Zdjęcia modeli w trakcie i po sklejeniu
Nie bardzo wiedziałem gdzie, wiec chyba to miejsce będzie dobre do umieszczenia mojej poprawki wagonów Bdhpumn.
Na gorze jest poprawione oznakowanie wagonu na dole fabryczne (wiem kalki widać ale po patynie i po nałożeniu lakieru nic nie będzie widać ze zostały dodatkowo nałożone)
Na pewno z czasem wrócę do tych wagonów gdyż jest tam jeszcze jeden szczegół który gryzie mnie po oczach... Jednak nie mam jak go teraz wykonać- czas wiec na kolejne wagony do inwigilacji
Na gorze jest poprawione oznakowanie wagonu na dole fabryczne (wiem kalki widać ale po patynie i po nałożeniu lakieru nic nie będzie widać ze zostały dodatkowo nałożone)
Na pewno z czasem wrócę do tych wagonów gdyż jest tam jeszcze jeden szczegół który gryzie mnie po oczach... Jednak nie mam jak go teraz wykonać- czas wiec na kolejne wagony do inwigilacji
O ile przód wygląda całkiem znośnie to boki to jakaś katastrofa, z całym szacunkiem nie chcę urazić autora ale wyglądają jakby malowało je dziecko z podstawówki flamastrami. Proponuję posiedzieć nad tym trochę dłużej, użyć linijki/cyrkla i tego typu narzędzi dla lepszego efektu. Widzę też kijowy papier, proponuję z bloku technicznego, jest sztywniejszy.
Na forum był gdzieś temat o Lxd2, poszukaj. Jest tam link do mojego modelu, który zrobiłem jakiś czas temu na bazie negatywów do fototrawienia. Jeżeli link już wygasł to daj znać na PW to podeśle Ci go mailem.Lokomotywa Lxd2
Co do Twojego modelu, to źle dobrałeś długości przedziału silnikowego i sprężarek. Kabnina w Lxd2 znajduje się tak w 3/4 długości maszyny. Co do malowania mogłeś lepiej się postarać, ale jak na pierwszy raz jest dobrze.
Nic dodać nic ując Trochę ćwiczeń... I będziesz robił rasowe modeleMarcin_FTŚ pisze:O ile przód wygląda całkiem znośnie to boki to jakaś katastrofa, z całym szacunkiem nie chcę urazić autora ale wyglądają jakby malowało je dziecko z podstawówki flamastrami. Proponuję posiedzieć nad tym trochę dłużej, użyć linijki/cyrkla i tego typu narzędzi dla lepszego efektu. Widzę też kijowy papier, proponuję z bloku technicznego, jest sztywniejszy.