Całkiem ciekawy, ale wydaje mi się - to jest tylko moja cicha sugestia - że ta ciągła zabudowa na dachu, o ile jest bardzo potrzebna, o tyle tak długa i ciągła jest zbyt monotonna. Wg. mnie autobus znacznie fajniej by wyglądał gdyby na dachu "działo się więcej"
Ja to sprawdzałem u siebie z Goplanami. Taka ciągła zabudowa nigdy nie wpływa pozytywnie na jakikolwiek autobus przegubowy - ba nawet solówkę. Autobus stał się nijaki, zbyt monotonny
Znacznie fajniejszy pomysł na zabudowę ma PuławTransport w Jelczach Urbanit. Tam na dachu jest sporo różnych elementów i widać, że "coś się dzieje", tzn. zabudowa nie jest jednolita i przez to pojazd wygląda po prostu odlotowo
Trudno jednak tak po prostu kopiować pracę PuławTransu, lepiej skorzystać z własnych doświadczeń - i kontynuując Twój pomysł na Goplana Citilinera 12 Hydrogen - postanowiłem robić doświadczenia z Citilinerem 18 III. Twój pomysł na Citilinera 12 Hydrogen z tą dużą zabudową na dachu + klima, okazał się być strzałem w przysłowiową "dziesiątkę". Autobus jest po prostu fantastyczny, a zabudowa jeszcze dodała mu uroku.
Idąc tym tropem postanowiłem wykorzystać tą zabudowę i zainstalować w Citilinerze 18 w członie A - po zainstalowaniu okazało się, że znalazło się jeszcze miejsce na agregat klimatyzacji. W członie B zachowała się klimatyzacja po staremu
I to wygląda tak
http://hostmat.eu/images/82904477096470406744.png
Autobus nie jest monotonny, a dodatkowa zabudowa - dokładnie taka sama jaką Znasz z Citilinera 12-ście - dodała wyjątkowości temu pojazdowi. Autobus stał się przez to wyróżnialny no i najważniejsze mamy pojazd w pełni ekologiczny. A tego nam dzisiaj potrzeba