Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
Panie Marcinie, eleganckie sztuki, aczkolwiek osobiście reflektory zrobiłbym nieco szersze, i troszku więcej tej przestrzeni obok nich
TUTAJ zdjęcie poglądowe, które utwierdziło mnie w moich przekonaniach...
I czemu koła ze zdjęcia wycięte, już się nikomu nie chcę normalnie autobusów robić...?;)
TUTAJ zdjęcie poglądowe, które utwierdziło mnie w moich przekonaniach...
I czemu koła ze zdjęcia wycięte, już się nikomu nie chcę normalnie autobusów robić...?;)
W ostatnim czasie MZUK Bukowice zakupił trzy sztuki pojazdów Soalris Urbino 12. Auta zostały zakupione przy wsparciu środków unijnych. Podobno w tym roku pojawią się kolejne nowe autobusy. Oprócz pojazdów 12 metrowych pojawił się autobus przegubowy- Solaris Urbino 18 LE CNG. Pojazd należy do Solaris Bus& Coach S.A. i trafił do przedsiębiorstwa na zasadzie wypożyczenia.
#131
#132
#133
#134
#131
#132
#133
#134
Od dnia 1 lutego, Prywatne Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej rozpoczyna obsługę sześciu linii autobusowych na terenie miast Kaziemierz Średni i Bojkotów, oraz trzech linii (Z1,Z2,Z3) na terenie miasta Sosnowiec. Do taboru dotychczas posiadanego przez przewoźnika, dokupywane są kolejne pojazdy.
W dniu dzisiejszym dojechały:
SU18 Hybrid z 2009 roku.
Dwa SU15 (ex. DP Ostrava).
Trzy SU10, z czego dwa pochodzą z 2006 roku, a jeden z roku 2003.
Oraz Citaro z 2000 roku, będący jednym z najstarszych pojazdów eksploatowanych przez PPKM.
Do kompletu wymaganych pojazdów brakuje czterech przegubów/deskorolek, które powinny się pojawić w najbliższych dniach.
W dniu dzisiejszym dojechały:
SU18 Hybrid z 2009 roku.
Dwa SU15 (ex. DP Ostrava).
Trzy SU10, z czego dwa pochodzą z 2006 roku, a jeden z roku 2003.
Oraz Citaro z 2000 roku, będący jednym z najstarszych pojazdów eksploatowanych przez PPKM.
Do kompletu wymaganych pojazdów brakuje czterech przegubów/deskorolek, które powinny się pojawić w najbliższych dniach.
Jakby co mam zgodę, rządzącym mogę ją pokazać.
Fikcja bo takiego w Slough nie ma a chciałbym aby był
Wiem że tył nie taki jak w orginalnych Citaro II w Slough jest ale tak małe napisy są na klapie że same kreski by było widać.
Wnętrze bym zrobił gdybym takie na żywo zobaczył ale nie mam takiej możliwości.
Fikcja bo takiego w Slough nie ma a chciałbym aby był
Wiem że tył nie taki jak w orginalnych Citaro II w Slough jest ale tak małe napisy są na klapie że same kreski by było widać.
Wnętrze bym zrobił gdybym takie na żywo zobaczył ale nie mam takiej możliwości.
Dwie takie Sweterki dotarły wczoraj na bazę PKS Janikowo - pozwolą one wycofać dwa wysłużone MANy UL272 z roczników 1995-6.
Rocznik 2008, obie od jednego właściciela ze wschodniej Francji, z idealną konfiguracją na PKS - maszyna posiada wygodne, turystyczne fotele jak w modelach GT-HD oraz nawiewy z oświetleniem, jednak do tego dochodzi pojemna rzeźnia i brak problematycznego w PKSach WC, słowem - wozy idealne Drugi egzemplarz różni się jedynie tym, iż posiada oryginalne dekle Setry, które zostaną jednak na okres zimowy zdjęte w celu zapobiegnięcia ich zgubieniu i/lub zniszczeniu.
Rocznik 2008, obie od jednego właściciela ze wschodniej Francji, z idealną konfiguracją na PKS - maszyna posiada wygodne, turystyczne fotele jak w modelach GT-HD oraz nawiewy z oświetleniem, jednak do tego dochodzi pojemna rzeźnia i brak problematycznego w PKSach WC, słowem - wozy idealne Drugi egzemplarz różni się jedynie tym, iż posiada oryginalne dekle Setry, które zostaną jednak na okres zimowy zdjęte w celu zapobiegnięcia ich zgubieniu i/lub zniszczeniu.
Jak widać już wiemy co zastąpi Citaro o numerze taborowym #P01 - taka oto właśnie Setra z drugiej ręki z roku 2007. Jest to obecnie drugi najmłodszy pełnowymiarowy autobus w PKS.
Jednocześnie zapadła decyzja o pozostawieniu w firmie ostatnio zakupionego Mercedesa O407 z racji dość dobrego stanu technicznego i rocznika. W późniejszym okresie jest planowane jego przemalowanie w barwy zakładowe.