Strona 18 z 20

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2014-08-08, 19:23
autor: PuławTransporT
Kędzior, przecież to tylko fikcja. Weź zluzuj...

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2014-08-08, 20:50
autor: Mrozard
Fikcja fikcją, ale niech to zachowa jakąś realistykę niektórych elementów.

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2014-08-08, 21:18
autor: Auper
Prawda jest taka że spora część nowych producentów ma w ofercie po 20 pojazdów, a sprzedało w sumie z 5-10...;)

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2014-08-16, 01:02
autor: Ignacy
Postanowiłem z nudów narysować nowy pojazd, na razie wyszło takie coś. Co o tym sądzicie ?
Wzorowałem się na rysunkach z tego forum.

Obrazek

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2014-08-16, 12:57
autor: J-31
Wg. mnie dolna część łącznie z dolną częścią szyby wygląda całkiem fajnie. Jedno co może bym zasugerował, to pobawić się z górnym pasem na wysokości wyświetlacza. Tzn. co by było gdyby pochylić o jeden dwa piksele górną część nadwozia. Sam dach jest OK ;)

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2014-09-04, 22:28
autor: Auper
Taki o to Cerber testowany jest w Pabianicach... Z zewnątrz po staremu, za to nowa prototypowa jednostka napędowa - dzięki zastosowaniu silnika 2-suwowego możliwe jest znaczne obniżenie pojemności silnika bez utrzymując moc i elastyczność. Mniejsze gabaryty jednostki napędowej pozwolą na znaczne ograniczenie wielkości zabudowy silnika (tutaj w prototypie ma ona większe gabaryty ze względu na aparaturę testującą i monitorującą pracę silnika).

Obrazek

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2014-09-04, 22:33
autor: Mrozard
No i jest mniej elementów ruchomych w silniku, co przekłada się na to, że mniej może się zepsuć, jest lżej, co z kolei przekłada się na spalanie... ;)
Najważniejsze jest pytanie - ile cylindrów? 6 czy 8?

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2014-09-04, 23:20
autor: Auper
W tym konkretnym 4 cylindry przy pojemności 5 litrów, silnik wykonuję pracę co 2 suw więc mocy jest dosyć, jak się dopracuje konstrukcje to będą 3 cylindry, bo to wyjdzie na jedno jak by było 6 w 4-suwie...;)

Mała aktualizacja: identyczny pojazd z silnikiem 3 cylindrowym jest aktualnie testowany przez KPA Bydgoszcz (silnik o objętości 5 litrów)

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2014-09-05, 12:04
autor: Mrozard
3 cylindry to tragedia z wyważeniem i wibracjami - 4 nieco lepiej, ale to nadal nie to. Najlepszym wyjściem są silniki sześciocylindrowe, które są uznawane za najlepsze do ogarnięcia pod tym względem.

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2014-09-05, 14:03
autor: Auper
Zakładając że mówimy o silnikach 4suwowych. W 2suwie moment pracy pojawia się 2x częściej, przez co przy 3 cylindrach mamy płynność 6, czyż nie...?;)

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2014-09-16, 00:43
autor: Auper
Moda ze Skandynawii powoli trafia na nasz rynek, pierwszych 15 sztuk takich cudaków już zjeżdża z taśm...;)

Obrazek

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2014-09-16, 16:17
autor: jakubg1
Co tam jest z tyłu?

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2014-09-16, 18:57
autor: Auper
Przedział towarowy

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2014-09-24, 20:57
autor: krzywy2000
Hej wszystkim!
Czy pamięta ktoś ten autobus?
Obrazek
Pewnie nie, dlatego chciałbym dzisiaj pokazać wam II gen. tego pojazdu:
Obrazek
Obrazek
Proszę o budującą krytykę :)

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2014-09-28, 11:44
autor: AdX_3546
Firma Kesii wygrała przetarg na dostawę 4 autobusów. Będą to pojazdy KESII KT12LF 'ENES', wykonaliśmy wizualizację pojazdów dla firmy DALVO TRANS:
Obrazek
Ponadto w naszej ofercie pojawił się tańszy model A12L 'CITY'
Obrazek