Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)

To forum jest poświęcone wyłącznie rysunkom pojazdów fikcyjnych.
wojtek1611

Post autor: wojtek1611 »

Na zajezdnię PPKMu dojechały cztery brakujące pojazdy. Są to Solarisy Urbino 18 pochodzące z Bremer Straßenbahn AG.
Obrazek
Wkrótce pojazdy mające obsługiwać komunikację miejską w Kazimierzu Średnim (EL283, SU15, dwa SU10, jeden O530, jeden Goplan Citiliner 12, oraz w/w SU18) zostaną przetransportowane do nowo powstałej zajezdni przy ul. Metro 44 w Kazimierzu.

[ Dodano: 2014-01-20, 19:39 ]
Pomalowane zostały również dwa Citaro, które przyjechały na początku roku.
Nie był to najlepszy zakup w naszej historii, gdyż jeden z pojazdów okazał się powypadkowy, a wskutek niedbałej naprawy pojawiły się problemy podczas lakierowania.
Obrazek

Domino

Post autor: Domino »

W powiecie bukowieckim pojawił się nowy przewoźnik. Jest nim firma P.U.T. Rynkiewicz w Cisowej Woli. Przewoźnik obsługuje dowóz pracowników "Metal MIX" z Cisowej Woli. Na dzień dzisiejszy firma posiada dwa zadbane pojazdy polskiej produkcji: Autosana A404T oraz Jelcz T120.
Obrazek
#01
Obrazek
#02

Awatar użytkownika
K4016td
Posty: 170
Rejestracja: 2011-06-01, 18:33
Lokalizacja: Kierownik Zamieszania
Kontakt:

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)

Post autor: K4016td »

Wszyscy zastanawiali się co będzie obsługiwać 701 na Lotnisko w Posuwałkach po wystawieniu na sprzedaż 2 z 3 obecnie używanych Citar. Odpowiedź jest dość prosta - są to dwie Setry S415NF z 2010 roku, jeżdżące wcześniej w Szwajcarii. Dodatkowo pomalowano je w odświeżoną wersję malowania obecnie uzywaną przez Greenline w Wielkiej Brytanii.
Obrazek
Obrazek

Jako pojazd rezerwowy nadal będzie używany Mercedes Citaro, który również otrzymał odświeżone malowanie zgodne z nową polityką marketingową spółki. Obrazek


Dodatkowo nastąpiła drobna zmiana w grupie kapitałowej. Z dniem jutrzejszym linie oraz pojazdy sygnowane marką Greenline przejmie spółka-córka Posuwalskiego PKS a mianowicie Greenline Polska sp. z o. o. Ma to na celu umożliwienie ekspansji marki na linie dalekobieżne, dotychczas obsługiwane przez PKS Posuwałki a co za tym idzie znaczne podniesienie komfortu na w.w. liniach.
Pierwszą linię którą Greenline przejmie od PKS-u będzie linia do Berlina, a do jej obsługi zostanie przeznaczona taka oto Setra z 2006 roku.
Obrazek
Dodam że wcześniej na tej linii udzielał się 6 lat starszy Neoplan N316SHD ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 1786
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)

Post autor: J-31 »

Nie chcę tutaj jakoś popadać w przesadną krytykę, ale w sumie po co Green Line sprzedaje sprawne MB Citaro, by na ich miejsce wstawić 4-letnie Setry, które pewnie wcale jakoś lepsze nie są. To już chyba lepiej było kupić w miejsce Merców coś fabrycznie nowego. Może MB Citaro C2, albo SU12 III ;)

Awatar użytkownika
K4016td
Posty: 170
Rejestracja: 2011-06-01, 18:33
Lokalizacja: Kierownik Zamieszania
Kontakt:

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)

Post autor: K4016td »

Sęk w tym że Mercedesy zdążyły się od czerwca zamortyzować i chcemy je sprzedać póki mają jeszcze jakąkolwiek wartość ;) Nie chodzi tu wcale o komfort który jest marketingową papką a o zysk ;) Linia zarobiła na siebie, to można kupić na nią lepsze i nowsze autobusy co zachęci jeszcze więcej pasażerów. Przykład rodem ze Slough :)

Co do nówek - może i można było kupić nówki, ale one zbyt szybko tracą wartośc. Lepiej inwestować w młode używki które po roku-dwóch nadal można sprzedać w podobnej cenie ;) Taak.. deko zachodni model przedsiębiorstwa :D

Rudy

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)

Post autor: Rudy »

First Berkshire utworzyło nową spółkę córkę Pol-An Trans. Na Polskim rynku jest wielu przewoźników lecz my poszliśmy w drugą stronę, zakup "Angielskich" autobusów wraz z dzieloną załogą (Polska i Angielska) co pozwoli na przyciągnięcie nie tylko naszych pasażerów ale także i tych Angielskich.
Obrazek
Obrazek
W przyszłości mamy plan rozszerzyć siatkę połączeń z Anglii.

BartekPKP

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)

Post autor: BartekPKP »

Spółka Koleje Pomorskie startuje 01.03.2014, a dotarcia nowych pojazdów nie spodziewa się za prędko, więc trzeba było się jakoś ratować, więc zakupiliśmy (i odświeżyliśmy) 5 sztuk EN57. Będą one obsługiwać trasy: Jastarnia - Bartkowo - Zakopane / Ustroń i Bartkowo - Bartkowo Lotnisko:
http://imgur.com/zNPE5Tl

Dodatkowo zakupiliśmy 1 pojazd SA139 dofinansowany przez Unię Europejską. Będzie on obsługiwać trasę: Lewówek - Bartkowo - Ustroń:
http://imgur.com/yffObSn

Niestety jestem pierdołą i nie umiem dodać obrazków, aby nie musieć klikać w link. :\

Awatar użytkownika
Burmistrz
Posty: 105
Rejestracja: 2012-07-28, 16:31
Lokalizacja: Pcim Dolny

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)

Post autor: Burmistrz »

Niektórzy mają strefę 51. A powiat Brzozowicki ze stolicą w Brzozowicach ma strefę J-31 :D Znajduje się tam wysypisko, sortownia oraz spalarnia śmieci. Dojeżdża tam linia 420 obsługiwana takimi sympatycznymi pojazdami. Co do Jelczyka, to w 2000 roku miał NG w Stol... znaczy w Solcu Kujawskim.
Obrazek

mk12

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)

Post autor: mk12 »

Hohohohoho, ale diss na admina. :D

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 1786
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)

Post autor: J-31 »

I nawet kolor czcionki w kolorach admina :mruga:

mati555

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)

Post autor: mati555 »

Autobusy, które zrobiłem jakiś czas temu. Podobają się? :)
MAN NL262 MTW
Obrazek
Obrazek

Tu bez rzutu bocznego
Obrazek
Obrazek


Solaris Urbino 9 MTB
Obrazek

Solaris Urbino 9 ZKM Sochaczew
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-02-27, 18:38 przez mati555, łącznie zmieniany 1 raz.

PuławTransporT

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)

Post autor: PuławTransporT »

Mati555, ogólnie rysunki mają trochę błędów. Dla przykładu siedzenia są zdecydowanie za wąskie i jest problem z wycieraczkami który bardzo rzuca się w oczy. W Solarisach wydaje mi się że koła są za duże i kierowca będzie miał trudności z prowadzeniem, bo ma cholernie ciasno . Ogólnie tragedii nie ma, ale musisz jeszcze trochę poćwiczyć ;)

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 493
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)

Post autor: Marcin N »

Mały wielki powrót... ;)
W Pol-Transie nic nowego, jedynie zamiast dwóch MANów NG262 które poszły na sprzedaż zakupiliśmy takie oto dwa przegubowce z 2004 roku.
Obrazek
Obrazek
<b>pozatym</b> kilka wozów zostało naprawionych, m.in odstawione od prawie roku Volvo B10BLE-63.
Obrazek
A na dniach na bazę mają przyjechać dwa MAZy 203 z MPK Kielce do obsługi nowej linii.

Mrozard
Administrator
Administrator
Posty: 136
Rejestracja: 2009-06-18, 10:17
Lokalizacja: co

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)

Post autor: Mrozard »

Marcin, ale te fronty w NG313 to masakra jakaś, nie trzymają wymiarów.

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 394
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)

Post autor: Auper »

No, już się bałem, że nie zobaczymy twojego powiatu w naszej zabawie, panie Marcinie...;) Co do wymiarów, rzeczywiście pas pod oknem w stosunku do okien za wąski jednak jest, oraz lampy tylne w MANach wg. mnie na rzucie od tyłu powinny być jednolite, bez tego ciemniejszego paska przy klapie...;)

ODPOWIEDZ