Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2017-)
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Nowe forum, nowa twórczość :-P
Postanowiłem narysować taki tramwaj i chętnie poznam opinie na temat jego stylistyki i układu wnętrza
ADT 6EL/2 Centros Neo - dane techniczne:
Długość: 22090 mm
Szerokość: 2400 mm
Wysokość maksymalna: 3423 mm
Miejsc siedzących: 27-43+1 (w wersji jednokierunkowej); w prezentowanym wariancie: 36+1
Silniki trakcyjne: VEM Sachsenwerk DKCBZ 0212-4 4x125kW asynchroniczne
Pod nowoczesnym i wysokobudżetowym nadwoziem z dużymi przeszklonymi powierzchniami kryją się tradycyjne rozwiązania techniczne. Skrajne wózki napędowe są skrętne i posiadają klasyczne osie. Charakteryzują się zmniejszoną średnicą kół i zmniejszonym rozstawem osi. Pomiędzy skrajnymi wózkami podłoga jest idealnie płaska i pozbawiona podestów. Środkowy wózek toczny jest bezosiowy. Tramwaj jest alternatywą dla trójczłonowych pojazdów ze sztywnymi wózkami. Przy zachowaniu podobnej długości posiada więcej drzwi oraz charakteryzuje się zmniejszonym oddziaływaniem na torowisko.
Postanowiłem narysować taki tramwaj i chętnie poznam opinie na temat jego stylistyki i układu wnętrza
ADT 6EL/2 Centros Neo - dane techniczne:
Długość: 22090 mm
Szerokość: 2400 mm
Wysokość maksymalna: 3423 mm
Miejsc siedzących: 27-43+1 (w wersji jednokierunkowej); w prezentowanym wariancie: 36+1
Silniki trakcyjne: VEM Sachsenwerk DKCBZ 0212-4 4x125kW asynchroniczne
Pod nowoczesnym i wysokobudżetowym nadwoziem z dużymi przeszklonymi powierzchniami kryją się tradycyjne rozwiązania techniczne. Skrajne wózki napędowe są skrętne i posiadają klasyczne osie. Charakteryzują się zmniejszoną średnicą kół i zmniejszonym rozstawem osi. Pomiędzy skrajnymi wózkami podłoga jest idealnie płaska i pozbawiona podestów. Środkowy wózek toczny jest bezosiowy. Tramwaj jest alternatywą dla trójczłonowych pojazdów ze sztywnymi wózkami. Przy zachowaniu podobnej długości posiada więcej drzwi oraz charakteryzuje się zmniejszonym oddziaływaniem na torowisko.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Ho-ho. Design wręcz szalony, ale bardzo ciekawy
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Te fronty na rzucie bocznym wyglądają trochę jak obcy .
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Trochę inspirowałem się obcym xD Widzę, że słupki są za cienkie
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Tramwaj z wodogłowiem.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Nowy rok przynosi ze sobą nową gamę modeli firmy Siemion. Nasze wysokiej jakości autobusy już od dwóch lat wożą pasażerów wielu miast. Cenione przez przewoźników, i tworzone z pasją pojazdy są niezawodne, tanie i atrakcyjne dla pasażera. W dniu dzisiejszym prezentujemy 4 niskopodłogowe autobusy z flagowej serii A18. Są to podstawowe wersje długościowe (10m, 12m, 15m i 18m), zasilane sprawdzonymi silnikami diesla firmy MAN, oraz wykorzystujące wysokiej jakości komponenty renomowanych firm takich jak Voith czy Ster. Co tu dużo mówić, oto nasze nowe autobusy! W najbliższych miesiącach planujemy wprowadzić wersje zasilane sprężonym gazem ziemnym, hybrydowe oraz elektryczne. Ponadto planujemy też wprowadzenie do produkcji trolejbusów, a już niedługo wprowadzony zostanie wariant niskowejściowy dla całej serii pojazdów.
A więc co sądzicie?
A więc co sądzicie?
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Także ten tego i tamtego przedstawiam lifting wozów Newris City II generacja:
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Nowy model firmy i ostatni w tym miesiącu . Arius Binko 10 stary model z 2017 przeszedł facelifting . Oczywiście jest on dostępny do testów, zapraszam na mój fanpage New Generation Bus S.A. o spis dostępnych terminów lub na gg: 53537879 . Oczywiście tak samo jak powyżej |Materiały są użyte w tym autobusie są użytkownika Swing122NaB.
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
W nowym roku przyszła pora również na premierę debiutanckiego autobusu MIDI marki Crosser. CityJET 9LF, bo o nim mowa, to niespełna 9-metrowy autobus miejski, specjalnie zwężony do szerokości 2,35 metra aby ułatwić manewrowanie w ciasnych uliczkach starówek bądź osiedli mieszkaniowych, gdzie pojazd ten poczuje się jak ryba w wodzie.
W środowisku krążą zaś pogłoski o planowanej premierze pierwszego Crossera w wersji z alternatywnym źródłem napędu, modelu z nowej linii GreenECO.
W środowisku krążą zaś pogłoski o planowanej premierze pierwszego Crossera w wersji z alternatywnym źródłem napędu, modelu z nowej linii GreenECO.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Autobus - taki sobie, chociaż nie jest zły (całkiem przyjemny), ale front i ściana tylna - SUPER
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Od początku kibicuję Crosserowi i kolejny wariant mnie nie zawiódł. Bardzo dobrze wygląda z węższymi frontami, co wcale nie jest oczywiste. Z niecierpliwością czekam na prezentację modeli z linii GreenECO.
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Jako że mój ostatni autobus nie wyglądał za nowocześnie, przedstawiam jego drugą generacje. Wydaje mi się, że jest chociaż trochę bardziej nowoczesny, ale czy tył nie jest przesadzony? Bardzo było by mi miło, gdybyście ocenili moją pracę.
Dane Techniczne:
FMK N12LF II
Silnik: Cummins ISB6.7E6 280B
Moc: 209 kW (284KM)
Skrzynia biegów: Voith D854.6
Układ drzwi: 2-2-2
Liczba miejsc siedzących: 32+1
Liczba miejsc stojących: 69
Malowanie fikcyjnego miasta Złotniki:
Dane Techniczne:
FMK N12LF II
Silnik: Cummins ISB6.7E6 280B
Moc: 209 kW (284KM)
Skrzynia biegów: Voith D854.6
Układ drzwi: 2-2-2
Liczba miejsc siedzących: 32+1
Liczba miejsc stojących: 69
Malowanie fikcyjnego miasta Złotniki: