Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
No, no - coraz więcej tych autobusów się zjeżdża do Posuwałk - oby tak dalej - fajne te MAZ-y, jakoś się do nich ostatnio przekonałem )
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
Bo zadbany MAZ, to dobry MAZ...
Tymczasem Volvo-Steyr odstawiony na czas wakacji został przyozdobiony przez swojego kierowcę-właściciela.
Dostał nowy komplet naklejek i emblematy "Volvo" zakupione na własną rękę
Tymczasem Volvo-Steyr odstawiony na czas wakacji został przyozdobiony przez swojego kierowcę-właściciela.
Dostał nowy komplet naklejek i emblematy "Volvo" zakupione na własną rękę
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
A co by było gdyby jakiś prywaciarz ze Scaniami wygrał w Gdańsku przetarg na T3 i T8? A było by tak...
Zły temat, przenieś. //Mrozard
Zły temat, przenieś. //Mrozard
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Dobra, pora na "nową" odsłonę Krajewna.
W nowym Krajewnie znalazły się.... tramwaje. Siatka ma cztery linie, ponumerowane 1-4, przy czym 3 i 4 to warianty siebie nawzajem (w godzinach szczytu w DP nie kursuje 3, natomiast kursuje 4, natomiast składy z 3 przechodzą wtedy na 4). W dni powszednie szkolne potrzeba razem 35 pociągów, z czego 29 to klasyczne wariacje na temat 105tek, a pozostałe 6 to niskopodłogowce (jeszcze nie zdecydowałem, jakie).
Stałym elementem tramwajów w Krajewnie są więc łączenia pomiędzy liniami. Tutaj mamy jeden z oryginalnych składów z 1984r:
http://i.imgur.com/ck8I2Z4.png
#4011+4012, który został przyłapany na najgorszej możliwej dla klasycznych 105tek brygadzie - powszednie 3-01. Brygada ta jako jedyna (na chwilę obecną) zalicza trzy z czterech linii (1, 3 i 4). I mimo to... dyspozytor wysłał klasyczną 105tkę z tablicami metalowymi
Biznes się rozkręci jeszcze
Moderatora jakiegokolwiek proszę o ogarnięcie obrazka, bo marudzi na szerokość 1136px...
W nowym Krajewnie znalazły się.... tramwaje. Siatka ma cztery linie, ponumerowane 1-4, przy czym 3 i 4 to warianty siebie nawzajem (w godzinach szczytu w DP nie kursuje 3, natomiast kursuje 4, natomiast składy z 3 przechodzą wtedy na 4). W dni powszednie szkolne potrzeba razem 35 pociągów, z czego 29 to klasyczne wariacje na temat 105tek, a pozostałe 6 to niskopodłogowce (jeszcze nie zdecydowałem, jakie).
Stałym elementem tramwajów w Krajewnie są więc łączenia pomiędzy liniami. Tutaj mamy jeden z oryginalnych składów z 1984r:
http://i.imgur.com/ck8I2Z4.png
#4011+4012, który został przyłapany na najgorszej możliwej dla klasycznych 105tek brygadzie - powszednie 3-01. Brygada ta jako jedyna (na chwilę obecną) zalicza trzy z czterech linii (1, 3 i 4). I mimo to... dyspozytor wysłał klasyczną 105tkę z tablicami metalowymi
Biznes się rozkręci jeszcze
Moderatora jakiegokolwiek proszę o ogarnięcie obrazka, bo marudzi na szerokość 1136px...
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Jeden jeździ u prywaciarza a drugi...
Wóz od września do końca czerwca kursuje na linii szkolnej i robi tylko 4 pary kursów dziennie natomiast w wakacje robi za głęboką rezerwę. Jest to najstarszy wóz kursujący pod szyldem ZDPiK, dostał on warunkowe dopuszczenie do ruchu ze względu na kursowanie na linii o charakterze szkolno-pracowniczym dzięki czemu nie obowiązują go warunki przetargów. Jest to jeden z najlepszych wozów w firmie, ma stosunkowo niski przebieg (236 000), wymienioną pompę paliwa oraz rozrząd, mocny silnik i spalanie około 35-37l. Potrzebuje jednak ogarniętego kierowcy... Na przedniej oraz tylnej szybie zamontowano mu kasetki na tablicę które zdejmuje się na wakacje. Obecnie ze względu na taborowy kryzys kursuje codziennie na linii.
Wóz od września do końca czerwca kursuje na linii szkolnej i robi tylko 4 pary kursów dziennie natomiast w wakacje robi za głęboką rezerwę. Jest to najstarszy wóz kursujący pod szyldem ZDPiK, dostał on warunkowe dopuszczenie do ruchu ze względu na kursowanie na linii o charakterze szkolno-pracowniczym dzięki czemu nie obowiązują go warunki przetargów. Jest to jeden z najlepszych wozów w firmie, ma stosunkowo niski przebieg (236 000), wymienioną pompę paliwa oraz rozrząd, mocny silnik i spalanie około 35-37l. Potrzebuje jednak ogarniętego kierowcy... Na przedniej oraz tylnej szybie zamontowano mu kasetki na tablicę które zdejmuje się na wakacje. Obecnie ze względu na taborowy kryzys kursuje codziennie na linii.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
No i kawał dobrej roboty, z tym wnętrzem dużo lepiej sam Pan musi przyznać to wygląda... zmieniłbym jeszcze stołki na te jak są w oryginale i byłoby git malina... Swoją drogą posiadacie teraz 100% wyprodukowanych egzemplarzy tego autobusu...
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
PKS Włodowice również nabył nikczemnych rozmiarów MAZa:
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 2012-03-17, 18:31
- Lokalizacja: Wrocław-Śródmieście
- Kontakt:
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
A tymczasem... KM Barków rozpoczyna obsługę 15 linii autobusowych w mieście Barków. Oto pierwszy pojazd należący do firmy:
W związku z tym, że to w tej chwili jeden z dwóch (drugi to pojazd testowy od firmy Cerber) pojazdów przygotowany do ruchu, a mamy bardzo mało pozostałych autobusów, rozpiszemy w najbliższej chwili przetarg. Autobus ten kursuje <b>narazie</b> na linii 2, która łączy Os. Słoneczne z wioską Starodębie.
A oto autobus testowy, który będzie jeździł przez dwa tygodnie na linii 1 łączącą Os. Słoneczne z ulicą Dembowskiego (wtajemniczeni chyba wiedzą, że jest to autobus firmy Cerber? Przepraszam, że jest w odnośniku, ale nie wiem, jak na tym forum daje się miniaturkę.):
http://www.hostmat.eu/images/55674529196790512083.png
W związku z tym, że to w tej chwili jeden z dwóch (drugi to pojazd testowy od firmy Cerber) pojazdów przygotowany do ruchu, a mamy bardzo mało pozostałych autobusów, rozpiszemy w najbliższej chwili przetarg. Autobus ten kursuje <b>narazie</b> na linii 2, która łączy Os. Słoneczne z wioską Starodębie.
A oto autobus testowy, który będzie jeździł przez dwa tygodnie na linii 1 łączącą Os. Słoneczne z ulicą Dembowskiego (wtajemniczeni chyba wiedzą, że jest to autobus firmy Cerber? Przepraszam, że jest w odnośniku, ale nie wiem, jak na tym forum daje się miniaturkę.):
http://www.hostmat.eu/images/55674529196790512083.png
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Nie wiedziałem nawet że wysyłam coś na testy
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 2012-03-17, 18:31
- Lokalizacja: Wrocław-Śródmieście
- Kontakt:
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Auper mi to podesłał.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Jeden z dwóch MAN-ów (drugi w trakcie sprowadzania) należących do Miejskiego Zakładu Autobusowego w Jastrzębiu Łapskim:
Tradycyjnie dziękuję Cieplikowi0 za użyczenie kabiny i siedzeń.
Tradycyjnie dziękuję Cieplikowi0 za użyczenie kabiny i siedzeń.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Ale ładny ! Urocze są MANy z tym przodem
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Ale ten to bity, bo doczepa z wersji już poliftingowej, bo te z tym przodem dolną krawędź okna miały łamaną chyba...
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Cicho. Oficjalnie nie był bity. Sam mu szpachlę nakładałem, Neo lakierował... ale o tym sza. Nikt nic nie widział i nie słyszał
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Były też z równą linią okien.Auper pisze:Ale ten to bity, bo doczepa z wersji już poliftingowej, bo te z tym przodem dolną krawędź okna miały łamaną chyba...
EuroExpress zdobywa kolejne rynki! Tym razem Węgry. EE przejęło obsługę 35 brygad (15 przegubowych, 20 solo) w Budapeszczie. Do obsługi linii zostały zakupione Mercedesy Conecto (Euro V) oraz Conecto G (Euro VI). Wszystkie wozy są fabrycznie nowe.