Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

To forum jest poświęcone wyłącznie rysunkom pojazdów fikcyjnych.
Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 493
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N »

Kicha kompletna, a co do tego pudełka co zaprezentował kiEL to się w ogóle nie wypowiadam...

Obywatel J.Z.

Post autor: Obywatel J.Z. »

Z dniem 25 października 2013 roku Fabryka Pojazdów Lublin S.A. zmienia nazwę na Lubus S.A. Zmiana spowodowana jest zaprzestaniem produkcji innych pojazdów niż te dla komunikacji zbiorowej. W tym też dniu Lubus prezentuje swoje najnowsze dziecko - przegubowy trolejbus T18 wyposażony w napęd firmy Cegelec i układ jazdy alternatywnej (baterie). Pojazd jest pomalowany w barwy firmowe Lubus'a. Zapraszam do testów i zachęcam do składania zamówień ;)
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

PuławTransporT

Post autor: PuławTransporT »

Nadszedł czas na kolejną premierę w Jelczańskich Zakładach Autobusowych. Na bazie autobusu JZA Warta WR-A 12.0 (który jest zwycięzcą tegorocznego plebiscytu vUBOTY) został zbudowany trolejbus o nazwie WR-T 12.0. Posiada on m.in. automatycznie opuszczany i podnoszony pantograf oraz kamerę monitorującą jego pracę.

Na początku przyszłego roku zakończone zostaną prace nad 18-metrową wersją trolejbusu, oraz nad wersją zasilaną CNG.

Po więcej informacji oraz danych technicznych zapraszam na PW.

Obrazek

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 1786
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Trajtek jest super. W sumie te trzy fotele na przeciwko III drzwi to może być dobry pomysł. Będzie więcej miejsc siedzących ;)

mk12

Post autor: mk12 »

W tamtym miejscu zmieściłyby się cztery fotele, tylko że w konfiguracji szeregowej po dwa fotele. Jednakże w sposób poprzeczny zajmowanie miejsc jest łatwiejsze. ;)

Awatar użytkownika
Kolejorz
Posty: 339
Rejestracja: 2012-08-01, 20:33
Lokalizacja: Warmia i Mazury

Post autor: Kolejorz »

ZgoN, to zależy od gustu i kosztów... producenta pojazdu. ;)

Awatar użytkownika
Jacbull
Posty: 221
Rejestracja: 2006-11-19, 20:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Jacbull »

Dziś do zajezdni T-2 przyjechał najnowszy prototyp Zakładów Stalowych w Merkendowie.
Jest nim tramwaj ZS 131N "Elegant" w wariancie 3-członowym.

Obrazek

Od jutra rozpocznie testy na linii 10.
Jest to całkowicie niskopodłogowy tramwaj wyprodukowany przez Zakłady Stalowe. Testowany egzemplarz posiada zewnętrzne ekrany LCD, klimatyzację, oraz system sterowania "drive by 1 stick". Wyposażony został także w automatyczną rampę dla pasażerów oraz płynny system oświetlenia wewnętrznego, który reguluje natężenie i barwę światła zgodnie z porą dnia.

MrStronek

Post autor: MrStronek »

Firma Amway Polska wypuszcza na rynek nowy tramwaj Amway Jogo. Po wielu testach jazdach próbnych dostał homologację na jazdę i w dniu 13.11.2013 zostaje wystawiony dla firm przewozowych na testy. Nie będę się rozpisywał co on ma bo to już jest raczej w standardzie że klima, itd. Ale zaznaczę ze tramwaj został wyposażony w aparaturę elinowską i drzwi otwierają się do środka nie na zewnątrz oczywiście istnieje możliwość zamontowania drzwi otwierane na zewnątrz, ale sam osobiście lubię drzwi harmonijkowe. Nie ukrywam ze się wzorowałem na Łódzkich bulwach i tramwaju FPS.

Obrazek

Na zakładzie stoi jego dłuższy brat, ale jest jeszcze w trakcie montażu i przed nim miesiąc testów.
Obrazek

kiEL

Post autor: kiEL »

Obrazek

Obywatel J.Z.

Post autor: Obywatel J.Z. »

Panie kiEL, co to jest?
Wiele razy było gadane, że kanciasty, za duża ilość otwieranych okien a co za tym idzie brak wyjść ewakuacyjnych... Po cholerę też tyle klapek wlewu paliwa/AdBlue? Naliczyłem minimum 7. Te okna i klapki to jakiś fetysz?

PuławTransporT

Post autor: PuławTransporT »

Do tego co wymienił kubafonek dochodzą jeszcze czarne kontury karoserii, co szpeci niemiłosiernie. A do tego jeszcze jedna rzecz. Albo na rysunku dokańczaj porządnie wnętrze (żeby było widoczne to co jest za szybą) albo nie rób go wcale.

Awatar użytkownika
NEO
Posty: 188
Rejestracja: 2004-12-09, 13:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: NEO »

Kilka nowości od Septela:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Formuła1

Post autor: Formuła1 »

Z ostatnich zamówień:
Obrazek

kiEL

Post autor: kiEL »

kubafonek pisze:Panie kiEL, co to jest?
Wiele razy było gadane, że kanciasty, za duża ilość otwieranych okien a co za tym idzie brak wyjść ewakuacyjnych... Po cholerę też tyle klapek wlewu paliwa/AdBlue? Naliczyłem minimum 7. Te okna i klapki to jakiś fetysz?
Kanciasty? Wydaję się, bo pracuję z małą ilością pixeli.
Otwierane okna są naklejone na szybę. Jak szyba zostaje stłuczona, wszystko wylatuje.
Jest ich 6, ale tylko dlatego, bo nie mogę się zdecydować, w którym miejscu wyglądało by to najlepiej. Teorytycznie powinien być wlew na Diesel na przodzie, po lewej stronie, żeby wszelkie klapy serwisowe były po jednej stronie pojazdu. Z drógiej strony, estetycznie wygląda lepiej, jak jest po prawej stronie na przodzie.. Nie wiem też, czy to technicznie możliwe, jak wlew jest po lewej stronie, a zbiornik po prawej.. Może ktoś doradzi?
Z tylu ta mniejsza klapa jest na olej na ogrzewanie. Za pierwszą osią nisko jest zbiornik na AdBlue. Te 4 inne, opcja, gdzie może być wlew dla Diesel.

Fetysz? Raczej kombinacja z sprawdzonym standardem w Ikarusach.


PUŁAWtranS pisze:Do tego co wymienił kubafonek dochodzą jeszcze czarne kontury karoserii, co szpeci niemiłosiernie. A do tego jeszcze jedna rzecz. Albo na rysunku dokańczaj porządnie wnętrze (żeby było widoczne to co jest za szybą) albo nie rób go wcale.
Czarne kontury, dokładnie one nie są czarne, tylko ciemno-szare, występują też w rzeczywistości w Solarisach.
Do wnętrza, ok, przyjmuję krytykę.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 1786
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

kiEL pisze:Nie wiem też, czy to technicznie możliwe, jak wlew jest po lewej stronie, a zbiornik po prawej.. Może ktoś doradzi?
W przypadku autobusów niskopodłogowych raczej się tego nie praktykuje. Dla bezpieczeństwa, wlew paliwa powinien być po tej samej stronie co zbiornik ;)

ODPOWIEDZ