Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2015-2016)

To forum jest poświęcone wyłącznie rysunkom pojazdów fikcyjnych.
Awatar użytkownika
Lionsek!
Posty: 126
Rejestracja: 2011-08-07, 21:44
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: Lionsek! »

Tymczasem w fabrykach Galanta przygotowane są kolejne warianty na przyszły rok modelowy. Wczoraj na podfabrycznym placu pojawiła się prototypowa, osiemnastometrowa wersja lokalna z instalacją CNG. Krążą plotki jakoby koncern zacierał ręce na rynek skandynawski. ;)

Obrazek

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 1786
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: J-31 »

Na takie ładny autobusy to dziwiłbym się gdyby Skandynawowie nie zacierali rąk ;)

Awatar użytkownika
Lionsek!
Posty: 126
Rejestracja: 2011-08-07, 21:44
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: Lionsek! »

Pozostając w konwencji oficjalnej, europejskiej oferty Galant Urban Transport Engineering na przyszły, 2017 rok. Do gdańskiej fabryki po fazie rozległych testów jakościowych wróciły dwa autobusy. Pierwszy to Linx znany już na zachodnich rynkach od 4 lat. Przy okazji liftingu koncern zdecydował się wprowadzić go również do środkowo- i zachodnioeuropejskiej oferty, w celu uzupełnienia jej o możliwie najwydajniejsze pojazdy do obsługi linii peryferyjnych tudzież lokalnych z mniejszymi potokami pasażerskimi. W kwestii silników zaoferowano dwie jednostki: Iveco F1CFL411H - 170 KM oraz Cummins ISB4.5E6 210B - 210 KM, obie kompatybilne z CNG.

Obrazek

Drugim zaś jest przegubowy wariant nowości z tego miesiąca - serii Modeste, będącego modelem niższej klasy. Technicznie bazuje na modułowej płycie podwozia G Simply Articulated Bus System™ 3 generacji, na której budowane są również przegubowe Esemplare. W prezentowanym niżej pojeździe zespolono silnik Galant EvoTec616 232 o mocy 315KM z automatyczną przekładnią ZF 6AP 1700 B Ecolife, co jest nie lada wyjątkiem, ponieważ w oficjalnej sprzedaży dostępne będą wyłącznie jednostki EvoTec616 198 - 270KM oraz EvoTec616 213 - 290KM.

Obrazek

Oba prezentowane autobusy zostały przekazane do autoryzowanego dystrybutora - Galant Transportation, który zaprasza do ich testowania, ponadto dostępny do testów "od zaraz" jest standardowy, dwunastometrowy Galant Modeste (http://www.hostmat.eu/images/12116470693251455941.png) z następującym zestawem napędowym: Galant EvoTec616 198 - 270KM + Voith Diwa D864.3E.

Niżej natomiast prezentujemy flagowy model Esemplare III FL w przegubowej wersji - P, oraz standardowej - S po kosmetycznych zmianach. Pierwszy z nich jest pojazdem testowym dostępnym od 9 stycznia z następującym układem napędowym: Galant EvoTec616 213 - 290KM + ZF 6AP 1400 B Ecolife. Kolejny to pierwsza z 42 zamówionych sztuk przez Blue Lines Transport Cmp. do obsługi linii w Aurenii. Testowe pojazdy Esemplare III FL w każdej wersji długościowej będą sukcesywnie pojawiać się do połowy lutego.

Obrazek
(rysunek przedstawia autobus podczas testów w ZKM Gdańsk)
Obrazek
(pojazd niedostępny do testów)

No to... zapraszam do komentowania oraz - jw. - testów! ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 1786
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: J-31 »

Wydaje mi się, że Linx ma fantastyczny przód, natomiast Esemplare III FL ma bardzo ładny tył - ja bym połączył w Esemplare III FL przód od Linxa, bo robi wrażenie dopracowanego (przez producenta oczywiście, nie chodzi mi o jakość wykonania rysunku). :cool:

Natomiast reszta - to już kwestia gustów, ale wg. mnie jest całkiem nieźle ;)

ODPOWIEDZ