Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2017-)
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Zmiany w ModernCity oczywiście na plus, podoba mi się nowa ściana tylna, bardziej pasuje do tego wozu i do marki.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
To efekt moich starań, mam nadzieję, że nie jest zbyt brzydki ale proszę o szczere opinie
ADT Centros (typ 21/1-SNGT5Z4)
Dane techniczne:
długość: 37 346 mm (przy czym lektyka ma dokładnie 4,5 m między środkami przegubów)
szerokość: 2 400 mm
wysokość (z osłonami dachowymi, bez pantografu): 3 422 mm nad główką szyny
napęd: 16 silników synchronicznych TSA 8WXA o mocy 45 kW każdy (napędzane są wszystkie wózki i koła)
wózki: skrętne bezosiowe pod skrajnymi członami, pozostałe sztywne bezosiowe
podłoga niska na całej długości, płaska, bez pochylni,
podesty występują nad skrętnymi wózkami
liczba miejsc siedzących: 68+2
liczba miejsc stojących: 152 (5os/m2)
Wagon w prezentowanej wersji jest dwukierunkowy, możliwe jest też zastosowanie tradycyjnych osiowych wózków skrętnych w skrajnych członach oraz zmiana długości członów.
Dodatkowo w prototypie zastosowano system informacji pasażerskiej oparty o e-papier (znany z czytników ebooków) oraz przepuszczające światło barwione na niebiesko opończe przegubów
ADT Centros (typ 21/1-SNGT5Z4)
Dane techniczne:
długość: 37 346 mm (przy czym lektyka ma dokładnie 4,5 m między środkami przegubów)
szerokość: 2 400 mm
wysokość (z osłonami dachowymi, bez pantografu): 3 422 mm nad główką szyny
napęd: 16 silników synchronicznych TSA 8WXA o mocy 45 kW każdy (napędzane są wszystkie wózki i koła)
wózki: skrętne bezosiowe pod skrajnymi członami, pozostałe sztywne bezosiowe
podłoga niska na całej długości, płaska, bez pochylni,
podesty występują nad skrętnymi wózkami
liczba miejsc siedzących: 68+2
liczba miejsc stojących: 152 (5os/m2)
Wagon w prezentowanej wersji jest dwukierunkowy, możliwe jest też zastosowanie tradycyjnych osiowych wózków skrętnych w skrajnych członach oraz zmiana długości członów.
Dodatkowo w prototypie zastosowano system informacji pasażerskiej oparty o e-papier (znany z czytników ebooków) oraz przepuszczające światło barwione na niebiesko opończe przegubów
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Ja myślę, że to jest naprawdę świetna oferta dla firm użytkujących tramwaje. Bardzo ciekawa i fajna konstrukcja
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Czas odkurzyć temat! Siemion A172 w autobusowej interpretacji malowania KŚ/UMWŚ/śląskich. Myślę że takie barwy pasowałyby dla transportu w aglomeracji. Co sądzicie?
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Pomysł byłby pewnie dobry, chociaż ja bym raczej wyprostował dolny niebieski pas na tylnym zwisie. Evobus zaproponował dla MPK Kraków podobny pomysł z malowaniem - tzn. na Citaro są też "zawijasy", ale z tą różnicą, że tam biały dolny pas zachodził również na skrzydła drzwi, komponując się z całością. Tutaj malowanie jest ciut inne, ale również ciekawe. Dobrym pomysłem jest zestawienie tych kolorów. Nie gryzą się ze sobą
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
No to jako iż Sonreir wygrał przetarg na pociągi dla Krakowskiej Kolei Dojazdowej, to zapraszam na małą prezentację pojazdu będącego jednocześnie przedsmakiem wchodzącej w niedługim czasie do produkcji serii dalekobieżnych ezt dostosowanych do prędkości 200-250 km/h.
Rysunek (pełny po kliknięciu na obrazek):
I skrócone dane techniczne pojazdu:
DŁUGOŚĆ: 103 717mm
LICZBA MIEJSC: 242(+32)
PRĘDKOŚĆ EKSPOLATACYJNA: 180km/h
PRĘDKOŚĆ KONSTRUKCYJNA: 200km/h
Rysunek (pełny po kliknięciu na obrazek):
I skrócone dane techniczne pojazdu:
DŁUGOŚĆ: 103 717mm
LICZBA MIEJSC: 242(+32)
PRĘDKOŚĆ EKSPOLATACYJNA: 180km/h
PRĘDKOŚĆ KONSTRUKCYJNA: 200km/h
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
W najbliższy weekend chciałbym wszystkich zaprosić do świętowania 3-lecia założenia Huntera. Z tej okazji zaprezentowane zostaną obecne oraz już nie produkowane modele naszej firmy, a także odbędzie się prezentacja nowych
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Wow. No to się impreza szykuje. Czy będzie browarek i kiełbaski ? Jeśli tak, to proszę o adres imprezy
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Gratuluje, tym razem na forum. Wczoraj obserwowałem z poziomu telefonu niespodzianki na fp, i przyznam szczerze że liczyłem na więcej :p
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Rzeczywiście. Nawet sympatycznie wygląda
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Pudrowanie trupa w trzech aktach. Wszystkie zamieszczone wersje należą do Kolei Dąbrowickich.
https://s5.postimg.org/hbhm9r4xz/Koleje ... e_SN91.png
https://s5.postimg.org/8ltq0amrr/SN91_mod.png
https://s5.postimg.org/hbhm9r4xz/Koleje ... e_SN91.png
https://s5.postimg.org/8ltq0amrr/SN91_mod.png
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Witam,
tym razem chciałbym zaprezentować najnowszy wyrób Grupy Sonreir, mianowicie III generacje EZT Trenes dla SKM Wawer.
Ten konkretny egzemplarz dostosowany jest do peronów wysokich i średnich oraz wymogów ruchu aglomeracyjnego, oraz wyposażony w kilka z wielu opcji dodatkowego wyposażenia oferowanego przez Sonreira, jak np.
⦁ Oświetlenie LED z automatycznym dostosowaniem barwy i natężenia światła w zależności od pory dnia i warunków atmosferycznych
⦁ Drzwi z pasami LED zmieniającymi kolor na zielony przy otwieraniu drzwi i czerwony przy zamykaniu, oraz oświetleniem stopnia w technologi LED
⦁ System liczenia pasażerów
Rysunek (pełny po kliknięciu na obrazek):
I skrócone dane techniczne pojazdu:
DŁUGOŚĆ: 105 100mm
LICZBA MIEJSC (siedzących/dla niepełnosprawnych/na rowery): 288/4/14
PRĘDKOŚĆ EKSPOLATACYJNA: 160km/h
PRĘDKOŚĆ KONSTRUKCYJNA: 230km/h
Do zapoznania się z pełną ofertą pociągów Trenes III zapraszam na PW, lub GG.
Pojazdy są dostępne w wersjach aglomeracyjnych, lokalnych i dalekobieżnych jako pojazdy elektryczne, spalinowe, oraz hybrydowe (elektryczno-spalinowe)
tym razem chciałbym zaprezentować najnowszy wyrób Grupy Sonreir, mianowicie III generacje EZT Trenes dla SKM Wawer.
Ten konkretny egzemplarz dostosowany jest do peronów wysokich i średnich oraz wymogów ruchu aglomeracyjnego, oraz wyposażony w kilka z wielu opcji dodatkowego wyposażenia oferowanego przez Sonreira, jak np.
⦁ Oświetlenie LED z automatycznym dostosowaniem barwy i natężenia światła w zależności od pory dnia i warunków atmosferycznych
⦁ Drzwi z pasami LED zmieniającymi kolor na zielony przy otwieraniu drzwi i czerwony przy zamykaniu, oraz oświetleniem stopnia w technologi LED
⦁ System liczenia pasażerów
Rysunek (pełny po kliknięciu na obrazek):
I skrócone dane techniczne pojazdu:
DŁUGOŚĆ: 105 100mm
LICZBA MIEJSC (siedzących/dla niepełnosprawnych/na rowery): 288/4/14
PRĘDKOŚĆ EKSPOLATACYJNA: 160km/h
PRĘDKOŚĆ KONSTRUKCYJNA: 230km/h
Do zapoznania się z pełną ofertą pociągów Trenes III zapraszam na PW, lub GG.
Pojazdy są dostępne w wersjach aglomeracyjnych, lokalnych i dalekobieżnych jako pojazdy elektryczne, spalinowe, oraz hybrydowe (elektryczno-spalinowe)
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Nawet ciekawa ta jednostka. Dosyć nietypowy układ wózków. Aż ciekawy jestem jak to się sprawdzi. No i dosyć efektowny design. Generalnie ładny ezt
PS. Aż zastanawiam się czy nie zrobić z niego model do Bahna, bo różne takie ezt-y potrzebuję do nowej symulacji. I mam sprawdzone ezt-y Newag 19WE i Pesę ED74, EN77. Mam też zmodernizowany EN57/EN71.
Fajnie byłoby Twój ezt sprawdzić, może się przyjmie. Co Ty na to ?
PS. Aż zastanawiam się czy nie zrobić z niego model do Bahna, bo różne takie ezt-y potrzebuję do nowej symulacji. I mam sprawdzone ezt-y Newag 19WE i Pesę ED74, EN77. Mam też zmodernizowany EN57/EN71.
Fajnie byłoby Twój ezt sprawdzić, może się przyjmie. Co Ty na to ?