Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

To forum jest poświęcone wyłącznie rysunkom pojazdów fikcyjnych.
TranslatorPS

Post autor: TranslatorPS »

Siedziska tyłem do kierunku jazdy w tramwaju jednokierunkowym? Myślę, że te w 2. i 4. członie dałoby się obrócić, chociaż oczywiście jest to kwestia Zamawiającego :)

Coffee

Post autor: Coffee »

Firma FAMiT, produkująca autobusy marki Apollo Citino zrealizowała kontrakt Gargamelskiego Zakładu Autobusowego na:
Dostawa 15 autobusów klasy MIDI( C10.5)
Dostawa 35 autobusów klasy MAXI (C12)
Dostawa 10 autobusów klasy MEGA(C15)
Dostawa 110 autobusów klasy MEGA (C18)
Jest to największy dotychczasowy kontrakt firmy FAMiT, na sumę 199.542.000,-.
Obrazek

PuławTransporT

Post autor: PuławTransporT »

Chciałbym przedstawić pierwszy w historii autobus lotniskowy wykonany w zakładach jelczańskich. Przed Wami JZA Jelcz SK15 Skycito. Ten kontretny model pracuje na lotnisku w Lublinie. W drugiej poł. tego roku model ten będzie testowany na moskiewskim lotnisku Wnukowo oraz na warszawskim Okęciu.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2013-03-14, 02:54 przez PuławTransporT, łącznie zmieniany 1 raz.

NL283

Post autor: NL283 »

Chciałbym wam zaprezentować drobny remake DTeama CityCruiser II - City Cruiser NextGen (CCNG) - bryła pojazdu pozostała ta sama, z drobnymi zmianami przodu i tyłu, modyfikacji uległo także miejsce, w którym znajduje się klimatyzator - teraz umieszczony jest w tylnej części pojazdu, razem z urządzeniem chłodzącym komorę silnika. Prezentowany dwunastometrowy pojazd posiada następujące wyposażenie:

Silnik: Paccar-DAF PR228 (310KM)
Skrzynia biegów: ZF 6HP 592
Drzwi: Odskokowo-przesuwne Ventura, sterowane fotokomórkami
Klimatyzacja: Eberspächer Sütrak
Informacja pasażerska: 3 wyświetlacze (1 duży i 2 średnie) firmy Mobitec, sterowane autokomputerem R&G SRG-4100P, kasowniki biletów papierowych R&G KRG-6, automat biletowy Elgeba ticomat 940, system informacji audiowizualnej oparty o 2 wyświetlacze trasowe oraz 5 głośników marki Bosch
Fotele pasażerskie: Ster 6MV Intercity, wzór 735

Obrazek

Ktoś chętny na testy? Oczywiście nadal można zakupić wersję sprzed liftingu - City Cruiser II. Wkrótce pozostałe wersje pojemnościowe.
Ostatnio zmieniony 2013-03-08, 22:59 przez NL283, łącznie zmieniany 1 raz.

Formuła1

Post autor: Formuła1 »

Zbeszcześciliście dobrą konstrukcję. Tylne światła zalatują V7700, a przód wieje taką tandetą, że szkoda słów.

Domiz09

Post autor: Domiz09 »

¯eby było jasne - nie dotykałem się tego, to jest wizja kolegi NL283 :P

AdX_3546

Post autor: AdX_3546 »

KPA Bydgoszcz zgłasza chęć testów DTeama City Cruiser NextGen na okres około dwóch tygodni.

NL283

Post autor: NL283 »

Co do świateł tylnych wiem, nic konstruktywnego mi do głowy nie przychodziło, co do przodu to może faktycznie jest trochę toporny, ale jest to równowaga dla CCII. Co do testów, może być od poniedziałku na dwa tygodnie?

AdX_3546

Post autor: AdX_3546 »

Ok :) Czyli od poniedziałku 11.03 do 25.03...

Awatar użytkownika
K4016td
Posty: 170
Rejestracja: 2011-06-01, 18:33
Lokalizacja: Kierownik Zamieszania
Kontakt:

Post autor: K4016td »

Hmm, faktycznie ciut zbezczeszczony jest ten autobus.

Po pierwsze to kiszkowate światła, jak już powiedzieli poprzednicy. Drugie to kolor szyb, który z niewiadomego powodu zmienił się na beżowy i wygląda ohydnie, brak jest też cieniowania przedniej szyby, co wygląda wyjątkowo pokracznie, zwłaszcza że cały rysunek jest pocieniowany. Drobne uwagi mam też do tyłu autobusu - ta klima nad silnikiem niezbyt pasuje, po co komu kratka od klimy na końcu autobusu ;)

W szkolnej skali trója, jak porównać z pierwotnym projektem ;)

NL283

Post autor: NL283 »

Coś spróbuję wymodzić. Klima z tyłu jest razem z chłodzeniem silnika, tj. 2 urządzenia w jednej obudowie.

EDIT:
Obrazek - lepiej? Wycieniowałem szybę, powiększyłem klimę i usolarisowałem przednią atrapę.

PuławTransporT

Post autor: PuławTransporT »

W Jelczu kolejne zmiany. Faceliftingu doczekał się model Urbocito. Na razie jest to model prototypowy. W modelu który trafi do produkcji montowany będzie silnik Cummins ISB6.7E5250B (250KM) oraz skrzynia biegów Voith Divabus 854,5. Oferta silnikowa będzie stale poszerzana. Na początku przyszłego roku planujemy wprowadzić model napędzany gazem ziemnym. Chcemy również wprowadzić w seryjnej produkcji model z układem drzwi 2-2-0.
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 660
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Post autor: Przemek »

Większość tych "producentów", gdyby miało istnieć w rzeczywistości, to upadłoby po niecałym kwartale działalności. Skoro co kilka tygodni potrafią wypuszczać całkiem nowe modele autobusów i przeprowadzać facelifting istniejących modeli, dwa razy częściej i jeszcze mających takie obroty, że stać ich na samodzielną egzystencję jako korporacja.

Awatar użytkownika
K4016td
Posty: 170
Rejestracja: 2011-06-01, 18:33
Lokalizacja: Kierownik Zamieszania
Kontakt:

Post autor: K4016td »

Tu chodzi o rysunki tylko przecież a nie o model biznesowy. Sam kiedyś powiedziałeś żeby nie wrzucać ''jałowych'' postów tylko dodawać rysunki bo tak się nazywają tematy :P (taak, będę to pamiętał i wypomniał przy każdej możliwej okazji :D)

PS: Coś obrazek nie chce mi działać, ale to widocznie wina serwisu z żabą/złego podlinkowania.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 1786
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Wszystko opiera się na fikcji, a zatem nie mam nic przeciwko kolejnym ciekawym projektom. Grunt to rozwijać wyobraźnię. Wydaje mi się, że Jelcz Urbocito II robi dosyć przyjemne wrażenie ;)

ODPOWIEDZ