Strona 2 z 5
Re: EN57 czyli zostajemy w Pafawagu
: 2014-02-16, 19:47
autor: Ogryzek
Nigdy nie rzucam cen na fora publiczne. Jak ktoś będzie zainteresowany to na pewno będzie umiał się skontaktować. Poza tym jak ktoś wie ile co jest warte i ile pracy jest przy tym myślę ze wyceni w miarę poprawnie
Re: EN57 czyli zostajemy w Pafawagu
: 2014-02-16, 22:10
autor: J-31
Ogryzek, dzięki za informacje. Ja tylko wysłałem Ci podziękowanie za info - na PW
Re: [Relacja] EN57 czyli zostajemy w Pafawagu
: 2014-02-22, 17:27
autor: Ogryzek
Jak pisałem pokazywany EN57 jest zupełnie inny od znanego zestawu Milosa. Przez co i silnik tez jest inny. Przede wszystkim mocniejszy przez co model śmiga jak marzenie.
Teraz kombinowanie aby jak najbardziej "zakryć" silnik
Re: [Relacja] EN57 czyli zostajemy w Pafawagu
: 2014-03-12, 21:24
autor: Ogryzek
Re: [Relacja] EN57 czyli zostajemy w Pafawagu
: 2014-03-16, 23:06
autor: Kolejorz
Hm, cóż powiedzieć. Prace nad tym modelem idą ci świetnie.
Re: [Relacja] EN57 czyli zostajemy w Pafawagu
: 2014-03-16, 23:31
autor: Ogryzek
Re: [Relacja] EN57 czyli zostajemy w Pafawagu
: 2014-03-17, 17:39
autor: jakubg1
A te pantografy są ruchome? (to znaczy, że można je podnosić i opuszczać)
Re: [Relacja] EN57 czyli zostajemy w Pafawagu
: 2014-03-17, 18:31
autor: Ogryzek
jakubg1 pisze:A te pantografy są ruchome? (to znaczy, że można je podnosić i opuszczać)
Oczywiście. Były one prezentowane w pełnej krasie w temacie o budowie ET21
przykładowe foto
Re: [Relacja] EN57 czyli zostajemy w Pafawagu
: 2014-03-17, 20:12
autor: jakubg1
A tak się w takim razie z ciekawości spytam...
Czy przełącza się automatycznie czy "ręcznie"?
Re: [Relacja] EN57 czyli zostajemy w Pafawagu
: 2014-03-17, 21:36
autor: Ogryzek
jakubg1 pisze:A tak się w takim razie z ciekawości spytam...
Czy przełącza się automatycznie czy "ręcznie"?
Jak zapewne wiesz robię modele pod zamówienie. Jak ktoś chce to istnieje możliwość zamontowania serwo w celu obsługi pantografów przez DCC- klient płaci i wymaga (prosta sprawa)
Tu jak widzisz silnik jest większy gdyż właściciel woli mieć pewny mocny motor kosztem wnętrza niż nie pewny silnik za to z pełnym wnętrzem. W EN57 trzeba iść na wiele kompromisów ze względu na "szklarnie". Czyli bardzo dużej ilości szyb gdzie nie ma miejsca gdzie i jak zakryć silnik czy ewentualnie głośnik, serwo itp...
Re: [Relacja] EN57 czyli zostajemy w Pafawagu
: 2014-03-20, 00:13
autor: Ogryzek
W związku ze to tez temat EN57 postanowiłem Wam zaprezentować skład EN57 w skali N (1:160). Model to za dużo powiedziane... Bardziej sylwetka. Sylwetki takich składów powędrują do Przewozów Regionalnych dla pracowników na pamiątkę
Oraz dla porównania skali...
Re: [Relacja] EN57 czyli zostajemy w Pafawagu
: 2014-03-20, 13:13
autor: J-31
Ogryzek - tak z ciekawości zapytam, a te sylwetki to jak się robi. To jest montaż z kilku elementów, czy jednolity odlew ? Jeśli tak to z czego ?
Re: [Relacja] EN57 czyli zostajemy w Pafawagu
: 2014-03-20, 16:54
autor: Ogryzek
J-31 pisze:..a te sylwetki to jak się robi. To jest montaż z kilku elementów, czy jednolity odlew ?
Sylwetka jako tako składa się z 3 elementów- czyli 3 człony z torem.
J-31 pisze: To jest montaż z kilku elementów, czy jednolity odlew ?
Nie jest to odlew
J-31 pisze:Jeśli tak to z czego ?
Materiał to fotopolimer. Wiec jak zapewne się domyślasz sylwetka to druk 3D (dlatego ma te lekkie pasy wzdłuż). Po pomalowaniu nie będą tak widoczne.
Re: [Relacja] EN57 czyli zostajemy w Pafawagu
: 2014-03-20, 17:43
autor: jakubg1
Ogryzek pisze:sylwetka to druk 3D
No to kawał roboty. Cały ten EN57 wymodelowałeś?
Re: [Relacja] EN57 czyli zostajemy w Pafawagu
: 2014-03-20, 23:40
autor: Ogryzek
Chętnie od powiem na każde pytanie. Jednak Twoje są takie aby tylko cos pisać... Po co? Twoje pytania nic nie wnoszą ani w temat ani nie posluza pomocą innym co by chcieli wykonać model.
Co do druku 3D. Jak samo stwierdzenie mówi "druk 3D" sylwetka zostala WYDRUKOWANA. A wiec aby wydrukować musisz posiadać plik graficzny (3d). Tak się sklada ze ja grafikiem nie jestem... Modelarzem mogę chyba juz się tytulowac