek pojazdów zgodny ze standardami jakościowymi
7. Termin nadsyłania ofert
Ofertę należy złożyć nie później niż do 15.12.2017, do godziny 23:59
8. Sposób przygotowania ofert
W nadesłanej ofercie powinny się znaleźć:
a. Nazwa firmy
b. Specyfikacja oferowanych pojazdów z przedstawionym wyposażeniem wymaganym oraz dodatkowym (jeżeli oferent takie zapewnia)
c. Przedstawienia wizualizacji zgłaszanych pojazdów w zakładowym malowaniu wraz ze specyfikacją
d. Warunki i okres gwarancji
e. Oczekiwana kwota za zamówienie
f. Termin dostawy
9. Kryterium oceny ofert
1. Cena - 60%
2. Spełnienie wymagań stawianych przez zamawiającego - 30%
3. Warunki gwarancji - 5%
4. Termin dostawy - 5%
10. Informacje końcowe
Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę, której łączna suma przyznanych punktów będzie mniejsza niż 60% możliwych do zdobycia punktów
Zamawiający ma prawo do zmiany SIWZ w trakcie trwania przetargu z zachowaniem maksymalnego terminu zmiany 24h przed końcowym terminem składania ofert.
Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty niespełniającej wymagań Zamawiającego.
Oferenci mają prawo do zmiany nadesłanej oferty w przypadku istotnych zmian w SIWZ
Oferenci mają prawo do składania pytań w przypadku wątpliwość, na które Zamawiający ma obowiązek odpowiedzieć w przeciągu nie dłużej niż 48h lub 16h w ostatnim dniu składania ofert.
Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę w przypadku przekroczenia budżetu przeznaczonego na wykonanie zamówienia.
Zamawiający ma prawo wydłużyć okres składania ofert bez konkretnego powodu, z zachowaniem maksymalnego terminu zmiany 24h przed końcowym terminem składania ofert.
© Adam(ek) F. 2017
SK/P/1/2017
1. Informacja podstawowa
Przetarg nieograniczony
Dostawa 15 fabrycznie nowych, niskopodłogowych autobusów miejskich
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia SK/P/1/2017
2. Podmiot zamawiający
1. SPK Sokołów
3. Oferty częściowe, wariantowe i zamówienia uzupełniające
Zamawiający dopuszcza możliwość składania w/w ofert, ze względu na występowanie dwóch części przetargu.
Zamawiający ma prawo udzielić zamówienia uzupełniającego, którego wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego
4. Termin realizacji zamówienia
Do 45 dni od momentu podpisania umowy, z rozpoczęciem dostaw po 1.01.2018, związanym z wymogiem pojazdów fabrycznie nowych z rokiem produkcji 2018.
5. Opis przedmiotu zamówienia
5.1. Opis ogólny
a. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 15 fabrycznie nowych, niskopodłogowych autobusów miejskich
b. Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie części:
b1. dostawa 10 fabrycznie nowych, niskopodłogowych autobusów miejskich o napędzie spalinowym
b2. dostawa 5 fabrycznie nowych, niskopodłogowych autobusów miejskich o napędzie gazowym (CNG).
c. Rok produkcji musi pokrywać się z rokiem dostawy wyznaczonym na (początek) 2018.
d. Oferowane pojazdy muszą być zgodne pod względem modelu/rodziny pojazdów i marki oraz identyczne pod względem konstrukcyjnym.
5.2. Opis szczegółowy
Opis podstawowych wymaganych danych technicznych
a. Wielkość pojazdu:
Długość: 11 900 - 12 100mm
Szerokość całkowita: do 2 550mm
Wysokość całkowita: do 3 450mm (pojazdy CNG), do 3 100mm (pojazdy spalinowe)
b. Liczba miejsc do przewozu pasażerów:
Ogółem: minimum 100, w tym 30% miejsc siedzących oraz miejsce na wózek dziecięcy/inwalidzki
c. Liczba drzwi pasażerskich:
3, w układzie 2-2-2
d. Podłoga:
Niska, płaska na całej długości pojazdu, bez stopni we wszystkich drzwiach autobusu
e. Ogrzewanie/wentylacja/klimatyzacja:
Wymagana jest klimatyzacja dwustrefowa przestrzeni pasażerskiej oraz kabiny kierowcy
Ogrzewanie wodne hybrydowo-elektryczne wspomagane agregatem grzewczym z utrzymaniem działania również w trakcie postoju na przystanku końcowym.
Wentylacja zapewniona przez otwierane przesuwnie części (minimum 40%) okien bocznych w liczbie nie mniejsze niż 3 na stronę pojazdu, z możliwością automatycznej blokady otwieranie.
f. Nadwozie, wyposażenie pojazdu
- samonośne o wzmocnionej konstrukcji, zabezpieczone antykorozyjnie i wykonane z materiałów zapewniających co najmniej 12- letnią jego eksploatację bez napraw
- Wzmocniona szyba przednia kierowcy
- Elektroniczna brygadówka
- światła do jazdy dziennej LED
- Router wi-fi
- Ciepły guzik
g. Kabina kierowcy
- Wydzielona kabina kierowcy typu zamkniętego z indywidualną klimatyzacją oraz okienkiem do sprzedaży biletów, zamykana na zamek zastosowany wyłącznie w pojazdach produkowanych dla zamawiającego.
- Ogrzewany fotel kierowcy z amortyzacją wstrząsów
h. System Informacji Pasażerskiej
- Komplet zewnętrznych tablic w kolorze pomarańczowym, białym, bądź 16-kolorowe, na który składają się tablica czołowa wyświetlająca numer linii i kierunek jazdy, boczna wyświetlająca numer linii i kierunek oraz tylna wyświetlająca numer linii i kierunek
- Zewnętrzny głośnik zintegrowany z SIPem informujący o numerze linii i kierunku, komunikat aktywowany automatycznie, bądź manualnie przez kierowcę.
- Tablica wewnętrzna boczna wyświetlająca przebieg trasy
- Wewnętrzna tablica informacyjna informująca o trasie, dacie, godzinie oraz przebiegu trasy (najbliższe przystanki) z możliwością wyświetlania reklam, bądź komunikatów.
- Wewnętrzny, głosowy system zapowiedzi przystankowych
i. http://repzarzecka.cba.pl/showthread.php?tid=423 - Schemat malowania pojazdów
6. Warunki wzięcia udziału w przetargu
a. Oferent zgłasza pojazdy wyprodukowane w ilości nie mniejszej niż 15 pojazdów w ciągu ostatnich 12 miesięcy, który to fakt jest w stanie udowodnić.
b. Oferent dołącza rysunek pojazdów zgodny ze standardami jakościowymi
7. Termin nadsyłania ofert
Ofertę należy złożyć nie później niż do 15.12.2017, do godziny 23:59
8. Sposób przygotowania ofert
W nadesłanej ofercie powinny się znaleźć:
a. Nazwa firmy
b. Specyfikacja oferowanych pojazdów z przedstawionym wyposażeniem wymaganym oraz dodatkowym (jeżeli oferent takie zapewnia)
c. Przedstawienia wizualizacji zgłaszanych pojazdów w zakładowym malowaniu wraz ze specyfikacją
d. Warunki i okres gwarancji
e. Oczekiwana kwota za zamówienie
f. Termin dostawy
9. Kryterium oceny ofert
1. Cena - 60%
2. Spełnienie wymagań stawianych przez zamawiającego - 30%
3. Warunki gwarancji - 5%
4. Termin dostawy - 5%
10. Informacje końcowe
Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę, której łączna suma przyznanych punktów będzie mniejsza niż 60% możliwych do zdobycia punktów
Zamawiający ma prawo do zmiany SIWZ w trakcie trwania przetargu z zachowaniem maksymalnego terminu zmiany 24h przed końcowym terminem składania ofert.
Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty niespełniającej wymagań Zamawiającego.
Oferenci mają prawo do zmiany nadesłanej oferty w przypadku istotnych zmian w SIWZ
Oferenci mają prawo do składania pytań w przypadku wątpliwość, na które Zamawiający ma obowiązek odpowiedzieć w przeciągu nie dłużej niż 48h lub 16h w ostatnim dniu składania ofert.
Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę w przypadku przekroczenia budżetu przeznaczonego na wykonanie zamówienia.
Zamawiający ma prawo wydłużyć okres składania ofert bez konkretnego powodu, z zachowaniem maksymalnego terminu zmiany 24h przed końcowym terminem składania ofert.
© Adam(ek) F. 2017
Re: Przetargi przewoźników fikcyjnych (2013-)
Warbus sp. z o.o. oddział w Krakowie ogłasza przetarg na dostawę 80 fabrycznie nowych autobusów ze środków dofinansowania.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
1. Treść zamówienia:
a) 10 fabrycznie nowych autobusów o długości od 8,6m do 9,8m z silnikiem diesla spełniającym normę spalania EURO 6,
b) 40 fabrycznie nowych autobusów o długości od 11,7 do 12,3m z silnikiem elektrycznym,
c) 30 fabrycznie nowych autobusów o długości od 17,7m do 18,3m z silnikiem hybrydowym spełniającym normę EURO 6 [silnik spalinowo-elektryczny].
2. Dane dotyczące konstrukcji:
a) Pojazdy muszą posiadać niską podłogę na całej długości,
b) Konstrukcja pojazdów ma być odporna przynajmniej na korozję,
c) Poszycie autobusów powinno być segmentowane, oraz być odporne na grafitti,
d) Silnik powinien być umieszczony na tyle pojazdu w ''wieży'",
e) Silniki muszą być wyprodukowane przez tą samą firmę która dostarczy pojazdy
f) Skrzynia biegów musi zostać wyprodukowana przez firmę Allison, musi być ona automatyczna i co najmniej 6 biegowa
3. Dane dotyczące wyposażenia:
a) Wymagana jest klimatyzacja całopojazdowa, z osobnymi urządzeniami dla pasażerów i kierowcy, dostosowana do warunków klimatycznych Aglomeracji Krakowskiej, musi posiadać ona także system zapachowy
b) Ogrzewanie całopojazdowe, dostosowane do warunków klimatycznych w Aglomeracji Krakowskiej,
ca) Szyba przednia musi być trójdzielna, odporna na grafitti, z wycieraczkami umiejscowionymi na jej dole,
cb) Szyby boczne muszą być pojedyncze, przyciemniane, odporne na grafitti, część z nich powinna być przystosowana do pełnienia funkcji wyjścia awaryjnego, w przypadku okien otwieranych - otwierane przesuwnie, stanowiące przynajmniej 40% powierzchni okna, umiejscowione w górnej części szyby, w pojeździe powinny znajdować się co najmniej 2 okna otwierane na stronę
cc) W przypadku zastosowania szyby tylnej, powinna ona być przyciemniana, odporna na grafitti,
da) Wyświetlacz przedni powinien być umiejscowiony w górnej części przodu, wyświetlać linię i kierunek (oraz ewentualne dodatkowe informacje do zaprogramowania w sterowniku), oraz być wykonany w technologii RGB, w lewym dolnym rogu przedniej szyby ma być umiejscowiona elektroniczna brygadówka z miejscem na 3 znaki tekstu, wykonana w technologii RGB,
db) Wyświetlacz boczny powinien być umiejscowiony pomiędzy I a II drzwiami - ponad linią szyb bądź za szybą, w przypadku pojazdów przegubowych wymagany jest także drugi wyświetlacz boczny umiejscowiony pomiędzy III a IV drzwiami (dopuszczalne rodzaje umiejscowienia są identyczne w przypadku wyświetlacza w członie A), pozostałe cechy identyczne jak w przypadku wyświetlacza przedniego,
dc) Wyświetlacz tylny powinien być umiejscowiony w górnej części tyłu, wyświetlać linię i kierunek (oraz ewentualne dodatkowe informacje do zaprogramowania w sterowniku), oraz być wykonany w technologii RGB,
dd) Wyświetlacz dla osób niedowidzących powinien być umiejscowiony w prawym dolnym rogu szyby po lewej stronie I drzwi, wyświetlać linię, oraz być wykonany w technologii RGB,
de) Wyświetlacze wewnętrzne powinny być umiejscowione: pod sufitem w przedniej części pojazdu za kabiną kierowcy, na szybie przed II drzwiami (w przypadku pojazdów przegubowych także na szybie przed III drzwi), oraz pod sufitem za przegubem (tylko w przypadku pojazdów przegubowych). Wyświetlacze umiejscowione pod sufitem powinny wyświetlać linię oraz kierunek, datę oraz godzinę, imieniny, szczegółową trasę przejazdu wraz z możliwościami przesiadek, aktualny oraz następny przystanek, logo przewoźnika, a także być wykonane w technologii LCD.. Wyświetlacze umiejscowione przed drzwiami powinny wyświetlać linię oraz kierunek, datę oraz godzinę, imieniny, szczegółową trasę przejazdu wraz z możliwościami przesiadek, aktualny oraz następny przystanek, logo przewoźnika, a także być wykonane w technologii LCD.
df) System Zapowiedzi Przystankowych powinien składać się z głośników umiejscowionych w okolicy drzwi (na zewnątrz pojazdu i we wnętrzu), działających razem (nie jest dopuszczalna rozbieżność pojedynczych głośników w zakresie wygłaszanego komunikatu), z możliwością wygłoszenia komunikatu bezpośrednio przez kierowcę za pomocą mikrofonu umieszczonego w kabinie,
dg) System Informacji Pasażerskiej ma być wyprodukowany przez firmę Pixel, SiMS lub NowaMedia,
e) Siedzenia pasażerskie powinny być wykonane w sposób zapewniający wygodne siedzenie pasażera, pokryte tapicerką w kolorze niebieskim (https://hostmat.eu/images/08028248390114165388.png), odporne na grafitti i na wandalizm, ze składanymi podłokietnikami (co najmniej w przypadku siedzeń przeznaczonych dla osób z trudnościami w poruszaniu się, które mają być pokryte tapicerką w wyróżniającym się kolorze - najlepiej czerwonym, oraz z umożliwionym bezproblemowym ich zajęciem przez te osoby),
fa) Światła dzienne wykonane w technologii LED - mają być umiejscowione w linii świateł, bądź osobno w części przodu pod linią świateł,
fb) Oświetlenie wewnętrzne powinno być wykonane w technologii LED z możliwością zmiany koloru [250 kolorów],
g) Kabina kierowcy ma być wydzielona od strefy pasażerskiej, z wydzieleniem I połówki I drzwi wyłącznie dla kierowcy, z drzwiami wandaloodpornymi z kabiny kierowcy do przestrzeni pasażerskiej. Ścianka odgradzająca kabinę od strefy pasażerskiej powinna zawierać okienko do sprzedaży biletów, oraz być pomalowana na kolor czarny, bądź zbliżony do niego.
h) Poręcze w pojeździe mają być antybakteryjne, w kolorze srebrnym z odblaskami w kolorze pomarańczowym [LED] (jeśli nie jest to możliwe bez utracenia właściwości antybakteryjnych, dopuszczalne jest ich nielakierowanie).
i) Drzwi do pojazdu powinny być w układzie 2-2-0 (w pojazdach 8-9,8m), 2-2-2 (w pojazdach 11,7-12,3m) oraz 2-2-2-2 (w pojazdach 17,7-18,3m) z czego I drzwi mają być otwierane do środka, natomiast II i (III oraz IV) drzwi mają być odskokowo-przesuwne. Od spodu powinny być podświetlane, w momencie zamykania się drzwi muszą być podświetlane w kolorze pomarańczowym, muszą być także wyposażone w ''ciepły guzik''.
j) Podłoga ma być antypoślizgowa, z umieszczonymi poziomymi oznaczeniami miejsc na wózki inwalidzkie/dziecięce w ich miejscu.
k) W pojeździe powinny być umieszczone przynajmniej 3 (w przypadku pojazdów midi oraz solo) lub 4 (w przypadku pojazdów przegubowych) ładowarki USB z dwoma portami.
l) W pojeździe musi być router Wi-Fi zapewniający Internet w technologii LTE.
m) Na przeciwko II (oraz III) drzwi musi być umiejscowiony biletomat z ekranem dotykowym, przyjmujący płatności bilonem, banknotem, oraz wszystkimi rodzajami kart płatniczych.
n) „Rzeźnia” musi znajdować się po stronie drzwi pojazdu przed 2 drzwiami (wyjątkiem są pojazdy MIDI gdzie „rzeźnia” może się znajdować naprzeciwko 2 drzwi). Długość rzeźni musi wynosić co najmniej 3,5m.
o) Pojazdy muszą zostać wyposażone w kasowniki biletów papierowych kompatybilne z systemem Krakowskiej Karty Aglomeracjnej
4. Dane końcowe
a) Przyjmowanie ofert do 18.12.2017 r. do godziny 19 włącznie,
b) Wysyłanie ofert na PW,
c) Niespełnienie wymagań wymienionych w SIWZ jest jednoznaczne z odrzuceniem oferty,
d) W ofercie należy przedstawić przynajmniej: nazwę i model pojazdu, rysunek, dane techniczne, wyposażenie, cenę za pojedynczy pojazd i za całość zamówienia, oraz warunki gwarancji,
e) Zamawiający zastrzega sobie zmianę treści przetargu, skrócenie czasu składania ofert bądź odwołanie przeargu bez podania przyczyn,
f) W przypadku wygranej, Zamawiający zastrzega sobie zmianę wyposażenia pojazdów w konsultacji z Oferentem,
g) Pytania do przetargu należy zadawać na PW,
h) Malowanie pojazdów: https://images83.fotosik.pl/917/c780e2994ef2daed.png
i) Możliwe jest składanie ofert częściowych,
5. Kryterium oceniania
a) Cena - 45%
b) Właściwości techniczno-eksploatacyjne - 15%
c) Gwarancja - 10%
d) Dodatkowe wyposażenie (oprócz wymaganego) - 5%
e) Ilość miejsc bezpośrednio z niskiej podłogi: 5 i powyżej (w pojazdach MIDI) lub 16 i powyżej (w pojazdach solo) lub 20 i powyżej (w pojazdach przegubowych) - 15%
f) Jakość rysunków - 5%
g) Czas dostawy - 5%
ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W PRZETARGU!
(Przetarg opracowany na podstawie przetargu użytkownika "krzywy2000")
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
1. Treść zamówienia:
a) 10 fabrycznie nowych autobusów o długości od 8,6m do 9,8m z silnikiem diesla spełniającym normę spalania EURO 6,
b) 40 fabrycznie nowych autobusów o długości od 11,7 do 12,3m z silnikiem elektrycznym,
c) 30 fabrycznie nowych autobusów o długości od 17,7m do 18,3m z silnikiem hybrydowym spełniającym normę EURO 6 [silnik spalinowo-elektryczny].
2. Dane dotyczące konstrukcji:
a) Pojazdy muszą posiadać niską podłogę na całej długości,
b) Konstrukcja pojazdów ma być odporna przynajmniej na korozję,
c) Poszycie autobusów powinno być segmentowane, oraz być odporne na grafitti,
d) Silnik powinien być umieszczony na tyle pojazdu w ''wieży'",
e) Silniki muszą być wyprodukowane przez tą samą firmę która dostarczy pojazdy
f) Skrzynia biegów musi zostać wyprodukowana przez firmę Allison, musi być ona automatyczna i co najmniej 6 biegowa
3. Dane dotyczące wyposażenia:
a) Wymagana jest klimatyzacja całopojazdowa, z osobnymi urządzeniami dla pasażerów i kierowcy, dostosowana do warunków klimatycznych Aglomeracji Krakowskiej, musi posiadać ona także system zapachowy
b) Ogrzewanie całopojazdowe, dostosowane do warunków klimatycznych w Aglomeracji Krakowskiej,
ca) Szyba przednia musi być trójdzielna, odporna na grafitti, z wycieraczkami umiejscowionymi na jej dole,
cb) Szyby boczne muszą być pojedyncze, przyciemniane, odporne na grafitti, część z nich powinna być przystosowana do pełnienia funkcji wyjścia awaryjnego, w przypadku okien otwieranych - otwierane przesuwnie, stanowiące przynajmniej 40% powierzchni okna, umiejscowione w górnej części szyby, w pojeździe powinny znajdować się co najmniej 2 okna otwierane na stronę
cc) W przypadku zastosowania szyby tylnej, powinna ona być przyciemniana, odporna na grafitti,
da) Wyświetlacz przedni powinien być umiejscowiony w górnej części przodu, wyświetlać linię i kierunek (oraz ewentualne dodatkowe informacje do zaprogramowania w sterowniku), oraz być wykonany w technologii RGB, w lewym dolnym rogu przedniej szyby ma być umiejscowiona elektroniczna brygadówka z miejscem na 3 znaki tekstu, wykonana w technologii RGB,
db) Wyświetlacz boczny powinien być umiejscowiony pomiędzy I a II drzwiami - ponad linią szyb bądź za szybą, w przypadku pojazdów przegubowych wymagany jest także drugi wyświetlacz boczny umiejscowiony pomiędzy III a IV drzwiami (dopuszczalne rodzaje umiejscowienia są identyczne w przypadku wyświetlacza w członie A), pozostałe cechy identyczne jak w przypadku wyświetlacza przedniego,
dc) Wyświetlacz tylny powinien być umiejscowiony w górnej części tyłu, wyświetlać linię i kierunek (oraz ewentualne dodatkowe informacje do zaprogramowania w sterowniku), oraz być wykonany w technologii RGB,
dd) Wyświetlacz dla osób niedowidzących powinien być umiejscowiony w prawym dolnym rogu szyby po lewej stronie I drzwi, wyświetlać linię, oraz być wykonany w technologii RGB,
de) Wyświetlacze wewnętrzne powinny być umiejscowione: pod sufitem w przedniej części pojazdu za kabiną kierowcy, na szybie przed II drzwiami (w przypadku pojazdów przegubowych także na szybie przed III drzwi), oraz pod sufitem za przegubem (tylko w przypadku pojazdów przegubowych). Wyświetlacze umiejscowione pod sufitem powinny wyświetlać linię oraz kierunek, datę oraz godzinę, imieniny, szczegółową trasę przejazdu wraz z możliwościami przesiadek, aktualny oraz następny przystanek, logo przewoźnika, a także być wykonane w technologii LCD.. Wyświetlacze umiejscowione przed drzwiami powinny wyświetlać linię oraz kierunek, datę oraz godzinę, imieniny, szczegółową trasę przejazdu wraz z możliwościami przesiadek, aktualny oraz następny przystanek, logo przewoźnika, a także być wykonane w technologii LCD.
df) System Zapowiedzi Przystankowych powinien składać się z głośników umiejscowionych w okolicy drzwi (na zewnątrz pojazdu i we wnętrzu), działających razem (nie jest dopuszczalna rozbieżność pojedynczych głośników w zakresie wygłaszanego komunikatu), z możliwością wygłoszenia komunikatu bezpośrednio przez kierowcę za pomocą mikrofonu umieszczonego w kabinie,
dg) System Informacji Pasażerskiej ma być wyprodukowany przez firmę Pixel, SiMS lub NowaMedia,
e) Siedzenia pasażerskie powinny być wykonane w sposób zapewniający wygodne siedzenie pasażera, pokryte tapicerką w kolorze niebieskim (https://hostmat.eu/images/08028248390114165388.png), odporne na grafitti i na wandalizm, ze składanymi podłokietnikami (co najmniej w przypadku siedzeń przeznaczonych dla osób z trudnościami w poruszaniu się, które mają być pokryte tapicerką w wyróżniającym się kolorze - najlepiej czerwonym, oraz z umożliwionym bezproblemowym ich zajęciem przez te osoby),
fa) Światła dzienne wykonane w technologii LED - mają być umiejscowione w linii świateł, bądź osobno w części przodu pod linią świateł,
fb) Oświetlenie wewnętrzne powinno być wykonane w technologii LED z możliwością zmiany koloru [250 kolorów],
g) Kabina kierowcy ma być wydzielona od strefy pasażerskiej, z wydzieleniem I połówki I drzwi wyłącznie dla kierowcy, z drzwiami wandaloodpornymi z kabiny kierowcy do przestrzeni pasażerskiej. Ścianka odgradzająca kabinę od strefy pasażerskiej powinna zawierać okienko do sprzedaży biletów, oraz być pomalowana na kolor czarny, bądź zbliżony do niego.
h) Poręcze w pojeździe mają być antybakteryjne, w kolorze srebrnym z odblaskami w kolorze pomarańczowym [LED] (jeśli nie jest to możliwe bez utracenia właściwości antybakteryjnych, dopuszczalne jest ich nielakierowanie).
i) Drzwi do pojazdu powinny być w układzie 2-2-0 (w pojazdach 8-9,8m), 2-2-2 (w pojazdach 11,7-12,3m) oraz 2-2-2-2 (w pojazdach 17,7-18,3m) z czego I drzwi mają być otwierane do środka, natomiast II i (III oraz IV) drzwi mają być odskokowo-przesuwne. Od spodu powinny być podświetlane, w momencie zamykania się drzwi muszą być podświetlane w kolorze pomarańczowym, muszą być także wyposażone w ''ciepły guzik''.
j) Podłoga ma być antypoślizgowa, z umieszczonymi poziomymi oznaczeniami miejsc na wózki inwalidzkie/dziecięce w ich miejscu.
k) W pojeździe powinny być umieszczone przynajmniej 3 (w przypadku pojazdów midi oraz solo) lub 4 (w przypadku pojazdów przegubowych) ładowarki USB z dwoma portami.
l) W pojeździe musi być router Wi-Fi zapewniający Internet w technologii LTE.
m) Na przeciwko II (oraz III) drzwi musi być umiejscowiony biletomat z ekranem dotykowym, przyjmujący płatności bilonem, banknotem, oraz wszystkimi rodzajami kart płatniczych.
n) „Rzeźnia” musi znajdować się po stronie drzwi pojazdu przed 2 drzwiami (wyjątkiem są pojazdy MIDI gdzie „rzeźnia” może się znajdować naprzeciwko 2 drzwi). Długość rzeźni musi wynosić co najmniej 3,5m.
o) Pojazdy muszą zostać wyposażone w kasowniki biletów papierowych kompatybilne z systemem Krakowskiej Karty Aglomeracjnej
4. Dane końcowe
a) Przyjmowanie ofert do 18.12.2017 r. do godziny 19 włącznie,
b) Wysyłanie ofert na PW,
c) Niespełnienie wymagań wymienionych w SIWZ jest jednoznaczne z odrzuceniem oferty,
d) W ofercie należy przedstawić przynajmniej: nazwę i model pojazdu, rysunek, dane techniczne, wyposażenie, cenę za pojedynczy pojazd i za całość zamówienia, oraz warunki gwarancji,
e) Zamawiający zastrzega sobie zmianę treści przetargu, skrócenie czasu składania ofert bądź odwołanie przeargu bez podania przyczyn,
f) W przypadku wygranej, Zamawiający zastrzega sobie zmianę wyposażenia pojazdów w konsultacji z Oferentem,
g) Pytania do przetargu należy zadawać na PW,
h) Malowanie pojazdów: https://images83.fotosik.pl/917/c780e2994ef2daed.png
i) Możliwe jest składanie ofert częściowych,
5. Kryterium oceniania
a) Cena - 45%
b) Właściwości techniczno-eksploatacyjne - 15%
c) Gwarancja - 10%
d) Dodatkowe wyposażenie (oprócz wymaganego) - 5%
e) Ilość miejsc bezpośrednio z niskiej podłogi: 5 i powyżej (w pojazdach MIDI) lub 16 i powyżej (w pojazdach solo) lub 20 i powyżej (w pojazdach przegubowych) - 15%
f) Jakość rysunków - 5%
g) Czas dostawy - 5%
ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W PRZETARGU!
(Przetarg opracowany na podstawie przetargu użytkownika "krzywy2000")
Re: Przetargi przewoźników fikcyjnych (2013-)
Prime Rail Polska ogłasza wyniki przetargu na sprzedaż slotów na linii kolejowej nr 24.
Do przetargu na część odjazdową o godz. xx:00 zgłosiły się dwie firmy - Green Lines RP S.A. oraz SKM Biebrzyce.
Oceny ofert:
Green Lines RP:
Typ pociągu i jego relacja - 10/10 pkt
Cena - 35/40 pkt
Uzasadnienie oceny: GL RP przedstawiło atrakcyjną ofertę dla pasażera, aczkolwiek z niską ceną.
SKM Biebrzyce:
Typ pociągu i jego relacja: 3/10 pkt
Cena: 40/40 pkt
Uzasadnienie oceny: SKMB przedstawiło ofertę z wysoką ceną, lecz w kontekście typu pociągu i jego relacji pojawiły się błędy, które zaważyły na ocenie - błędne wskazanie st. Zarzecze jako punktu zatrzymania (gdy nie ma możliwości się na nim zatrzymać jadąc po L24), niepoprawne czasy przejazdu oraz propozycja zatrzymywania pociągu kat. Ex na odcinku 34 km aż pięciokrotnie.
Uwzględniając powyższe opinie, podjęto decyzję, iż przetarg na część xx:00 wygrywa spółka Green Lines RP S.A.
Dostęp do infrastruktury udzielony zostanie 10 grudnia o godz. 0:00.
Na pozostałe części odjazdowe nie zgłosił się nikt. Od 2 stycznia będzie możliwość wykupienia danej ilości slotów o danej godzinie na dowolny (max. do grudnia 2018) okres.
Przypominamy, iż do dnia 15 grudnia trwa przetarg nr #1 na tabor kolejowy (wagony kl. 1, wagony restauracyjne i wagony do przewozu samochodów, tzw. "autokuszetki").
Do przetargu na część odjazdową o godz. xx:00 zgłosiły się dwie firmy - Green Lines RP S.A. oraz SKM Biebrzyce.
Oceny ofert:
Green Lines RP:
Typ pociągu i jego relacja - 10/10 pkt
Cena - 35/40 pkt
Uzasadnienie oceny: GL RP przedstawiło atrakcyjną ofertę dla pasażera, aczkolwiek z niską ceną.
SKM Biebrzyce:
Typ pociągu i jego relacja: 3/10 pkt
Cena: 40/40 pkt
Uzasadnienie oceny: SKMB przedstawiło ofertę z wysoką ceną, lecz w kontekście typu pociągu i jego relacji pojawiły się błędy, które zaważyły na ocenie - błędne wskazanie st. Zarzecze jako punktu zatrzymania (gdy nie ma możliwości się na nim zatrzymać jadąc po L24), niepoprawne czasy przejazdu oraz propozycja zatrzymywania pociągu kat. Ex na odcinku 34 km aż pięciokrotnie.
Uwzględniając powyższe opinie, podjęto decyzję, iż przetarg na część xx:00 wygrywa spółka Green Lines RP S.A.
Dostęp do infrastruktury udzielony zostanie 10 grudnia o godz. 0:00.
Na pozostałe części odjazdowe nie zgłosił się nikt. Od 2 stycznia będzie możliwość wykupienia danej ilości slotów o danej godzinie na dowolny (max. do grudnia 2018) okres.
Przypominamy, iż do dnia 15 grudnia trwa przetarg nr #1 na tabor kolejowy (wagony kl. 1, wagony restauracyjne i wagony do przewozu samochodów, tzw. "autokuszetki").
- #mkmgdańsk
- Posty: 37
- Rejestracja: 2017-10-30, 08:47
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Przetargi przewoźników fikcyjnych (2013-)
Oto, jak się zakończył przetarg na 15 używanców.
Do przetargu nie zgłosił się żaden oferent, w związku z czym przetarg zostaje unieważniony.
Do przetargu nie zgłosił się żaden oferent, w związku z czym przetarg zostaje unieważniony.
Ostatnio zmieniony 2017-12-18, 21:47 przez #mkmgdańsk, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Przetargi przewoźników fikcyjnych (2013-)
Prime Rail Polska ogłasza, iż do przetargu na wagony nie zgłosił się nikt, w związku z czym przetarg zostaje unieważniony.
- #mkmgdańsk
- Posty: 37
- Rejestracja: 2017-10-30, 08:47
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Przetargi przewoźników fikcyjnych (2013-)
Miejskie Zakłady Komunikacyjne w Biebrzycach Sp. z o.o. ogłaszają przetarg na dostawę 50 nowych, niskopodłogowych autobusów miejskich.
Przetarg jest podzielony na dwie części - 15 autobusów o długości 11,9m-12,5m i 35 autobusów przegubowych o długości 18m-18,75m.
Wymagania:
- układ drzwi 2-2-2 (pojazdy przegubowe 2-2-2-2)
- wyposażenie zgodne z poniższym:
a) klimatyzacja (w pojeździe przegubowym w obu członach),
b) SIP - przedni wyświetlacz pokazujący linię i kierunek, boczny i tylny wyświetlacz identyczny jak przedni oraz boczny wyświetlacz pokazujący linię dla osób niedowidzących; wszystkie powinny świecić na biało,
c) ciepły guzik,
d) fotokomórka,
e) zabudowana kabina kierowcy wraz z oddzielnymi drzwiami dla niego,
f) automat biletowy za siedzeniem dyrektorskim po stronie kierowcy (w przypadku pojazdów przegubowych jeszcze jeden automat naprzeciwko trzecich drzwi),
g) ekrany LCD wyświetlające linię, kierunek, przebieg trasy z przystankami, imieniny, datę i godzinę: naprzeciwko drugich i kolejnych drzwi (zawieszony na suficie),
h) zapowiedzi wewnętrzne informujące o następnych przystankach i aktualnym przystanku,
i) zapowiedzi zewnętrzne informujące o linii i kierunku,
j) automatyczna rampa wysuwana dla niepełnosprawnych przy drugich drzwiach,
k) miejsce dla niepełnosprawnych naprzeciwko drugich drzwi,
l) miejsce dla wózków dziecięcych naprzeciwko trzecich drzwi,
m) system zliczania potoków pasażerskich,
n) tapicerka w kolorze turkusowym, widoczna na załączniku,
o) przyklęk,
- producent wyprodukował co najmniej 15 pojazdów jeżdżących do dnia dzisiejszego,
- norma emisji spalin Euro 6,
- załączenie wizualizacji pojazdu w barwach zakładowych znajdujących się w załączniku, z włączonymi wyświetlaczami,
- konieczność napisania zdania w stylu "Pojazd spełnia wszystkie wymagania",
- czas dostawy: max. styczeń - kwiecień 2018 (możliwość krótszego terminu). Za dłuższy czas dostawy oferta będzie odrzucana.
UWAGA! Dopuszczalne są pojazdy hybrydowe, na wodór i na gaz ziemny.
Kryteria oceny:
50% - cena
48% - spełnienie wymagań
2% - ekologiczny napęd
Oferty można składać na PW do końca roku. Ogłoszenie wyników - 5 stycznia 2018.
Załącznik:
https://imgur.com/T4chcKW
(bez ciemnoszarych paneli)
Przetarg jest podzielony na dwie części - 15 autobusów o długości 11,9m-12,5m i 35 autobusów przegubowych o długości 18m-18,75m.
Wymagania:
- układ drzwi 2-2-2 (pojazdy przegubowe 2-2-2-2)
- wyposażenie zgodne z poniższym:
a) klimatyzacja (w pojeździe przegubowym w obu członach),
b) SIP - przedni wyświetlacz pokazujący linię i kierunek, boczny i tylny wyświetlacz identyczny jak przedni oraz boczny wyświetlacz pokazujący linię dla osób niedowidzących; wszystkie powinny świecić na biało,
c) ciepły guzik,
d) fotokomórka,
e) zabudowana kabina kierowcy wraz z oddzielnymi drzwiami dla niego,
f) automat biletowy za siedzeniem dyrektorskim po stronie kierowcy (w przypadku pojazdów przegubowych jeszcze jeden automat naprzeciwko trzecich drzwi),
g) ekrany LCD wyświetlające linię, kierunek, przebieg trasy z przystankami, imieniny, datę i godzinę: naprzeciwko drugich i kolejnych drzwi (zawieszony na suficie),
h) zapowiedzi wewnętrzne informujące o następnych przystankach i aktualnym przystanku,
i) zapowiedzi zewnętrzne informujące o linii i kierunku,
j) automatyczna rampa wysuwana dla niepełnosprawnych przy drugich drzwiach,
k) miejsce dla niepełnosprawnych naprzeciwko drugich drzwi,
l) miejsce dla wózków dziecięcych naprzeciwko trzecich drzwi,
m) system zliczania potoków pasażerskich,
n) tapicerka w kolorze turkusowym, widoczna na załączniku,
o) przyklęk,
- producent wyprodukował co najmniej 15 pojazdów jeżdżących do dnia dzisiejszego,
- norma emisji spalin Euro 6,
- załączenie wizualizacji pojazdu w barwach zakładowych znajdujących się w załączniku, z włączonymi wyświetlaczami,
- konieczność napisania zdania w stylu "Pojazd spełnia wszystkie wymagania",
- czas dostawy: max. styczeń - kwiecień 2018 (możliwość krótszego terminu). Za dłuższy czas dostawy oferta będzie odrzucana.
UWAGA! Dopuszczalne są pojazdy hybrydowe, na wodór i na gaz ziemny.
Kryteria oceny:
50% - cena
48% - spełnienie wymagań
2% - ekologiczny napęd
Oferty można składać na PW do końca roku. Ogłoszenie wyników - 5 stycznia 2018.
Załącznik:
https://imgur.com/T4chcKW
(bez ciemnoszarych paneli)
Ostatnio zmieniony 2017-12-25, 14:37 przez #mkmgdańsk, łącznie zmieniany 1 raz.
- #mkmgdańsk
- Posty: 37
- Rejestracja: 2017-10-30, 08:47
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Przetargi przewoźników fikcyjnych (2013-)
MZK Biebrzyce informuje, że przetarg na nowe tramwaje został unieważniony ze względu na brak oferentów.
---------------------------------------------------------------------
Miejskie Zakłady Komunikacyjne w Biebrzycach Sp. z o.o. informują, iż ze względu na brak informacji ze strony firmy Galant Transportation S.A. nt. nowych autobusów, zamówienie na 25 przegubowych autobusów zostało anulowane.
Jednocześnie MZK ogłasza przetarg na przejęcie ww. zamówienia. Dotyczy ono dostawy 25 niskopodłogowych autobusów przegubowych o długości 18m-18,75m.
Wymagania:
- układ drzwi 2-2-2 (pojazdy przegubowe 2-2-2-2)
- wyposażenie zgodne z poniższym:
a) klimatyzacja (w pojeździe przegubowym w obu członach),
b) SIP - przedni wyświetlacz pokazujący linię i kierunek, boczny i tylny wyświetlacz identyczny jak przedni oraz boczny wyświetlacz pokazujący linię dla osób niedowidzących; wszystkie powinny świecić na biało,
c) ciepły guzik,
d) fotokomórka,
e) zabudowana kabina kierowcy wraz z oddzielnymi drzwiami dla niego,
f) automat biletowy za siedzeniem dyrektorskim po stronie kierowcy (w przypadku pojazdów przegubowych jeszcze jeden automat naprzeciwko trzecich drzwi),
g) ekrany LCD wyświetlające linię, kierunek, przebieg trasy z przystankami, imieniny, datę i godzinę: naprzeciwko drugich i kolejnych drzwi (zawieszony na suficie),
h) zapowiedzi wewnętrzne informujące o następnych przystankach i aktualnym przystanku,
i) zapowiedzi zewnętrzne informujące o linii i kierunku,
j) automatyczna rampa wysuwana dla niepełnosprawnych przy drugich drzwiach,
k) miejsce dla niepełnosprawnych naprzeciwko drugich drzwi,
l) miejsce dla wózków dziecięcych naprzeciwko trzecich drzwi,
m) system zliczania potoków pasażerskich,
n) tapicerka w kolorze turkusowym, widoczna na załączniku,
o) przyklęk,
p) router WiFi w pojeździe,
- producent wyprodukował co najmniej 15 pojazdów jeżdżących do dnia dzisiejszego,
- norma emisji spalin Euro 6,
- załączenie wizualizacji pojazdu w barwach zakładowych znajdujących się w załączniku, z włączonymi wyświetlaczami,
- konieczność napisania zdania w stylu "Pojazd spełnia wszystkie wymagania",
- czas dostawy: max. styczeń - maj 2018 (możliwość krótszego terminu). Za dłuższy czas dostawy oferta będzie odrzucana.
UWAGA! Dopuszczalne są pojazdy hybrydowe, na wodór i na gaz ziemny.
Kryteria oceny:
50% - cena
46% - spełnienie wymagań
2% - ekologiczny napęd
2% - zaoferowanie pojazdów dłuższych niż 18m.
Oferty można składać do 14 stycznia 2018. Ogłoszenie wyników - 19 stycznia
.Załącznik:
https://imgur.com/T4chcKW
(bez ciemnoszarych paneli)
---------------------------------------------------------------------
Miejskie Zakłady Komunikacyjne w Biebrzycach Sp. z o.o. informują, iż ze względu na brak informacji ze strony firmy Galant Transportation S.A. nt. nowych autobusów, zamówienie na 25 przegubowych autobusów zostało anulowane.
Jednocześnie MZK ogłasza przetarg na przejęcie ww. zamówienia. Dotyczy ono dostawy 25 niskopodłogowych autobusów przegubowych o długości 18m-18,75m.
Wymagania:
- układ drzwi 2-2-2 (pojazdy przegubowe 2-2-2-2)
- wyposażenie zgodne z poniższym:
a) klimatyzacja (w pojeździe przegubowym w obu członach),
b) SIP - przedni wyświetlacz pokazujący linię i kierunek, boczny i tylny wyświetlacz identyczny jak przedni oraz boczny wyświetlacz pokazujący linię dla osób niedowidzących; wszystkie powinny świecić na biało,
c) ciepły guzik,
d) fotokomórka,
e) zabudowana kabina kierowcy wraz z oddzielnymi drzwiami dla niego,
f) automat biletowy za siedzeniem dyrektorskim po stronie kierowcy (w przypadku pojazdów przegubowych jeszcze jeden automat naprzeciwko trzecich drzwi),
g) ekrany LCD wyświetlające linię, kierunek, przebieg trasy z przystankami, imieniny, datę i godzinę: naprzeciwko drugich i kolejnych drzwi (zawieszony na suficie),
h) zapowiedzi wewnętrzne informujące o następnych przystankach i aktualnym przystanku,
i) zapowiedzi zewnętrzne informujące o linii i kierunku,
j) automatyczna rampa wysuwana dla niepełnosprawnych przy drugich drzwiach,
k) miejsce dla niepełnosprawnych naprzeciwko drugich drzwi,
l) miejsce dla wózków dziecięcych naprzeciwko trzecich drzwi,
m) system zliczania potoków pasażerskich,
n) tapicerka w kolorze turkusowym, widoczna na załączniku,
o) przyklęk,
p) router WiFi w pojeździe,
- producent wyprodukował co najmniej 15 pojazdów jeżdżących do dnia dzisiejszego,
- norma emisji spalin Euro 6,
- załączenie wizualizacji pojazdu w barwach zakładowych znajdujących się w załączniku, z włączonymi wyświetlaczami,
- konieczność napisania zdania w stylu "Pojazd spełnia wszystkie wymagania",
- czas dostawy: max. styczeń - maj 2018 (możliwość krótszego terminu). Za dłuższy czas dostawy oferta będzie odrzucana.
UWAGA! Dopuszczalne są pojazdy hybrydowe, na wodór i na gaz ziemny.
Kryteria oceny:
50% - cena
46% - spełnienie wymagań
2% - ekologiczny napęd
2% - zaoferowanie pojazdów dłuższych niż 18m.
Oferty można składać do 14 stycznia 2018. Ogłoszenie wyników - 19 stycznia
.Załącznik:
https://imgur.com/T4chcKW
(bez ciemnoszarych paneli)