Po przerwie powracam z nowymi rysunkami.
Tym razem część przegubowa oraz mała ciekawostka na koniec.
https://imgur.com/L6zx74u
Solarka nr 1251, pochodząca z 2003 roku. Te pojazdy zostały zakupione, jak większość, w ilości 15 sztuk. Po 14 latach wszystkie są bardzo mułowate, i jedżdżą tylko po wsiach, na dodatkach i na pospiesznych (tytułowy wóz na tej ostatniej).
A teraz istny rarytas, choć to jeszcze nie ciekawostka. Chodzi o jedynego na świecie
Sequela ProPlus, który został wyprodukowany w 2009 roku. Po krótkich testach i 1,5 roku stania w firmie, został sprzedany właśnie MZK Biebrzyce, które użytkują go do dziś. Jest on rodzynkiem we flocie, posiada oryginalne malowanie sprzed 8 lat, ale niedługo zostanie przemalowany.
Tak wyglądał w 2012, rok po zakupieniu:
https://imgur.com/UHDZC2d
A tak wygląda na chwilę obecną:
https://imgur.com/sjIyJnR
Autobus jeździ zwykle na 113 i 115 (co zresztą widać), które jeżdżą odpowiednio: na Kamienne Wzgórze i do Staropolski Zwiedzanej, czyli po wsiach. A szkoda, bo powinien jeździć na 136, gdzie niejeden Ikarus jeździ na brygadzie niskopodłogowej (!). Cóż, taka polityka MZK.
A teraz wspomniana ciekawostka.
Niedawno udało mi się dogadać z Wiktorem w sprawie zakupu 12 szt. ModernCity 10 LF I gen. Oto i one. Jeszcze nie wyjechały na trasę. Pierwszy już stoi w hali (bo ma oznaczenia), a reszta wciąż na placu. Wyglądają tak:
https://imgur.com/LD6jZTL
No i jutro poznamy zwycięzców w przetargu na 50 autobusów. Zdradzę jedynie, że zgłosiło się
w sumie 5 oferentów, a żaden z nich to nie Hunter.
Już niedługo omówię sieć tramwajową w Biebrzycach, jej tabor i plany rozwoju na najbliższe lata. Przygotujcie się!