Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2015-2016)
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Musisz przerobić tez tylną... Zobacz ile jest miejsca na nogi w okolicach drugiego nadkola...
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
I teraz już raczej jest dobrze :-)
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Nie jest dobrze... usiądź zaraz za drugimi drzwiami to dostaniesz ode mnie na flaszkę.
Tak, BTW tyczy się to wszystkich badziewiaków - CZY WY NIE MOŻECIE NARYSOWAĆ CZEGOŚ RAZ A PORZĄDNIE?!
Tak, BTW tyczy się to wszystkich badziewiaków - CZY WY NIE MOŻECIE NARYSOWAĆ CZEGOŚ RAZ A PORZĄDNIE?!
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
To nie pokazuj. I zrób to raz, a należycie.kubex pisze:Wiesz, pokazuję to tutaj
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Więcej już nie zmienię:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Panowie, sprawa wygląda następująco:
1. temat został oczyszczony z Waszych kłótni i całego spamu
2. Każdy kto znów będzie próbował coś dyskutować na tematy Kubexa i jego rysunków - dostanie kolejnego warna a potem "urlopik"
3. Kubex - ma zakaz pokazywania kolejnych wersji tego rysunku, aż go dopracuje. W tym celu może się skontaktować z dowolną osobą poprzez PW. Najlepiej kilkoma osobami, które mają wiedzę i podsuną dobre wskazówki
Dopiero tak z autoryzowany rysunek Kubex może pokazać na forum. W przeciwnym wypadku kolejne posty z kolejnymi pudełkami będą kasowane a Kubex dostanie również warna.
Chodzi o to byście przestali tutaj na siebie krzyczeć
1. temat został oczyszczony z Waszych kłótni i całego spamu
2. Każdy kto znów będzie próbował coś dyskutować na tematy Kubexa i jego rysunków - dostanie kolejnego warna a potem "urlopik"
3. Kubex - ma zakaz pokazywania kolejnych wersji tego rysunku, aż go dopracuje. W tym celu może się skontaktować z dowolną osobą poprzez PW. Najlepiej kilkoma osobami, które mają wiedzę i podsuną dobre wskazówki
Dopiero tak z autoryzowany rysunek Kubex może pokazać na forum. W przeciwnym wypadku kolejne posty z kolejnymi pudełkami będą kasowane a Kubex dostanie również warna.
Chodzi o to byście przestali tutaj na siebie krzyczeć
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Skoro nastał już pokój, mogę pokazać kolejne pojazdy które zostały zmontowane i czekają na odbiór. Odbiorcą jest PKA Kamienica Tubądzińska, ale o tym również później i gdzie indziej.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Noo, takie jasne umaszczenie i ciemne szyby robią piorunujący efekt, dodałbym czarne kołpaki jeszcze...
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Panie, to świetny pomysł, ale co mi po tym, skoro sam nie umiem żadnych "smacznych" narysować?Auper pisze:Noo, takie jasne umaszczenie i ciemne szyby robią piorunujący efekt, dodałbym czarne kołpaki jeszcze...
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Kwestia prób i błędów, za 100 razem wyjdzie coś znośnego, sam nigdy kół nie potrafiłem, no dalej nie potrafię... Albo chociaż te felgi zrobić ciemniejsze
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Auper dobrze prawi, elegancko wygląda !
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
No i coś z deczka innego - tramwaj FG Passion. Co myślicie? Zastosowano w nim wózki FG EasyFlex™*
* Technologia EasyFlex™ to opracowana od podstaw i opatentowana przez koncern FG technologia mocowań wózków skrętnych wahaczami do podłogi, bez konieczności podwyższania podestem. Polega na specjalnym wyprofilowaniu podwyższeń podłogi przy burtach pojazdu, oraz przymocowaniu osobno każdej osi (lub Koła za pomocą wysięgnika i wahacza) do czopu skrętu. Tramwaj osiaga lepsze właściwości biegowe, między innymi lepiej wchodzi w zakręty i ma spokojniejszy bieg. Dodatkowo, klient może zamówić system automatycznej diagnostyki zużycia, oraz geometrii zestawów kołowych w wózku.
* Technologia EasyFlex™ to opracowana od podstaw i opatentowana przez koncern FG technologia mocowań wózków skrętnych wahaczami do podłogi, bez konieczności podwyższania podestem. Polega na specjalnym wyprofilowaniu podwyższeń podłogi przy burtach pojazdu, oraz przymocowaniu osobno każdej osi (lub Koła za pomocą wysięgnika i wahacza) do czopu skrętu. Tramwaj osiaga lepsze właściwości biegowe, między innymi lepiej wchodzi w zakręty i ma spokojniejszy bieg. Dodatkowo, klient może zamówić system automatycznej diagnostyki zużycia, oraz geometrii zestawów kołowych w wózku.
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Witam wszystkich po kilkudniowej przerwie!
Tym razem nie pokażę wam już "szajsu" jaki reprezentowały poprzednie moje rysunki. Tym razem jest to już dość mocno dopracowany pojazd z pod stajni firmy Hunter. Przy przeprojektowaniu pracowali projektanci firmy Hunter oraz Cerber Design. Mam nadzieję, że tym razem przypadnie wam już do gustu ;-)
A oto on:
Tym razem nie pokażę wam już "szajsu" jaki reprezentowały poprzednie moje rysunki. Tym razem jest to już dość mocno dopracowany pojazd z pod stajni firmy Hunter. Przy przeprojektowaniu pracowali projektanci firmy Hunter oraz Cerber Design. Mam nadzieję, że tym razem przypadnie wam już do gustu ;-)
A oto on:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Nie sądziłem, że to powiem ale... te wozy są nawet, nawet! Jednak to nie moje klimaty. Widać też, że inspirowano się ostatnim modelem miejskim Iveco. Mimo wszystko gratuluję.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
No teraz wygląda świetnie ! Chociaż ja bym ten słupek między przednią szybą a drzwiami pociągnął na czarno