Zdjęcia modeli w trakcie i po sklejeniu
Tp4 Wyszło tak jak powinno Uwagi moje już nasz wiec nie będę tu ich pisał. Ale za to jestem spokojny ze nie tylko mi budka wyszła nie teges poczekajmy teraz Tp4 aż następny Ty5 wyjdzie... Może mi coś walnie i zrobię drugi :diabeł:
P.S Po świętach odwiedzę swoja maszynę bo nawet nie mam jej dokładnych fot na tej podstawce
P.S Po świętach odwiedzę swoja maszynę bo nawet nie mam jej dokładnych fot na tej podstawce
Niedawno skończyłem kleić prototypowy egzemplarz wagonu 3Aw. Oto jego zdjęcia:
siedzenia przed wklejeniem do wnętrza
wnętrze przed i po wklejeniu siedzeń
wnętrze po złożeniu modelu w całość
wagon w całej okazałości
razem z MBd1 na dioramce
Poza tym skleiłem prototypowe modele znormalizowanych wagonów towarowych:
I taki mały towos:
Zapraszam do pobierania wagonu 3Aw z mojego tematu
Wszystkie te wagony przed wydrukiem były robione w Paincie, ale 3Aw został opublikowany po zrobieniu go w Corelu. Wagony towarowe zrobię w tym programie w późniejszym terminie (raczej gdzieś na początku przyszłego roku, choć może uda mi się je jeszcze zrobić do końca miesiąca).
siedzenia przed wklejeniem do wnętrza
wnętrze przed i po wklejeniu siedzeń
wnętrze po złożeniu modelu w całość
wagon w całej okazałości
razem z MBd1 na dioramce
Poza tym skleiłem prototypowe modele znormalizowanych wagonów towarowych:
I taki mały towos:
Zapraszam do pobierania wagonu 3Aw z mojego tematu
Wszystkie te wagony przed wydrukiem były robione w Paincie, ale 3Aw został opublikowany po zrobieniu go w Corelu. Wagony towarowe zrobię w tym programie w późniejszym terminie (raczej gdzieś na początku przyszłego roku, choć może uda mi się je jeszcze zrobić do końca miesiąca).
To teraz ja w końcu dodam zdjęcia swoich modeli. Trochę się ich nazbierało więc może po kolei ;]
Sorki po raz kolejny za jakość, ale ciągle używam telefonu
Najpierw LS -1000 wydawnictwa Świat Modeli Rybnik
Cztery kamiennice z rybnickiego rynku wydawnictwa Świat Modeli Rybnik:
Pierwsza (teoretycznie zółto zielona) powstała 6 lat temu. Wtedy średnio umiałem kleić przez to cały model jest upaćkany jakimś dziwnym brązowym klejem. Druga. (mała brązowa) powstała 2 lata temu. Widać różnice w wykonaniu. Trochę się jej zakurzyło, ale wciąż wygląda nieźle. 3 i 4 kamiennica powstały w przeciągu ostatniego miesiąca. Razem wyglądają pięknie ;]
Nastawnia Kr1 Krapkowice mojego autorstwa. Ma nawet wnętrze. Szkoda, że nie widać go na zdjęciach. Nie wiem czemu tak się stało ale na tych zdjęciach wygląda jakby była upaćkana.
Ostatni model to wagon węglarka Eaos, który powstał tutaj na forum. Przepraszam, że nie przytocze autora, ale jestem leniem i nie chce mi się szukać na forum XD. Model trochę przerobiłem tak, aby mógł jeździć po torach. Dodatkowo nasypałęm doń węgla.
Sorki po raz kolejny za jakość, ale ciągle używam telefonu
Najpierw LS -1000 wydawnictwa Świat Modeli Rybnik
Cztery kamiennice z rybnickiego rynku wydawnictwa Świat Modeli Rybnik:
Pierwsza (teoretycznie zółto zielona) powstała 6 lat temu. Wtedy średnio umiałem kleić przez to cały model jest upaćkany jakimś dziwnym brązowym klejem. Druga. (mała brązowa) powstała 2 lata temu. Widać różnice w wykonaniu. Trochę się jej zakurzyło, ale wciąż wygląda nieźle. 3 i 4 kamiennica powstały w przeciągu ostatniego miesiąca. Razem wyglądają pięknie ;]
Nastawnia Kr1 Krapkowice mojego autorstwa. Ma nawet wnętrze. Szkoda, że nie widać go na zdjęciach. Nie wiem czemu tak się stało ale na tych zdjęciach wygląda jakby była upaćkana.
Ostatni model to wagon węglarka Eaos, który powstał tutaj na forum. Przepraszam, że nie przytocze autora, ale jestem leniem i nie chce mi się szukać na forum XD. Model trochę przerobiłem tak, aby mógł jeździć po torach. Dodatkowo nasypałęm doń węgla.
Kolejny raz pokazałeś KLASę Ale ta SM42 to mnie rozbroiłeś na czynniki pierwsze
Niebawem pokaże coś co by nie powstało gdyby nie Adrys1005
A tym czasem kolejny prototyp wagonu Gags-t
Tak ze etap prototypów już za mną Przez co teraz w ZNTK ogryzek powstają kolejne komponenty dla osób chcących same złożyć w swoich zakładach wagony Zestaw jest prosty i przyjemny w montażu tak wiec osoba przy minimum wiedzy czy nie koniecznie wielkich umiejętności modelarskich na pewno złoży dobrze prezentujący się wagon. Jak ktoś chętny jest jeszcze to zapraszam na gg lub PW
Niebawem pokaże coś co by nie powstało gdyby nie Adrys1005
A tym czasem kolejny prototyp wagonu Gags-t
Tak ze etap prototypów już za mną Przez co teraz w ZNTK ogryzek powstają kolejne komponenty dla osób chcących same złożyć w swoich zakładach wagony Zestaw jest prosty i przyjemny w montażu tak wiec osoba przy minimum wiedzy czy nie koniecznie wielkich umiejętności modelarskich na pewno złoży dobrze prezentujący się wagon. Jak ktoś chętny jest jeszcze to zapraszam na gg lub PW
Tym aparatem nie. Jak zrobie zdjęcie z bliska albo spóbuje je przyblizyc zoomem to zacznie sie rozmazywać. Już te zdjęcia ''z daleka'' są nie ostre.
[ Dodano: 2011-12-13, 11:57 ]
Ostatni autobus. Co się nad nim po... denerwowałem to moje. Nic w nim nie pasowało a rozumiem, że koła miały lewitować.
W każdym razie dodałem mu barwy transgóru, dorobiłem nadkola, po edytowałem wymiary co niektórych części, wyświetlacze zamontowałem od wewnątrz na szybie, przerobiłem troche koła żeby pasowały do innych autobusów i troszke kabine kierowcy. Wnętrza niestety nie widać. Ostatecznie mój 'wsiobus' wygląda tak:
[ Dodano: 2011-12-13, 11:57 ]
Ostatni autobus. Co się nad nim po... denerwowałem to moje. Nic w nim nie pasowało a rozumiem, że koła miały lewitować.
W każdym razie dodałem mu barwy transgóru, dorobiłem nadkola, po edytowałem wymiary co niektórych części, wyświetlacze zamontowałem od wewnątrz na szybie, przerobiłem troche koła żeby pasowały do innych autobusów i troszke kabine kierowcy. Wnętrza niestety nie widać. Ostatecznie mój 'wsiobus' wygląda tak:
Tym czasem u mnie bardzo dawne czasy - Th1.
Na przełomie lat 60 i 70 XIX wieku Droga ¯elazna Warszawsko-Wiedeńska zamówiła w zakładach Borsig w Berlinie 2 parowozy dla ruchu towarowego. W Roku 1871 na kolej dotarły parowozy o numerach 41 oraz 43.
Były to typowe maszyny dla tamtego okresu. Posiadały 3 osie napędne, wewnętrzny rozrząd pary, małą budkę maszynisty, wysoki komin i daleko wysunięty zbieralnik pary.
W roku 1918 parowozy te zakwalifikowano jako Th1 w nowopowstałych PKP (około 50 sztuk). Ich eksploatację zakończono około 1920-1925r. Jak podają źródła historyczne jeden z nich trafił do powstałego w 1925rok muzeum kolejnictwa w Warszawie. Niestety parowozy zgromadzone w muzeum zostały zniszczone podczas bombardowań
Model powstał z ,,wycinaki'' Pociąg towarowy D¯WW
W przyszłości parowóz otrzyma tabliczki. Na chwile obecną moja drukarka wypluła już cały kolor
Na przełomie lat 60 i 70 XIX wieku Droga ¯elazna Warszawsko-Wiedeńska zamówiła w zakładach Borsig w Berlinie 2 parowozy dla ruchu towarowego. W Roku 1871 na kolej dotarły parowozy o numerach 41 oraz 43.
Były to typowe maszyny dla tamtego okresu. Posiadały 3 osie napędne, wewnętrzny rozrząd pary, małą budkę maszynisty, wysoki komin i daleko wysunięty zbieralnik pary.
W roku 1918 parowozy te zakwalifikowano jako Th1 w nowopowstałych PKP (około 50 sztuk). Ich eksploatację zakończono około 1920-1925r. Jak podają źródła historyczne jeden z nich trafił do powstałego w 1925rok muzeum kolejnictwa w Warszawie. Niestety parowozy zgromadzone w muzeum zostały zniszczone podczas bombardowań
Model powstał z ,,wycinaki'' Pociąg towarowy D¯WW
W przyszłości parowóz otrzyma tabliczki. Na chwile obecną moja drukarka wypluła już cały kolor