Przetargi przewoźników fikcyjnych (temat do podzielenia)

Przetargi fikcyjnych firm transportowych.
Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 394
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Auper »

A co ma wspólnego wiek pojazdu z układem drzwi...? W Krakowie jeżdżą 3 autobusy na krzyż więc się nie ma co dziwić, aczkolwiek takie z układem 1-2-0 też tam jeżdżą, więc na prawdę, takie gadanie, i to w takim temacie, to już nadzwyczajne przegięcie... Pomijam fakt, że jedynie Scania przegubowa jest starsza od krakowskich gniotów...

mk12

Post autor: mk12 »

Skarpeta pisze:W krakowie najstarszym autobusem jest Jelcz M121
¯e co? :o:

Awatar użytkownika
K4016td
Posty: 170
Rejestracja: 2011-06-01, 18:33
Lokalizacja: Kierownik Zamieszania
Kontakt:

Post autor: K4016td »

Przetarg 2/2013

Urząd Miasta Olszowa ogłasza przetarg nieograniczony na obsługę komunikacji miejskiej w Olszowej.

SIWZ - Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

1.W ramach zadania obsługiwane będą trzy linie komunikacji regularnej zgodnie z rozkładami udostępnionymi przewoźnikowi.

2.1 Do obsługi linii 1 wymaga się:
- dwóch pojazdów niskopodłogowych bądź niskowejściowwych klasy MAXI o dł. nadwozia 11,8 do 12m
Do obsługi linii 2 wymaga się:
- jednego pojazdu niskopodłgowego bądź niskowejściowego klasy MINi o dł. nadwozia 8,5 - 9m
Do obsługii linii 3 wymaga się:
- jednego pojazdu niskopodłgowego bądź niskowejściowego klasy MINi o dł. nadwozia 8,5 - 9m
Dodatkowo wymaga się jednego pojazdu rezerwowego klasy MAXI o dł. nadwozia 11.8 do 12m

2.2. Wszystkie pojazdy musza spełniać poniższe wymagania:
- pojazd niskowejściowy bądź niskopodłogowy
- pojazd wyposażony w drzwi sterowane automatycznie ze stanowiska kierowcy
- o układzie 1-2-0 lub 2-2-0 w przypadku pojazdu klasy MINI
- o układzie 2-2-2 bądź 2-2-0 w przypadku klasy MAXI.
- pojazd wyposażony w wyświetlacze elektroniczne, diodowe
- pojazd posiadający urządzenie umożliwiające sprzedaż biletów oraz rejestrację ilości przewożonych pasażerów
- pojazd wyposazony w kasowniki biletów papierowych w liczbie równej ilości drzwi, zlokalizowane w ich okolicy
- pojazd wyposazony w tablice trasowe dostarczone przez zamawiającego w drugim oknie w okolicy drzwi
- pojazd wyprodukowany nie wczesniej niż w 1998 roku
- pojazd pomalowany w barwy uzgodnione z zamawiającym
- pojazd wyposazony w okna uchylne bądź odsuwne w ilości minimum 2 na burtę pojazdu
- pojazd posiadający elektrycznie wysuwaną rampę dla niepełnosprawnych
- pojazd wyposażony w miękkie fotele pasażerskie
- pojazd wyposażony w urządzenie klimatyzacyjne przestrzeni pasażerskiej
- pojazd wyposazony w kamery monitoringu rozmieszczone w okolicy drzwi i kabiny kierowcy umożlwiające ich odczyt wraz z datą i godziną ich zapisu.
- pojazd spełniający normę emisji spalin Euro 2 bądź wyższą
- pojazd wyprodukowany na terenie UE
- pojazd z silnikiem leżącym
- pojazd posiadający silnik i nadwozie jednego producenta

3.1 Wykonawca umieści rozkłady jazdy na przystankach i będzie dbał o ich regularną aktualizację i uzupełnianie braków na swój koszt.
3.2 Wykonawca przekaże wszystkie zyski z biletów zamawiającemu co będzie podstawą do comiesięcznych rozliczeń.
3.3.Wykonawca będzie dostawał jednakową stawkę za wozokilometr niezależnie od ilosci przewiezionych pasażerów.

4. W uzasadnionym przypadku umowa może zostać anulowana z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia.

5. Czas trwania umowy wynosił będzie rok od dnia 25.04.2013 do dnia 24.04.2014
5.1 Oferty zawierające parametry zaoferowanych pojazdów w raz z ich rysunkami (prawy bok, przód i opcjonalnie tył) oraz stawkę za wozokilometr należy składać do dnia 17.04.2013, do godziny 11 na adres zamawiającego. (GG, PW)
5.2. Oferta obejmuje łącznie 273520 wozokilometry z możliwością zmniejszenia bądź zwiększenia tej liczby o około 10 procent.
5.3. Kryterium oceny ofert będzie w 15 procentach cena a w 85 procentach parametry zaoferowanych pojazdów
5.4 Warunkiem uznania oferty za ważną będzie zdobycie minimum 75% punktów. W innym razie przetarg może zostać anulowany.
5.5. Na dole znajdują się dwa załączniki do niniejszego przetargu.
Załącznik 1: Szczegóły dotyczące linii

Linia 1: 2940 wzkm tygodniowo
Osiedle Ustronie- Rynek - Dworzec PKP - Agropol
Średnia częstotliwość: 30/30/60

Linia 2: 1365 wzkm tygodniowo
Młodzianowska - Dworzec PKP - Szpitalna - Kwiatowa - Jana Pawła II
Średnia częstotliwość: 60/60/120

Linia 3: 954 wzkm tygodniowo
Plac Corraziego - Rynek - Gombrowicza - Opolska - Buraczana - Leśna - Piastowska - Piastów/Lotnisko - Piastów/Szkoła - Piastów/Osiedle.
Średnia częstotliwość: 80/80/120

5260 wozokilometrów tygodniowo
Załącznik 2:Uproszczona taryfa biletowa
TARYFA BILETOWA
Bilet jednorazowy normalny: 2.40
Bilet jednorazowy ulgowy: 1:20
Bilet miesięczny normalny: 61.00
Bilet miesięczny ulgowy: 30:50
Przewóz ponadwymiarowego bagażu oraz wózków dziecinnych jest zwolniona z opłat.
OPŁATY DODATKOWE
Opłata za brak ważnego biletu: 80.00
Opłata za brak dokumentu uprawniającego do ulgi: 24.00
Opłata za dowóz na policję: 200.00
Wszystkie opłaty ulegają obniżeniu o 30% jeżeli zostaną opłacone u kontrolera bądź w przeciągu 7 dni od wystawienia.
Tak, wiem - dużo wymagań, niektóre wynikają same z siebie ale znam ludzi dla których niektóre rzeczy nie są tak oczywiste i próbują za przeproszeniem kombinować :P Generalnie w skrócie chodzi o 5 autobusów z czego 3 MAXI i 2 MINI. Dodam też że te wymagania nie są aż tak straszne na jakie wyglądają dlatego serdecznie zapraszam do udziału w przetargu ;)

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 493
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N »

Ogłoszenie wyników przetargu

ZDPiK w Łaziskach ogłasza wyniki przetargu na obsługę linii minibusowej B:

Zwycięża firma ZKP Janikowo z pojazdami 2x Kapena Urby '09; 1x Kapena Urby '06 za cenę 2,80KMF.
Oferta przewoźnika Fast- Trans Wrocław by Domino Group zostaje odrzucona z powodu braku dokumentacji rysunkowej która była zaznaczona w specyfikacji.

Rozpoczęcie obsługi linii przypada na 04.05.2013. Dziękujemy za udział w przetargu.

AdX_3546

Post autor: AdX_3546 »

Ogłoszenie o zamówieniu

Komunikacyjne Przedsiębiorstwa Autobusowe z siedzibą w Bydgoszczy
ul. Z. Augusta 6/25
85-883 Bydgoszcz
E-mail: asykut@poczta.fm
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do proszę składać na GG (13161834), bądź na KM-Forum użytkownikowi AdX_3546 na PW

Przedmiot zamówienia

Zamówienie publiczne na 10 sztuk autobusów miejskich.
Szczegóły dot. Przedmiotu:

1. Za fabrycznie nowy autobus zamawiający uzna pojazd nie eksploatowany.
2. Parametry techniczno-eksploatacyjne oferowanych autobusów musza spełniać, co najmniej
nw. wymagania:
-niska podłoga w 1szych i 2gich drzwiach, umieszczonych na wysokości max. 380mm od podłoża, max. 2 stopnie w drzwiach 3cich i 3 stopnie w 4tych, dopuszcza się stosowanie progów poprzecznych, zajęcie dowolnego miejsca siedzącego poprzez pokonanie max. 3 stopni
-długość autobusu 18,0 m +/- 0,75 m, szerokość autobusu min. 2,5 m,
-wysokość autobusu max. 3,5 m wraz z urządzeniem klimatyzacyjnym,
-pojemność pasażerska min. 125 osób,
-silnik spełniający co najmniej normę Euro IV
-autobus co najmniej czterodrzwiowy, układ 2-2-2-2 bądź 1-2-2-2 / 2-2-2-1

Ponadto autobus winien być wyposażony w:
-system informacji pasażerskiej: 1 kasownik przy każdych drzwiach oraz dodatkowy w środku autobusu, komplet elektrochromatycznych tablic informacyjnych (rozmieszczonych zgodnie z § 21 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdu oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r. Nr 32 poz. 262)), sterownik tablic i kasowników, całe to wyposażenie firmy PIXEL Bydgoszcz
-układ ogrzewania,
-skuteczny system ogrzewania i wentylacji wewnątrz autobusu (okna przesuwne o
wysokości czynnej min. 10% szyby, min. trzy szyberdachy otwierane elektrycznie przez
kierowcę),
-klimatyzację stanowiska kierowcy
-min. 4 miejsca przystosowane do osób niepełnosprawnych (tzw. „miejsca priority”),
-w jednych drzwiach ( drugich ) wyposażony w automatycznie rozkładana rampę najazdowa sterowaną z pulpitu dla wózków inwalidzkich, w rejonie drugich i trzecich drzwi wydzielona zatoka do mocowania
wózka inwalidzkiego.


3. Dodatkowe dane dot. silnika: czterosuwowy, rzędowy, chłodzony cieczą, wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa, spełniający co najmniej normę czystości spalin Euro IV (na podstawie obecnie obowiązującej dyrektywy 2005/55/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 września 2005 roku z pózn. zmianami) o pojemności powyżej 11,5 – 13,5 dm3, maksymalnej mocy minimum 340 hp, moment obrotowy min. 1000 Nm, umiejscowiony z tyłu pojazdu. Układ turbodoładowania z chłodzeniem powietrza doładowującego.

4. Dodatkowe dane dot. skrzyni biegów: automatyczna, min. 3-biegowa (3 biegi do przodu, jeden bieg wsteczny) ze zintegrowanym retarderem, z możliwością zmiany trybu pracy poprzez program sterujący skrzyni biegów.

5. Dodatkowe dane dot. ogumienia: bezdętkowe, typu miejskiego, rozmiar 275/70R22,5. Na osi napędowej ogumienie podwójne (koła bliźniacze) o rozmiarze jw.

6. Dodatkowe dane dot. układu smarowania: system centralnego smarowania producenta posiadającego przedstawicielstwo w Polsce. W przypadku zastosowania osi bezobsługowych centralne smarowanie nie jest wymagane.

7. Dodatkowe dane dot. okien: Szyby termiczne. Min. 4 okna boczne przesuwne (w części górnej, o wysokości min. 10% szyby). Autobusy powinny posiadać, co najmniej 3 otwory dachowe sterowane elektrycznie bądź ręcznie ze stanowiska kierowcy.

8. Dodatkowe dane dot. poręczy i uchwytów: poręcze pionowe i poziome dla pasażerów stojących wykonane ze stali odpornej na korozje (nierdzewna, np. chromo-niklowa) pokryte tworzywem sztucznym w kolorze zgodnym z wzornikiem RAL, wybranym przez zamawiającego, tj. RAL 1003 nakładanym w formie obróbki cieplnej.

9. Dodatkowe dane dot. siedzeń pasażerskich: Siedzenia winny być tak mocowane aby umożliwiony był nieskomplikowany ich demontaż i montaż. Elementy mocujące siedzenia ( np. śruby) winny być wykonane z materiałów zabezpieczone antykorozyjnie w sposób uniemożliwiających ich korozje w standardowych warunkach i eksploatacji.

10. Dodatkowe dane dot. stanowisk dla niepełnosprawnych: W rejonie drugich i trzecich drzwi wydzielona zatoka dla mocowania wózka inwalidzkiego tyłem do kierunku jazdy za pomocą pasa bezwładnościowego wraz z przyciskiem informującym o zamiarze wysiadania przez osobę niepełnosprawna. Platforma przeznaczona do przewozu wózka dziecięcego oraz wózka inwalidzkiego po jednym każdego typu jednocześnie. Podest (rampa wjazdowa) dla wózków inwalidzkich rozkładany ręcznie z wnętrza pojazdu w jednych drzwiach ( drugich ) Autobus wyposażony w system przyklęku ułatwiający wejście osobom starszym i wjazd wózka inwalidzkiego . Autobus wyposażony w min. 4 miejsca przystosowane dla osób niepełnosprawnych ( tzw. ,,miejsca priority’’ ).

11. Dodatkowe dane dot. kabiny kierującego: szczelna kabina zamykana na zamek patentowy pozwalająca na zamkniecie od wewnątrz uniemożliwiając otwarcia od zewnątrz, z zamykanym zamkiem okienkiem do sprzedaży biletów, wyposażona w stolik do przyjmowania monet. Podkładka pod rozkład jazdy wraz z lampka oświetlająca. Kabina zapewnia swobodna komunikacje głosowa z pasażerem (np. otwory w szybie na wysokości głowy). Gniazdo 12V. Miotła. Kolumna kierowcy regulowana w płaszczyźnie pionowej i poziomej. Siedzenie kierowcy pneumatycznie amortyzowane, z regulacja wysokości i odległości od kierownicy, wyposażone w zintegrowany zagłówek i lewy i prawy podłokietnik. Po lewej stronie kierowcy przesuwane okienko, elektrycznie podgrzewane. Przewody doprowadzające powietrze z front box winny być izolowane termicznie

12. Dodatkowe dane dot. konstrukcji nośnej i nadwozia: Nadwozie i konstrukcja nośna podłogi autobusu powinna być wykonana w sposób gwarantujący ich wieloletnia eksploatacje bez konieczności wykonywania naprawy głównej, a w szczególności wykonywania napraw blacharskich. Nadwozia wykonane ze stali konstrukcyjnej o zwiększonej wytrzymałości i wysokiej odporności na korozje, profile wyposażone w otwory ściekowe, jak również zabezpieczone przed korozja preparatem ochronnym o wysokiej jakości. Poszycie nadwozia podzielone na identyczne segmenty ułatwiające serwis. Szkielet nadwozia i ramy - stal odporna na korozje – nierdzewna 1.4003 wg PN-EN-10088 lub aluminium.

13. Dodatkowe dane dot. powłoki i kolorystyki: Powłoki zewnętrzne wykonane lakierami poliuretanowymi lub akrylowymi, o podwyższonej odporności na ścieranie przy myciu pojazdów na myjniach wieloszczotkowych. Elementy wewnętrzne; poszycia boczne, dachu, tkanina siedzeń w dobranej tonacji, skomponowane kolorystycznie w sposób gwarantujący wysoka estetykę- zewnętrzne wykonane lakierami akrylowymi, o podwyższonej odporności na ścieranie przy myciu pojazdów na myjniach wieloszczotkowych.
UWAGA : Kolorystyka zewnętrzna i wewnętrzna według barw miejskich Bydgoskich tj. http://img802.imageshack.us/img802/277/2585.png

14. Dodatkowe dane dot. gwarancji: minimalne wymagane warunki są następujące:
-na perforacje spowodowana korozja poszyć zewnętrznych oraz szkieletu nadwozia i podwozia jak równie pęknięć konstrukcji szkieletu - 10 lat,
-na powłoki lakiernicze - 2 lata,
-Na autobus - 24 miesiące, (bez limitu przebiegu), licząc od daty przekazania autobusu .

Z gwarancji wyłączone są następujące materiały, części i podzespoły eksploatacyjne: wkłady filtrów, paski klinowe, okładziny hamulcowe, klocki hamulcowe, oleje, smary, płyny eksploatacyjne, części, które przy użytkowaniu ich zgodnie z przeznaczeniem, w warunkach zgodnych z instrukcja obsługi ulegają normalnemu zużyciu podczas eksploatacji autobusu lub partii autobusów takich jak:
- żarówki,
- bezpieczniki
- pióra wycieraczek,
- szkło przy uszkodzeniach mechanicznych
- opony po przebiegu 100.000 km
Na elementy takie jak: tablice kierunkowe, autokomputer, kasowniki, klimatyzator, akumulatory, radioodtwarzacz CD itp. obowiązują gwarancje producenta tych elementów.

15. Dodatkowe dane dot. pozostałych wymagań: W przypadku zaoferowania autobusu z silnikiem wykorzystującym metodę oczyszczania spalin SCR, wykonawca dostarczy wraz z autobusem do siedziby Zamawiającego zasobnik o poj. min. 500 litrów wraz z dozownikiem i napełniony roztworem AdBlue.


Przetarg został rozpisany przy współpracy z prawnikami firmy Alka S.A.

Ignacy

Post autor: Ignacy »

Miejski Zakład Komunikacji w Bydgoszczy,

ul. Dworzec 1
85-790 Bydgoszcz
(oferty na PW użytkownika Ignacy)

ogłasza przetarg na dostawę 10 autobusów o długości 16,5-18,5m.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

1.Dane dotyczące konstrukcji:
a)Zamawiający wymaga konstrukcji niskowejściowej, bądź niskopodłogowej;
b)Konstrukcja o długości 16,5m.-18,5m. oraz maksymalnej wysokości 3,5m;
c)Układ drzwi: 2-2-2-2 lub 1-2-2-2.

2.Dane dotyczące jednostki napędowej
a)Silnik spalinowy o pojemności nie większej niż 15000cm3;
b)Nie dopuszcza się do konkurencji pojazdów z napędem hybrydowym lub CNG;
c)Prędkość maksymalna około 150km/h;

3.Dane dotyczące skrzyni biegów
a}Skrzynia biegów automatyczna;

4.Dane dotyczące wyposażenia
a) kabina zamknięta lub pół-zamknięta;
b) wszystkie poręcze koloru żółtego, bądź pomarańczowego;
c) wykładzina antypoślizgowa;
d) światła mijania, światła dziennie, oświetlenie wewnętrzne, światła przeciwmgielne

5.Dane dodatkowe
a}Na oferty czekam do 28 kwietnia 2013r.
b}Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszego podania wyników;
c}Oferty powinny zawierać rysunek prawego boku i frontów oraz krótkie dane techniczne oraz cenę;
d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania przetargu bez podania przyczyny;
e) Przyjmowane są pojazdy realne jak i fikcyjne;

f}Punktacja:
30% cena;
70% zgodność z wymaganiami przewoźnika;

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 493
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N »

Ignacy pisze:c)Prędkość maksymalna około 150km/h;
Chłopie gdzie Ty chcesz tym jeździć, że potrzebny Ci wóz który pojedzie 150km/h, jakiś ekspres autostradowy do Berlina czy jak ? :mruga:

Ignacy

Post autor: Ignacy »

To tylko prędkość maksymalna, nie mówię że ma być taka. Ale wóz będzie czasami jechał do oddziału w innym Państwie, więc by się przydała prędkość ponad 100 kilometrów.

TranslatorPS

Post autor: TranslatorPS »

Nie pamiętam dokładnie, czy to UE, czy tylko specyficzne kraje, ale prędkość maksymalna autobusu międzymiastowego to 100km/h, ale zważywszy na konstrukcję przegubową oraz niskopodłogową, czyli zarazem miejską, prędkość maksymalna w Polsce to 70km/h - pojazd przegubowy to legalnie pojazd z przyczepą. Więc choć tyle realizmu zachowajmy, bo ogranicznik i tak się zamontuje ;)

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 394
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Auper »

Przegub wg. polskiego prawa jest pojazdem jednoczłonowym, prawo jazdy kat. D wystarcza, problemem tutaj jest umieszczenie silnika zapewne w tyle pojazdu, a taki układ powoduje, że powyżej 80km/h pozostaje się tylko modlić, bo tył wyprzedza przód...

PuławTransporT

Post autor: PuławTransporT »

Przedsiębiorstwo Transportowe „PUŁAWtrans” z siedzibą w Puławach ul. ¯yrzyńska 23d, ogłasza przetarg na dostawę 6 autobusów miejskich.

Szczegóły techniczne jakie powinny spełniać pojazdy wystawione do przetargu:

1 Wymogi konstrukcyjne
Długość pojazdu 12,00 m
Pojazd niskopodłogowy typu LF
Układ drzwi 2-2-2 lub 2-2-0
Zabudowa wieżowa silnika

2. Wymogi dot. jednostki napędowej i skrzyni biegów
Silnik napędzany olejem napędowym
Minimalna moc silnika 250 KM
Skrzynia biegów automatyczna

3. Wymogi dot. wnętrza pojazdów
Minimalna liczba miejsc siedzących 28
Minimum 6 miejsc na poziomie podłogi
Poręcze koloru srebrnego
Rampa dla osób niepełnosprawnych na wózkach w II drzwiach pojazdu
Kabina kierowcy zamknięta

4.Wymogi dotyczące barwy nadwozia
Kolorystyka zgodna z oficjalnymi barwami przewoźnika
http://img854.imageshack.us/img854/9384/jzaurb13002.png

Informacje dodatkowe na temat przetargu
W przetargu mogą uczestniczyć producenci zarówno realni jak i fikcyjni
Oferty należy składać w formie PW do użytkownika PUŁAWtranS
Oferta powinna zawierać podstawowe dane techniczne pojazdu, cenę oraz rysunek pojazdu
Termin składania ofert od 15 kwietnia do 10 maja 2013r.
Wyniki przetargu zostaną ogłoszone 13 maja 2013r.

Informacje dotyczące punktacji
Kryterium cenowe - 40 proc.
Kryterium zgodności z wymogami przedstawionymi w przetargu – 60 proc.

Awatar użytkownika
K4016td
Posty: 170
Rejestracja: 2011-06-01, 18:33
Lokalizacja: Kierownik Zamieszania
Kontakt:

Post autor: K4016td »

Informacja odnośnie przetargu o nr. 2/2013

Urząd Miasta Olszowa ogłasza iż w dniu dzisiejszym otwarto oferty przewoźników Do przetargu stanęło cztery firmy z czego jedna oferta została odrzucona ze względu na nie spełnienie warunków SIWZ. Po dogłębnej analizie ofert zwycięzce przetargu podamy w najbliższych dniach.

Z ramienia Urzędu Miasta Olszowa - Maria Daria Wesolutka



(bez obawy K. ;) Jak tylko wyliczę co trzeba to posta się wyedytuje)

EDIT: 18/04/13 godz. 10:20
Ogłoszenie wyników przetargu nr. 2/2013

Po dogłębnym przeanalizowaniu złożonych ofert została wybrana oferta firmy PUHP Transgór ze stawka 2.10 KMF za wzkm. Odpowiada ona wszystkim kryteriom zamawiającego i dodatkowo posiada ona najniższą cenę.
Dziękujemy za udział w przetargu i zapraszamy do udziału w kolejnych
Celem wyjaśnienia: Oferty PUHP Transgór oraz ZKP Janikowo oferowały praktycznie takie same pojazdy z różnicą wieku rzędu roku lub dwóch. Jako że obaj autorzy rysują świetne rysunki, musiałem wybierać cenowo. Natomiast oferta KPA Bydgoszcz była najdroższa a przedstawione rysunki nie były aż tak zaawansowane jak te ZKP i PUHP, niemniej jednak dziękuje za udział w przetargu :)

Oferta 4 to nic innego jak pic na wodę PKS-u który nawet nie zaoferował midików, w związku z czym odpadł z konkursu.

krzywy2000
Posty: 205
Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: krzywy2000 »

Przypominam o przetargu MZA Wiktorowo na 50 autobusów CNG o długości 12m i na 50 autobusów hybrydowych o długościach: 12m, 18m (po 25 autobusów jednej długości)

1.malowanie:
http://imageshack.us/photo/my-images/62 ... m09l3.png/

2.wyposażenie:
-biletomat (1 do autobusów 12m, 2 do autobusów 18m)
-klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej i kierowcy
-drzwi odskokowo- przesuwne (oprócz 1 drzwi)
-pulpit actia
-silnik stojący
-okna uchylane

3.Układ drzwi 2-2-2 (12m), 2-2-2-2 (18m)

Oferty składamy do 10 maja 2013r na e-mail: wiktorwiese@o2.pl lub w temacie Misz-Masz 2 czyli producenci taboru

Ignacy

Post autor: Ignacy »

Ogłoszenie wyników przetargu ogłoszonego przez Miejskie Zakłady Komunikacyjne w Bydgoszczy, na dostawę 10 autobusów przegubowych.

Zgłosiły się trzy firmy tj.:

Kod: Zaznacz cały

Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Produkcyjne Zakłady Autobusowe - Solec Kujawski spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oferujące pojazd niskopodłogowy PZA C18LL. 

Jelczańskie Zakłady Autobusowe oferujące autobus miejski Jelcz UBR-190 Urbocito II

Fabryka Autobusów Kazimierz oferująca autobusy Kazimierz CFPK 18 oraz Kazimierz NM180
Po przeanalizowaniu ofert i sprawdzeniu dokładności danych technicznych, informujemy iż przetarg wygrała firma

Kod: Zaznacz cały

Jelczańskie Zakłady Autobusowe z ceną 1 123 500 KMF
Edit/ 29.04.2013 g. 18.27

mk12

Post autor: mk12 »

Nie pisz w poście na zielono, jest to kolor zarezerwowany dla moderatorów.

Zablokowany