: 2007-12-24, 13:07
Dziwi mnie, że taki doświadczony modelarz jak ty nie robi wnętrzaPaparazzi pisze:Oto efekt 4 godzin pracy:
Rysunki i modele komunikacji miejskiej.
https://rysunki.transportnews.eu/forum/
https://rysunki.transportnews.eu/forum/viewtopic.php?f=63&t=3816
Dziwi mnie, że taki doświadczony modelarz jak ty nie robi wnętrzaPaparazzi pisze:Oto efekt 4 godzin pracy:
Miałem w planach zrobienie wnętrza właśnie w tej lokomotywie ale jak zobaczyłem części na pulpit i jaka jest sklejalność kabiny to ręce mi opadły i po prostu zrezygnowałem.sm48 pisze:Dziwi mnie, że taki doświadczony modelarz jak ty nie robi wnętrza
Praktycznie EP08 i EU07 wydawnictwa ZETKA to jeden i ten sam model tylko w różnych malowaniach. Mam sklejonego EU07 i nie natrafiłem na żaden problem w sklejaniu tego modelu. Poza tym model EP08 ma dach razem z bokami pudła i żadnych wręg w nim nie ma tylko ściany tylne kabiny na których oparty jest cały kształt pudła więc może podczas sklejania coś Ci nie wyszło.ironscull pisze:Podobny mankament zauważylem podczas klejenia EP08.
Dzięki S_S Mam tylko nadzieje że uda mi sie postawić te cztery modele na wózki do końca roku.S_S pisze:takie tempo to naprawde pogratulowac!
Najgorzej jest w przypadku wózków EN57 - 4 takie same wózki toczne, 2 napędne. Strasznie dużo z tym roboty (będzie; zrobiłem dopiero niecałe dwa wózki)Paparazzi pisze:Dobrze by było ale wykonanie wózków to dosyć mozolna praca. Sam jeden zestaw kołowy składa sie w przypadku modelu ET22 z 10 części. a biorąc pod uwage to że tych zestawów jest 6 to daje nam 60 podobnych części . Straszna monotonia.
Ee, ja skleiłem i EU07, i EP08, i jakoś przody wyszły dobrzeRadar_scie pisze:Skleiłem EU07 Zetki i są tam pewne błędy, jak np. zbyt krótkie paski tworzące czoło lokomotywy.