Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

To forum jest poświęcone wyłącznie rysunkom pojazdów fikcyjnych.
Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 15
Rejestracja: 2009-12-06, 20:31
Lokalizacja: Wrocław/Slough UK

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

Post autor: Rudy »

Bo od przodu widać tył.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 655
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

Post autor: Przemek »

pewna gazeta biznesowa pisze:Goplan Cititram Low Entry nie będzie mieć odrębnej stylizacji od flagowej w pełni niskopodłogowej rodziny tramwajów - Cititram.

Nieoficjalnie mówi się, że marka boryka się z problemem jednego modelu z każdego typu pojazdów, jakie oferuje i na których skupia się cała produkcja. Niektórzy twierdzą, że sprawia to, że modele poboczne jak Cititram Low Entry w wersji przedprodukcyjnej, nie miały siły wybicia pod względem stylizacji i że w taki sam sposób klęskę odniosła niskobudżetowa rodzina autobusów Lightliner a potem pojazdy marki Kesii-TurkBus, która to stała się poniekąd kulą u nogi koncernu Goplan Transportation Inc.

Władze koncernu przyznają, że z marką Kesii-TurkBus wiązano duże nadzieje na podbudowanie pozycji, wśród niższej klasy autobusów, jednak tak się nie stało, ale dużo wniosło to do oferty koncernu i produkcji. Na przykład zakup licencji na silniki a później przejęcie działu produkcji silników. Silników, których to konstrukcja została przez Goplan unowocześniona a na ich bazie stworzono nową gamę silników G14. W fazie rozwoju jest nowa gama wysokoprężnych jednostek G15 spełniających najwyższe normy.

"- Nie zgodzę się z twierdzeniem, że tramwaje Cititram Low Entry w fazie przedprodukcyjnej były złe. Były dobre i udało się nam je jeszcze bardziej ulepszyć. Dzięki spójnemu wyglądu z flagową serią Cititram, pojazdy te są też atrakcyjne wizualnie. Ograniczenie kosztów produkcji jest rzeczą, do której każda firma dąży. Ale nie można sugerować, że zmieniliśmy stylistykę serii Cititram Low Entry, pod wpływem poszukiwania oszczędności. Zmieniliśmy, bo uznaliśmy, że prezentuje się ona lepiej - tym się kierowaliśmy. To, że przy okazji udało się zmniejszyć koszty produkcji, to skutek tej zmiany. - mówił prezes koncernu.

Wygląd nowych tramwajów serii Cititram Low Entry można obejrzeć w galerii zdjęć dołączonych poniżej:
Obrazek
Goplan Cititram Low Entry 22D
Tramwaj dwuczłonowy częściowo niskopodłogowy o trzech skrętnych wózkach

Obrazek
Goplan Cititram Low Entry 32T
Tramwaj trzyczłonowy częściowo niskopodłogowy. Cititram Low Entry posiada wózki skrętne, podczas gdy flagowy model Cititram - "sztywne" wózki. Różnią się od siebie także układem członów i wózków.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 1778
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

Post autor: J-31 »

Aha, to już rozumiem, czemu sprzedawałeś Pesy i inne wagony. W sumie zakup jest bardzo fajny ;)

MrStronek
Posty: 75
Rejestracja: 2009-11-21, 20:02
Lokalizacja: Pabianice

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

Post autor: MrStronek »

Po pierwsze skończyła się 6 letnia w grudniu 2013 gwarancja więc nie stać już było przedsiębiorstwa na dalsze utrzymanie wagonów, a po 2 te wagony tak zużywają torowisko że szkoda gadać :o: .
Wyremontowane na przełomie 2007/2008 roku tory, są tak zniszczone że wymagają natychmiastowej wymiany, zwłaszcza łuki gdzie szyn oporowych kompletnie już nie ma. Ogółem to nie jedyny zakup tramwajów na rok 2014, zakład chce się pozbyć w końcu wszystkich tramwajów typu Konstal, więcej informacji już wkrótce :D

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 655
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

Post autor: Przemek »

Obrazek
Goplan Cititram Low Entry 22D Quadro

Dwukierunkowa wersja częściowo niskopodłogowego dwuczłonowego tramwaju o skrętnych wózkach

Awatar użytkownika
PuławTransporT
Posty: 154
Rejestracja: 2012-07-18, 14:21
Lokalizacja: Puławy -> Lublin -> Puławy
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

Post autor: PuławTransporT »

(...)
Ostatnio zmieniony 2014-08-09, 12:04 przez PuławTransporT, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kolejorz
Posty: 339
Rejestracja: 2012-08-01, 20:33
Lokalizacja: Warmia i Mazury

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

Post autor: Kolejorz »

Przegub powinien być cały jedno lity siwy lub czarny kolor. :) A tak to chyba jest wszystko okej. ;)
Ostatnio zmieniony 2014-03-14, 23:18 przez Kolejorz, łącznie zmieniany 1 raz.

MrStronek
Posty: 75
Rejestracja: 2009-11-21, 20:02
Lokalizacja: Pabianice

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

Post autor: MrStronek »

@Kolejorz... Przegub! Przeguby ! :o:

A co do projektu fajny. widać że wzorowany na Filtrze 3 no ale, jak na taką długość jest zdecydowanie za mało drzwi.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 655
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

Post autor: Przemek »

W typowym dwuczłonowym SZT (PESA 218Mc, 218Md, Link, Newag 220M, 222M, Siemens Desiro) przeważnie stosuje się tylko dwie pary drzwi na stronę.
W praktyce okazuje się, że 3 pary drzwi są aż nadto wystarczające, nie mówiąc o czterech.

Awatar użytkownika
Jacbull
Posty: 213
Rejestracja: 2006-11-19, 20:54
Lokalizacja: Wrocław

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

Post autor: Jacbull »

Dzisiaj Zakłady Stalowe w Merkendowie Spółka Fikcyjna zaprezentowały nowy produkt.

Jest to nowa platforma pojazdów do przewozów lokalnych "TWARDY"
"TWARDY" to pojazdy do zadań specjalnych. Mogą być napędzane zarówno silnikiem wysokoprężnym, jak i energią elektryczną. Egzemplarz prototypowy 413Ma-001 jest zasilany silnikiem CAT, oraz z sieci trakcyjnej 3kV DC. Przy projektowaniu i produkcji inżynierowie postawili sobie za zadanie maksymalną niezawodność. Testy wewnętrzne wypadły nadzwyczaj pomyślnie wykazując minimalną awaryjność. Ponadto pojazd może być bez problemu eksploatowany na liniach kolejowych, które są w fatalnym stanie.

Obrazek

Zamontowane zostały wygodnie miękkie fotele zapewniające komfort, klimatyzacja, monitoring wewnętrzny, toaleta. Wyposażenie zależy od wymagań klienta. Możliwe jest wyprodukowanie wersji spalinowej, elektrycznej, hybrydowej... O długości aż do 6 wagonów.

Awatar użytkownika
PuławTransporT
Posty: 154
Rejestracja: 2012-07-18, 14:21
Lokalizacja: Puławy -> Lublin -> Puławy
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

Post autor: PuławTransporT »

(...)
Ostatnio zmieniony 2014-08-09, 12:05 przez PuławTransporT, łącznie zmieniany 1 raz.

MrStronek
Posty: 75
Rejestracja: 2009-11-21, 20:02
Lokalizacja: Pabianice

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

Post autor: MrStronek »

Czemu ta kierownica jest tak jajowata? :D I czemu nie ma Euro 6?

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 1778
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

Post autor: J-31 »

Nie ma się co czepiać, bo autobus jest bardzo przyjemny. Tylko może jedna rzecz mnie zastanawia - czy on ma 12metrów, czy jest krótszy ? ;)

Awatar użytkownika
PuławTransporT
Posty: 154
Rejestracja: 2012-07-18, 14:21
Lokalizacja: Puławy -> Lublin -> Puławy
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

Post autor: PuławTransporT »

(...)
Ostatnio zmieniony 2014-08-09, 12:05 przez PuławTransporT, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 394
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-2014)

Post autor: Auper »

Takie cuda ostatnimi czasy stoją pod fabryką:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Przegub=> http://iv.pl/images/45220943911052334364.png

Dał bym w [img], no ale niestety nie mieści się w nowym wyglądzie forum...

ODPOWIEDZ