Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2015-2016)
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
To kierowca ma stanowisko pracy w oknie za drugim nadkolem?J31 pisze:Krzywe szyby powiększają horyzont widzenia kierowcy
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Nie, ale te szyby też są u mnie produkowane
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
W związku z częstymi zapytaniami naszych klientów o pojazd przegubowy o długości 18 metrów, firma Sonreir Buses przedstawia najnowszy produkt z podposuwalskiej fabryki a mianowicie Sonreir Amigo 18 IV FL.
Pojazd został zaprojektowany w oparciu o najnowsze technologie renomowanych producentów. Design face-liftingu poniższego autobusu został zaprojektowany przez biuro projektowe Sonreir Buses we współpracy z Politechniką Posuwalską i Uniwersytetem Janikowskim dzięki czemu nie odstaje on silnej konkurencji zachowując charakterystyczne elementy czwartej generacji pojazdów z rodziny Amigo, obecnej na rynku od kilku lat.
Serdecznie zapraszamy do testowania i wyrażenia swojej opinii o naszym najnowszym pojeździe.
(Obrazek razem z tyłem TUTAJ z racji ograniczenia maksymalnej szer. obrazka do 900px na forum)
Pojazd został zaprojektowany w oparciu o najnowsze technologie renomowanych producentów. Design face-liftingu poniższego autobusu został zaprojektowany przez biuro projektowe Sonreir Buses we współpracy z Politechniką Posuwalską i Uniwersytetem Janikowskim dzięki czemu nie odstaje on silnej konkurencji zachowując charakterystyczne elementy czwartej generacji pojazdów z rodziny Amigo, obecnej na rynku od kilku lat.
Serdecznie zapraszamy do testowania i wyrażenia swojej opinii o naszym najnowszym pojeździe.
(Obrazek razem z tyłem TUTAJ z racji ograniczenia maksymalnej szer. obrazka do 900px na forum)
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Ładne. Nawet bardzo! I właśnie coś takiego chciałem zrobić z nadkolami.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Jest już i dwunastometrowa wersja naszego najnowszego pojazdu - Sonreir Amigo IV 12 FL, stoi właśnie przygotowywany w hali produkcyjnej na testy i premierę która odbędzie się w Warszawie
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Elektryki znowu padły że diesle wyjadą?
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Najwidoczniej A jak się ogólnie podoba design Amigo IV po faceliftingu? Jak myślicie - ujdzie w tłoku?
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Spoko Wodzu. W tłoku ujdzie. Bardzo ładny design
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
A no bardzo fajny chociaż przez nadkola trochę Citaro zalatuje
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Nadkola Citaro akurat są piękne. I dlatego...:
To wbrew pozorom nie facelifting RoadRunnera tylko pojazd zbudowany od podstaw. Zwie się to STV Motion. Planuję dużo wersji długościowych. Co o tym myślicie? Mam nadzieję że skala wreszcie jest dobra...
To wbrew pozorom nie facelifting RoadRunnera tylko pojazd zbudowany od podstaw. Zwie się to STV Motion. Planuję dużo wersji długościowych. Co o tym myślicie? Mam nadzieję że skala wreszcie jest dobra...
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Coraz to gorsze rzeczy się tu pojawiają. Po sesji chyba siądę do czegoś nowego.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Dziękuję za pochlebne komentarze A co do nadkoli - no takie trendy są wyznaczane obecnie, więc poniekąd trzeba je stosować żeby znaleźć klientów Citaro jednak toto bardzo nie jest, te od Citara są bardziej takie 'agresywne'
@kubex: No skala jest niestety niedobra, w Sonreirze jest zastosowany dokładnie taki sam rozmiar kół a jest on sporo szerszy i wyższy. No i brakuje kilku detali jak wycieraczki, szyberdachy które od przodu i tyłu widać a z boku nic nie ma. Wnętrze tez można by bardziej dopracować, szczególnie okolice wieży i kabiny kierowcy.
@Mrozard, nie wiem czy o mnie mowa, ale aż taki zły ten mój Sonreir?
@kubex: No skala jest niestety niedobra, w Sonreirze jest zastosowany dokładnie taki sam rozmiar kół a jest on sporo szerszy i wyższy. No i brakuje kilku detali jak wycieraczki, szyberdachy które od przodu i tyłu widać a z boku nic nie ma. Wnętrze tez można by bardziej dopracować, szczególnie okolice wieży i kabiny kierowcy.
@Mrozard, nie wiem czy o mnie mowa, ale aż taki zły ten mój Sonreir?
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
A ja powiem że nie design się liczy a wyrobiona marka i jakość prezentowanych produktów, nad tym polecałbym wszystkim popracować...
A myślisz Mrozard dlaczego ja sobie darowałem...?;)
A myślisz Mrozard dlaczego ja sobie darowałem...?;)
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Mrozard, nie każdy jest od razu mistrzem... Ja w każdym moim rysunku staram się coś poprawić, zmienić, ulepszyć (tym razem zmieniłem wymiary, które i tak nie są idealne i będę musiał nad nimi posiedzieć). Proszę o konstruktywną krytykę.
K1016td, cóż, nie wiem jeszcze jak mogę dopicować wnętrze, dlatego się za to teraz nie zabiorę. Faktycznie postaram się o mniejsze koła, i dodam parę szczegółów o których zapomniałem, takich jak migacze po bokach, wycieraczki oraz szyberdachy.
K1016td, cóż, nie wiem jeszcze jak mogę dopicować wnętrze, dlatego się za to teraz nie zabiorę. Faktycznie postaram się o mniejsze koła, i dodam parę szczegółów o których zapomniałem, takich jak migacze po bokach, wycieraczki oraz szyberdachy.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
DTEAM Bus ma zaszczyt przedstawić państwu nasze najnowsze dziecko - model City Cruiser 12 II po głębokim face-liftingu. Pojazd zostal wyposażony we wszystkie najnowsze technologie z zakresu bezpieczeństwa i komfortu jazdy, włącznie z przednimi, adaptacyjnymi reflektorami full-LED opracowanymi wraz z Politechniką Posuwalską.
Największe zmiany zaszły niewątpliwie na tyle pojazdu, który został gruntownie przeprojektowany zgodnie z oczekiwaniami klientów. Design nawiązuje do modelu Interporto, wirtualnego autobusu roku 2013. Jednak zmiany nie skończyły się na tym. Pod klapą pracuje silnik Iveco Euro VI o mocy 310KM, sprzężony ze skrzynią automatyczną ZF. Autobus posiada przeprojektowane zawieszenie zbudowane we współpracy z rzeczoną firmą ZF, gwarantujące płynną i wygodną podróż.
Również wnętrze przeszło metamorfozę. Stanowisko pracy prowadzącego jest zupełnie nowe, plastiki zastosowane w środku są jeszcze lepszej jakości, na nowo przemyślano też układ wnętrza i zabudowę tyłu pojazdu. W trosce o komfort, jest ono odgrodzone od otoczenia przyciemnianymi szybami. O doskonały klimat dbają dyskretne, LEDowe oświetlenie oraz system klimatyzacji śródziemnomorskiej.
Panie i panowie... przed państwem City Cruiser 12 II FL, nasze najnowsze dziecko, z którego jesteśmy dumni!
Dane techniczne dostępne pod odnośnikiem:
http://s5.ifotos.pl/img/danepng_wrwqarx.png
Serdecznie zapraszamy do testów i zakupów. Lifting obejmuje również wszystkie inne wersji modeli City Cruiser II: 10, 10 LE, 12, 12 LE, 15, 15 LE oraz 18 i 18LE.
Największe zmiany zaszły niewątpliwie na tyle pojazdu, który został gruntownie przeprojektowany zgodnie z oczekiwaniami klientów. Design nawiązuje do modelu Interporto, wirtualnego autobusu roku 2013. Jednak zmiany nie skończyły się na tym. Pod klapą pracuje silnik Iveco Euro VI o mocy 310KM, sprzężony ze skrzynią automatyczną ZF. Autobus posiada przeprojektowane zawieszenie zbudowane we współpracy z rzeczoną firmą ZF, gwarantujące płynną i wygodną podróż.
Również wnętrze przeszło metamorfozę. Stanowisko pracy prowadzącego jest zupełnie nowe, plastiki zastosowane w środku są jeszcze lepszej jakości, na nowo przemyślano też układ wnętrza i zabudowę tyłu pojazdu. W trosce o komfort, jest ono odgrodzone od otoczenia przyciemnianymi szybami. O doskonały klimat dbają dyskretne, LEDowe oświetlenie oraz system klimatyzacji śródziemnomorskiej.
Panie i panowie... przed państwem City Cruiser 12 II FL, nasze najnowsze dziecko, z którego jesteśmy dumni!
Dane techniczne dostępne pod odnośnikiem:
http://s5.ifotos.pl/img/danepng_wrwqarx.png
Serdecznie zapraszamy do testów i zakupów. Lifting obejmuje również wszystkie inne wersji modeli City Cruiser II: 10, 10 LE, 12, 12 LE, 15, 15 LE oraz 18 i 18LE.