Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
Na zajezdnię PPKMu dojechały cztery brakujące pojazdy. Są to Solarisy Urbino 18 pochodzące z Bremer Straßenbahn AG.
Wkrótce pojazdy mające obsługiwać komunikację miejską w Kazimierzu Średnim (EL283, SU15, dwa SU10, jeden O530, jeden Goplan Citiliner 12, oraz w/w SU18) zostaną przetransportowane do nowo powstałej zajezdni przy ul. Metro 44 w Kazimierzu.
[ Dodano: 2014-01-20, 19:39 ]
Pomalowane zostały również dwa Citaro, które przyjechały na początku roku.
Nie był to najlepszy zakup w naszej historii, gdyż jeden z pojazdów okazał się powypadkowy, a wskutek niedbałej naprawy pojawiły się problemy podczas lakierowania.
Wkrótce pojazdy mające obsługiwać komunikację miejską w Kazimierzu Średnim (EL283, SU15, dwa SU10, jeden O530, jeden Goplan Citiliner 12, oraz w/w SU18) zostaną przetransportowane do nowo powstałej zajezdni przy ul. Metro 44 w Kazimierzu.
[ Dodano: 2014-01-20, 19:39 ]
Pomalowane zostały również dwa Citaro, które przyjechały na początku roku.
Nie był to najlepszy zakup w naszej historii, gdyż jeden z pojazdów okazał się powypadkowy, a wskutek niedbałej naprawy pojawiły się problemy podczas lakierowania.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
Wszyscy zastanawiali się co będzie obsługiwać 701 na Lotnisko w Posuwałkach po wystawieniu na sprzedaż 2 z 3 obecnie używanych Citar. Odpowiedź jest dość prosta - są to dwie Setry S415NF z 2010 roku, jeżdżące wcześniej w Szwajcarii. Dodatkowo pomalowano je w odświeżoną wersję malowania obecnie uzywaną przez Greenline w Wielkiej Brytanii.
Jako pojazd rezerwowy nadal będzie używany Mercedes Citaro, który również otrzymał odświeżone malowanie zgodne z nową polityką marketingową spółki.
Dodatkowo nastąpiła drobna zmiana w grupie kapitałowej. Z dniem jutrzejszym linie oraz pojazdy sygnowane marką Greenline przejmie spółka-córka Posuwalskiego PKS a mianowicie Greenline Polska sp. z o. o. Ma to na celu umożliwienie ekspansji marki na linie dalekobieżne, dotychczas obsługiwane przez PKS Posuwałki a co za tym idzie znaczne podniesienie komfortu na w.w. liniach.
Pierwszą linię którą Greenline przejmie od PKS-u będzie linia do Berlina, a do jej obsługi zostanie przeznaczona taka oto Setra z 2006 roku.
Dodam że wcześniej na tej linii udzielał się 6 lat starszy Neoplan N316SHD
Jako pojazd rezerwowy nadal będzie używany Mercedes Citaro, który również otrzymał odświeżone malowanie zgodne z nową polityką marketingową spółki.
Dodatkowo nastąpiła drobna zmiana w grupie kapitałowej. Z dniem jutrzejszym linie oraz pojazdy sygnowane marką Greenline przejmie spółka-córka Posuwalskiego PKS a mianowicie Greenline Polska sp. z o. o. Ma to na celu umożliwienie ekspansji marki na linie dalekobieżne, dotychczas obsługiwane przez PKS Posuwałki a co za tym idzie znaczne podniesienie komfortu na w.w. liniach.
Pierwszą linię którą Greenline przejmie od PKS-u będzie linia do Berlina, a do jej obsługi zostanie przeznaczona taka oto Setra z 2006 roku.
Dodam że wcześniej na tej linii udzielał się 6 lat starszy Neoplan N316SHD
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
Nie chcę tutaj jakoś popadać w przesadną krytykę, ale w sumie po co Green Line sprzedaje sprawne MB Citaro, by na ich miejsce wstawić 4-letnie Setry, które pewnie wcale jakoś lepsze nie są. To już chyba lepiej było kupić w miejsce Merców coś fabrycznie nowego. Może MB Citaro C2, albo SU12 III
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
Sęk w tym że Mercedesy zdążyły się od czerwca zamortyzować i chcemy je sprzedać póki mają jeszcze jakąkolwiek wartość Nie chodzi tu wcale o komfort który jest marketingową papką a o zysk Linia zarobiła na siebie, to można kupić na nią lepsze i nowsze autobusy co zachęci jeszcze więcej pasażerów. Przykład rodem ze Slough
Co do nówek - może i można było kupić nówki, ale one zbyt szybko tracą wartośc. Lepiej inwestować w młode używki które po roku-dwóch nadal można sprzedać w podobnej cenie Taak.. deko zachodni model przedsiębiorstwa
Co do nówek - może i można było kupić nówki, ale one zbyt szybko tracą wartośc. Lepiej inwestować w młode używki które po roku-dwóch nadal można sprzedać w podobnej cenie Taak.. deko zachodni model przedsiębiorstwa
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
First Berkshire utworzyło nową spółkę córkę Pol-An Trans. Na Polskim rynku jest wielu przewoźników lecz my poszliśmy w drugą stronę, zakup "Angielskich" autobusów wraz z dzieloną załogą (Polska i Angielska) co pozwoli na przyciągnięcie nie tylko naszych pasażerów ale także i tych Angielskich.
W przyszłości mamy plan rozszerzyć siatkę połączeń z Anglii.
W przyszłości mamy plan rozszerzyć siatkę połączeń z Anglii.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
Spółka Koleje Pomorskie startuje 01.03.2014, a dotarcia nowych pojazdów nie spodziewa się za prędko, więc trzeba było się jakoś ratować, więc zakupiliśmy (i odświeżyliśmy) 5 sztuk EN57. Będą one obsługiwać trasy: Jastarnia - Bartkowo - Zakopane / Ustroń i Bartkowo - Bartkowo Lotnisko:
http://imgur.com/zNPE5Tl
Dodatkowo zakupiliśmy 1 pojazd SA139 dofinansowany przez Unię Europejską. Będzie on obsługiwać trasę: Lewówek - Bartkowo - Ustroń:
http://imgur.com/yffObSn
Niestety jestem pierdołą i nie umiem dodać obrazków, aby nie musieć klikać w link. :\
http://imgur.com/zNPE5Tl
Dodatkowo zakupiliśmy 1 pojazd SA139 dofinansowany przez Unię Europejską. Będzie on obsługiwać trasę: Lewówek - Bartkowo - Ustroń:
http://imgur.com/yffObSn
Niestety jestem pierdołą i nie umiem dodać obrazków, aby nie musieć klikać w link. :\
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
Niektórzy mają strefę 51. A powiat Brzozowicki ze stolicą w Brzozowicach ma strefę J-31 Znajduje się tam wysypisko, sortownia oraz spalarnia śmieci. Dojeżdża tam linia 420 obsługiwana takimi sympatycznymi pojazdami. Co do Jelczyka, to w 2000 roku miał NG w Stol... znaczy w Solcu Kujawskim.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
I nawet kolor czcionki w kolorach admina
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
Autobusy, które zrobiłem jakiś czas temu. Podobają się?
MAN NL262 MTW
Tu bez rzutu bocznego
Solaris Urbino 9 MTB
Solaris Urbino 9 ZKM Sochaczew
MAN NL262 MTW
Tu bez rzutu bocznego
Solaris Urbino 9 MTB
Solaris Urbino 9 ZKM Sochaczew
Ostatnio zmieniony 2014-02-27, 18:38 przez mati555, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
Mati555, ogólnie rysunki mają trochę błędów. Dla przykładu siedzenia są zdecydowanie za wąskie i jest problem z wycieraczkami który bardzo rzuca się w oczy. W Solarisach wydaje mi się że koła są za duże i kierowca będzie miał trudności z prowadzeniem, bo ma cholernie ciasno . Ogólnie tragedii nie ma, ale musisz jeszcze trochę poćwiczyć
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
Mały wielki powrót...
W Pol-Transie nic nowego, jedynie zamiast dwóch MANów NG262 które poszły na sprzedaż zakupiliśmy takie oto dwa przegubowce z 2004 roku.
<b>pozatym</b> kilka wozów zostało naprawionych, m.in odstawione od prawie roku Volvo B10BLE-63.
A na dniach na bazę mają przyjechać dwa MAZy 203 z MPK Kielce do obsługi nowej linii.
W Pol-Transie nic nowego, jedynie zamiast dwóch MANów NG262 które poszły na sprzedaż zakupiliśmy takie oto dwa przegubowce z 2004 roku.
<b>pozatym</b> kilka wozów zostało naprawionych, m.in odstawione od prawie roku Volvo B10BLE-63.
A na dniach na bazę mają przyjechać dwa MAZy 203 z MPK Kielce do obsługi nowej linii.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
Marcin, ale te fronty w NG313 to masakra jakaś, nie trzymają wymiarów.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
No, już się bałem, że nie zobaczymy twojego powiatu w naszej zabawie, panie Marcinie... Co do wymiarów, rzeczywiście pas pod oknem w stosunku do okien za wąski jednak jest, oraz lampy tylne w MANach wg. mnie na rzucie od tyłu powinny być jednolite, bez tego ciemniejszego paska przy klapie...