Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2015-2016)
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
No no no klasa sama w sobie I po co te kłamstewka, że na testy jak od razu widać, że kupiony
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Wydaje mi się, że tutaj, w przypadku Galanta, sporą dawkę pozytywnego klimatu dodaje niskie zawieszenie. Mam wrażenie, że gdyby był wyżej nie byłoby tak fajnie... ale to tylko mój punkt widzenia
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Tak, masz rację. Dodaje im uroku obniżone zawieszenie wraz z obniżoną linią okien.J-31 pisze:Wydaje mi się, że tutaj, w przypadku Galanta, sporą dawkę pozytywnego klimatu dodaje niskie zawieszenie. Mam wrażenie, że gdyby był wyżej nie byłoby tak fajnie... ale to tylko mój punkt widzenia
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
W biurze projektowym JZA podjęto się próby odtworzenia autobusowej legendy, która swój żywot skończyła tylko na prototypie. Mowa tutaj o autobusie turystycznym Odra 042 który został wybudowany w roku 1964. Teraz nasza firma chce pokazać Wam czy możliwe jest wskrzeszenie tego nietypowego pojazdu. Przedstawiam Wam prototypowy autobus turystyczny Odra 042-15. Co sądzicie o tym autobusie?
Przy okazji pragnę poinformować że Jelczańskie Zakłady Autobusowe rozpoczęły rozmowy o współpracy z rosyjskim producentem autobusów "Samar". Ma ona dotyczyć wspólnej budowy autobusów oraz otwarcia marki Jelcz na rynek rosyjski.
Przy okazji pragnę poinformować że Jelczańskie Zakłady Autobusowe rozpoczęły rozmowy o współpracy z rosyjskim producentem autobusów "Samar". Ma ona dotyczyć wspólnej budowy autobusów oraz otwarcia marki Jelcz na rynek rosyjski.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Nie no kapitalnie się prezentuje ! Niby nowoczesny ale jednak czuć w nim duch tamtego prototypu.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Dziś w Jelczańskich Zakładach Autobusowych miały miejsce dwa wydarzenia.
Pierwszym to podpisanie umowy o współpracę z rosyjskim producentem autobusów Samar. W ramach tej umowy JZA będzie dostarczać do zakładów Samar nadwozia, podwozia oraz wnętrza modelu Mastero. W Rosji pojazdy będą składane oraz wyposażone w silniki autorskiej produkcji Samaru. Konsorcjum JZA-Samar ma dostarczyć 2 pojazdy testowe do moskiewskiego przewoźnika Mosgortrans.
Drugie wydarzenie to zaprezentowanie trolejbusu zbudowanego na bazie modelu Mastero. Jest on wyposażony w osprzęt, zabudowę oraz baterie rosyjskiego producenta Elektrostal. Na razie ten model będzie produkowany tylko w Jelczu.
A oto aktualnie produkowane przez JZA modele autobusów
1. Autobusy miejskie serii Mastero
- JZA Jelcz M100.LF
- JZA Jelcz M120.LF
- JZA Jelcz M120.LE
- JZA Jelcz M180.LF
- JZA Jelcz M180.LE
2. Autobusy miejskie serii Futurcito
- JZA Jelcz Futurcito F10
- JZA Jelcz Futurcito F12
- JZA Jelcz Futurcito F18
3. Autobusy turystyczne i międzymiastowe
- JZA LE10 Legio
- JZA CE12 Centurio
- JZA CS15 Cesario
Pierwszym to podpisanie umowy o współpracę z rosyjskim producentem autobusów Samar. W ramach tej umowy JZA będzie dostarczać do zakładów Samar nadwozia, podwozia oraz wnętrza modelu Mastero. W Rosji pojazdy będą składane oraz wyposażone w silniki autorskiej produkcji Samaru. Konsorcjum JZA-Samar ma dostarczyć 2 pojazdy testowe do moskiewskiego przewoźnika Mosgortrans.
Drugie wydarzenie to zaprezentowanie trolejbusu zbudowanego na bazie modelu Mastero. Jest on wyposażony w osprzęt, zabudowę oraz baterie rosyjskiego producenta Elektrostal. Na razie ten model będzie produkowany tylko w Jelczu.
A oto aktualnie produkowane przez JZA modele autobusów
1. Autobusy miejskie serii Mastero
- JZA Jelcz M100.LF
- JZA Jelcz M120.LF
- JZA Jelcz M120.LE
- JZA Jelcz M180.LF
- JZA Jelcz M180.LE
2. Autobusy miejskie serii Futurcito
- JZA Jelcz Futurcito F10
- JZA Jelcz Futurcito F12
- JZA Jelcz Futurcito F18
3. Autobusy turystyczne i międzymiastowe
- JZA LE10 Legio
- JZA CE12 Centurio
- JZA CS15 Cesario
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
No, no nie dość, że sam model wygląda świetnie to ta aparatura dodaje mu uroku.
Tymczasem na placu pod gdańską fabryką FG stoją trzy autobusy dla nieznanego wam jeszcze przewoźnika. Ciekawostką może być system dwukolorowych wyświetlaczy R&G. Poza tym wiadomo, że zamontowano w nich ośmiocylidrowe, rzędowe silniki wolnossące o pojemności 6.7 litra i mocy 299 koni mechanicznych - Galant GME299VI V8 zespolone ze skrzynią Voith Diwa D864.3E.
Tymczasem na placu pod gdańską fabryką FG stoją trzy autobusy dla nieznanego wam jeszcze przewoźnika. Ciekawostką może być system dwukolorowych wyświetlaczy R&G. Poza tym wiadomo, że zamontowano w nich ośmiocylidrowe, rzędowe silniki wolnossące o pojemności 6.7 litra i mocy 299 koni mechanicznych - Galant GME299VI V8 zespolone ze skrzynią Voith Diwa D864.3E.
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
A tymczasem na terenie fabryki Hunter:
Ostatnio zmieniony 2015-02-04, 22:22 przez krzywy2000, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Czy mnie się wydaje, czy Hunter się poprawił, bo tym razem wygląda już całkiem nieźle. Może Zaryzykuj jeszcze z widocznymi elementami zawieszenia - na rzutach bocznych i frontowych.
Przy czym, nie za dużo, tak symbolicznie, ale żeby te elementy były widoczne
Przy czym, nie za dużo, tak symbolicznie, ale żeby te elementy były widoczne
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Dzięki za poradę. Na pewno spróbuję ;-)
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Również w okolicach Janikowa, na placu pod budynkiem fabryki DTEAMa, nie jest pusto. Stoi tam m. in. 8 takich autobusów - pierwsze pojazdy z partii 20 solówek i 10 przegubów dla Mobilisu Wiktorowo. Do piątku z hali fabrycznej powinny wyjechać kolejne dwa autobusy, które, wraz z gotową już serią, tego samego dnia zostaną dostarczone do przewoźnika.
Co więcej - dzięki ogromnej uprzejmości kol. J-31, cała obecna gama LF producenta jest dostępna do symulacji BAHN! Pojazdy prezentują się jak na obrazkach niżej
http://hostmat.eu/images/07312403178446983927.png
http://hostmat.eu/images/07639251571998304964.png
Już niedługo dostępne powinny być także do testów modele o długościach innych niż 12 metrów - poza autobusem przegubowym pojawią się pojazdy 9, 10, 15 oraz 18 metrowe. Co ciekawe - ten pierwszy będzie można nabyć w wersji o szerokości 2,35m bądź też 2,55m. Pozwoli to na obsługiwanie takim pojazdem nie tylko szerokich ulic dużych miast - ale także górskich dróg i tuneli czy wąskich przesmyków na starówkach
Co więcej - dzięki ogromnej uprzejmości kol. J-31, cała obecna gama LF producenta jest dostępna do symulacji BAHN! Pojazdy prezentują się jak na obrazkach niżej
http://hostmat.eu/images/07312403178446983927.png
http://hostmat.eu/images/07639251571998304964.png
Już niedługo dostępne powinny być także do testów modele o długościach innych niż 12 metrów - poza autobusem przegubowym pojawią się pojazdy 9, 10, 15 oraz 18 metrowe. Co ciekawe - ten pierwszy będzie można nabyć w wersji o szerokości 2,35m bądź też 2,55m. Pozwoli to na obsługiwanie takim pojazdem nie tylko szerokich ulic dużych miast - ale także górskich dróg i tuneli czy wąskich przesmyków na starówkach
Ostatnio zmieniony 2015-02-04, 20:01 przez Domiz09, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Jak miło ujrzeć pojazdy dla Wiktorowa od dwóch producentów xD
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Na przyfabrycznym placu stoi również taki autobus. Jest to tester który pojawi się w Janikowie. Co ciekawe, to kolejny wóz pomalowany w barwy przewoźnika u którego będzie jeździł w czasie testów. Ale kwestia w tym przypadku może być inna, niewykluczone, że to autobus dla Szwajcarskiego klienta.
Wersja z tyłem -> http://s6.postimg.org/s7kz6x9kh/A18_LF0 ... or_cze.png
Wersja z tyłem -> http://s6.postimg.org/s7kz6x9kh/A18_LF0 ... or_cze.png
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Taki oto tester pojawił się pod bramą zajezdni:
Pojazd jest wyposażony w 320-konny silnik MANa oraz skrzynię ZF-a ;-)
Pojazd jest wyposażony w 320-konny silnik MANa oraz skrzynię ZF-a ;-)
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Te drzwi z przodu są odskokowo-przesuwne?