Pojazdy wirtualnych przewoźników (2015-2017)
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
A ja tam stale używam iv, raz na rok jakiś tam abonament płacę i spokój...
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Mam nadzieję, że można także wrzucać przewoźników kolejowych (pomimo monopolu autobusowego)?
Karsznicka KD ożyje?
Regionalny Zakład Komunikacji w Karsznicach sp. f. zakupił 10 sztuk EZT EN94 od wycofującej je z obsługi WKD. Zakup związany jest z ponowną próbą uruchomienia Karsznickiej KD.
- Dlaczego stare wagoniki? Otóż są one potrzebne do przywrócenia kolejki do życia - mówi prezes RZK. - KKD jest technicznie identyczna do wukadki, więc gdy na Mazowszu zmieniają napięcie z 600V na 3kV, to my postanawiamy wykorzystać ich stare składy.
Pojawiają się głosy, że odkupienie pociągów było błędem ze względu na ich stan i wiek. - Jesteśmy gotowi je w pewnym stopniu zmodernizować, lecz na razie musimy poczekać na efekty uruchomienia kursów - odpowiada prezes.
Rys. J-31 & Kuracyja
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Dobrze wiedzieć, gdzie podziały się nasze - tzn. WKD - EN94. Teraz warto wybrać się do Karcznic by je tam pofocić
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Dzisiaj na jedną z Wiktorowskich zajezdni dojechały ostatnie z zamówionych u Cerbera wozów. A oto one:
- 10 sztuk Cerber Orthus K:
- 10 sztuk Cerber Orthus K:
Pojazdy o długości 8,6 metra zostały zakupione w ramach przetargu, natomiast 18-sto metrowe z wolnej ręki w ramach leasingu. Możliwe, że niedługo pojawi się kolejne 10 sztuk wersji przegubowej. Z nowości można wymienić pełną kabinę w wozach przegubowych. Na linie wyjadą 10 maja
EDIT:
Niedawno do MZA przyjechały takie oto 2 sympatyczne "kurdupelki":
Oba wozy pochodzą z 2006 roku i wcześniej jeździły gdzieś w Bawarii. Pojazdy są w dość dobrym stanie choć nie idealnym. Mają posłużyć jako rezerwa dla obecnie już eksploatowanego taboru MIDI.
Natomiast wraz z ostatnimi zakupami zostały wycofane wozy MAN z serii NL202 oraz NG272, a także rozpoczął się okres wymiany NG312. Oto one:
Wozy niebawem powinny pojawić się na sprzedaż
- 10 sztuk Cerber Orthus K:
- 10 sztuk Cerber Orthus K:
Pojazdy o długości 8,6 metra zostały zakupione w ramach przetargu, natomiast 18-sto metrowe z wolnej ręki w ramach leasingu. Możliwe, że niedługo pojawi się kolejne 10 sztuk wersji przegubowej. Z nowości można wymienić pełną kabinę w wozach przegubowych. Na linie wyjadą 10 maja
EDIT:
Niedawno do MZA przyjechały takie oto 2 sympatyczne "kurdupelki":
Oba wozy pochodzą z 2006 roku i wcześniej jeździły gdzieś w Bawarii. Pojazdy są w dość dobrym stanie choć nie idealnym. Mają posłużyć jako rezerwa dla obecnie już eksploatowanego taboru MIDI.
Natomiast wraz z ostatnimi zakupami zostały wycofane wozy MAN z serii NL202 oraz NG272, a także rozpoczął się okres wymiany NG312. Oto one:
Wozy niebawem powinny pojawić się na sprzedaż
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
I on taki niekompletny kursuje ? Oj chyba krokodyle się nim zajmą
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
I po 15 autobus na sprzedaż:
-Stan: bdb
-Wypadkowość: 0
-Awaryjność: 0
-Atrakcyjność: 100
Nie klepany
-Stan: bdb
-Wypadkowość: 0
-Awaryjność: 0
-Atrakcyjność: 100
Nie klepany
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Tia. To nawet widać gołym okiem, że nie klepany... co najwyżej "trochę" łatany :diabeł:
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Marbórowskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne zakupiło ostatnio kilka autobusów Solaris Urbino 12 nowej serii.
Dzięki temu zakupowi firma będzie mogła pozbyć się najstarszych Mercedesów O405N/2pamiętających jeszcze czasy eksploatacji w mieście Ulm.
Dzięki temu zakupowi firma będzie mogła pozbyć się najstarszych Mercedesów O405N/2pamiętających jeszcze czasy eksploatacji w mieście Ulm.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
WOW. Aż normalnie nie wierzę
Ślicznie mu w tym malowanku
Ślicznie mu w tym malowanku
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Tak im się spodobały te nowe Solarisy, że teraz przerabiają na podobną modłę też i swoje trolejbusy:
Ostatnio na zakupach był też drugi stołeczny przewoźnik z Marbórowa - MLA i on również zakupił Solarisy, ale "tylko" 4 sztuki III generacji
Pozwoliło to pozbyć się wyeksploatowanych Jelczy M125M z 2001r. i teraz ich flota składa się z Solarisów i Goplanów
Oczywiście względem pozostałej "trzynastki" Urbino 12 w Marbórowskich Liniach Autobusowych, nowe nabytki różnią się od nich paroma szczegółami:
- zabudowa Euro 6 z "miotaczem ognia na dachu"
- oświetlenie full LED
- klimatyzator dachowy w kolorze białym, a nie żółtym
- drobne różnice w schemacie malowania
Z kolei prywaciarz LTrans sprowadził 3 używane Many NL222. (#L123-L125)
Ostatnio na zakupach był też drugi stołeczny przewoźnik z Marbórowa - MLA i on również zakupił Solarisy, ale "tylko" 4 sztuki III generacji
Pozwoliło to pozbyć się wyeksploatowanych Jelczy M125M z 2001r. i teraz ich flota składa się z Solarisów i Goplanów
Oczywiście względem pozostałej "trzynastki" Urbino 12 w Marbórowskich Liniach Autobusowych, nowe nabytki różnią się od nich paroma szczegółami:
- zabudowa Euro 6 z "miotaczem ognia na dachu"
- oświetlenie full LED
- klimatyzator dachowy w kolorze białym, a nie żółtym
- drobne różnice w schemacie malowania
Z kolei prywaciarz LTrans sprowadził 3 używane Many NL222. (#L123-L125)
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Temu trajtkowi to nawet pasi to łamane malowanie górnej linii
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Malowanie jest bardzo ciekawe i fajnie wyglądałyby realne autobusy na ulicach w takich barwach. Ale mam jedno ale. Osłona na dachu trolejbusu na rzucie od frontu powinna mieć żółtą a nie białą barwę. Nie ma ciągłości koloru.
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Pomijając fakt że to inny typ obudowy od przodu i tyłu...
Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)
Zieeeeewwww... Zażalenia i skargi proszę składać do J-31, że do większości rysunków trolejbusów Solaris nie dorobił odpowiednich rzutów od przodu i tyłu.