Strona 3 z 13

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2017-04-25, 16:38
autor: kubex
No, całkiem spora przerwa w rysunkach była!
Obrazek
Z okazji otwarcia ofert w aktualnym olbrzymim przetargu MZA Warszawa prezentuję taką oto solówkę w barwach stolycy :D .

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2017-04-28, 15:21
autor: Formuła1
kuracyja pisze:Przetarg wygrywa Konsorcjum Tog Components - Sonreir Rail Vehicles S. A.
Tak będzie prezentować się 7 sztuk EZT dla Prime Rail Polska:
http://i.imgur.com/Bk1Nekc.png

Oprócz produkcji taboru kolejowego i tramwajowego konsorcjum zajmuje się również przeglądami jak i kompleksowymi modernizacjami pojazdów szynowych. Zachęcamy do składania zapytań ofertowych.

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2017-04-28, 17:23
autor: J-31
Łooo, pieronie, cóż to za nowoczesna konstrukcja. Normalnie XXI wiek. W sumie ciekawy pomysł na ezt-a :)

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2017-04-28, 20:29
autor: Anoneedes
Szczerze powiedziawszy - bardzo mi się spodobał, jak zobaczyłem go po otrzymaniu PW. Bardzo ciężko będzie dorównać takiej jakości ;)

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2017-05-02, 18:07
autor: kubex
Obrazek
(wymiary)
Kolejna podstawowa wersja długościowa tegorocznej gamy autobusów Siemion - piętnastometrowy A17D.

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2017-06-09, 14:53
autor: Jacbull
Pora na coś fikcyjnego z mojej strony.

Przed halą Zakładów Stalowych w Merkendowie zauważyć można nowy EZT. Jest to prototyp serii 141E, który zapoczątkował nową serię pojazdów.

Oto ZS MediumClass 141E.
Obrazek

W tym momencie jest to trójczłonowy, jednosystemowy EZT o prędkości max. 160 km/h.
Ten pojazd przystosowany jest do ruchu zarówno typowo miejskiego, jak i lokalnego lub międzyregionalnego. Zaawansowany system sterowania pozwoli dostosować się do każdego stylu jazdy, jednak system sterowania bezpośredniego pozwala na pełną kontrolę nad wszystkimi parametrami. Możliwości wyposażenia pojazdu są ogromne, a to dzięki modułowej konstrukcji wnętrza. Pojazd może się składać zarówno z pojedynczego wagonu, jak i do 8 członów. Istnieje także możliwość wyposażenia go w napęd spalinowy, lub hybrydowy.

Prezentujemy także ZS FastClass 161Em:
Obrazek

Jest to nowa seria dalekobieżnych EZT przystosowanych do ruchu międzymiastowego. Cechuje go bardzo nowatorski układ sterowania jazdą, oraz modułowa konstrukcja wnętrza, która pozwala wyposażyć każdy wagon pod konkretne wymagania. Istnieje możliwość zabudowy 1 klasy, 2 klasy, baru a nawet wagonu sypialnego.
EZT jest czterosystemowy (3kVDC, 25kVAC, 15kVAC, 1,5kVDC), ale istnieje możliwość zabudowania napędu spalinowego. Prędkość max. wynosi 200 km/h. Długość jest zależna od wymagań klienta, a wynosić może od 2 do 10 wagonów.

Wszystko to stanowi uzupełnienie oferty wraz z szynobusami serii 304M, z nową nazwą handlową - ZS LightClass.

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2017-06-09, 19:33
autor: J-31
Bardzo fajne jednostki. Malowanie trochę za bardzo jednolite, ale i tak fajnie wyglądają :)

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2017-06-12, 20:26
autor: maksio510
Jest!
KING Sp. z. o.o o. wygrał przetarg na dostawę 16 pojazdów klasy MAXI dla MZK Stargard. Z tej okazji do seryjnej produkcji trafił finalny produkt:
KING K-CITY M (Specyfikacja dla MZK)
1. Silnik: MAN D0836 LOH 60 (Stojący) vmax-70km/h
2. Skrzynia biegów: ZF Ecolife 6AP 1200-B (Voith Diwa D864.6)*
3. Klimatyzacja: Konvekta Ultra Light Bus
4. Pulpit: VDO FAP+ Continental
5. Drzwi: Bode (Dwupłatowe) 3x
6. Siedzenia: STER 8-generacji
7. SIP: R&G PLUS
*Tylko egzemplarz 848
Obrazek

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2017-06-14, 10:56
autor: Przemek
Rozumiem, że pasażerowie robią za napęd tylnej osi?

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2017-06-14, 21:33
autor: J-31
Pomysł niby fajny ale ździebko nie dopracowany. Przede wszystkim razi dach... łysy dach. Tam nic nie ma. Ani furt dachowych ani klimy. Po za tym układ siedzeń trochę dziwny, szczególnie te dwa fotele tuż za II drzwiami. Pomijam już taką małą drobnostkę, że pasażerowie siedzący do przodu nogi będą trzymać nad uszami :diabeł:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2017-07-01, 11:40
autor: kubex
Obrazek
Obrazek
Siemion A172 - kolejna, trzecia już generacja autobusów naszej firmy! Z nowym designem przodu, tyłu oraz lepiej zaprojektowanym wnętrzem! Na razie dostępne w wersji 12m i 18m z silnikami diesla produkcji MANa. Niedługo wprowadzimy też wersję 10m i 15m oraz napęd na CNG. Proszę o opinie!

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2017-07-07, 23:25
autor: Lionsek!
Nie chcę teraz zabrzmieć jak "wyjadacz" tego działu, ale... co zmieniło się w nowej generacji? Przednie reflektory i nieco wyżej poprowadzona linia okien nad tylnym zwisem? W żadnym razie nie chodzi mi o częstotliwość zmiany generacji (trzeba trenować rysunek!), lecz o brak skoku jakościowego, czy zmiany techniki lub nawet stylu wykonania rysunku. Wracając jednak do samego designu to wg mnie przód z tymi lampami wygląda zdecydowanie gorzej.

Od siebie natomiast dodam, że już coraz bliżej... ;)
Obrazek

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2017-07-08, 01:27
autor: Auper
To ja jedną i tą samą generację Cerberów klepię już chyba z 5 rok...;)

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2017-07-08, 12:45
autor: kubex
Lionsek! pisze:Nie chcę teraz zabrzmieć jak "wyjadacz" tego działu, ale... co zmieniło się w nowej generacji?
Rysunek został zrobiony od nowa przede wszystkim. Poza tym to drobne zmiany, głównie chodziło o rozwój i poprawki dla tego co już było, no i o "ćwiczenie się" w rysunku. Tył i przód zostały lekko zmienione (tył może nawet bardziej niż przód), no i dodałem też "wygładzanie" niektórych linii (tych których nie trzeba będzie zmieniać za każdym razem jak będę autobus przemalowywał - widać to między innymi na rzucie bocznym lusterek czy przy wlewie paliwa). A poza tym to jak mówiłem drobne poprawki i uzupełnianie tego co już było. Ograniczam się do nowej bazy raz na pół roku, bo jednak trzeba rysunek poprawiać. Jak zrobię "dobry" rysunek według standardów KMF to oczywiście mam zamiar zostać przy nim dłużej.
Lionsek! pisze:Wracając jednak do samego designu to wg mnie przód z tymi lampami wygląda zdecydowanie gorzej.
Ja nie byłem zadowolony z tego jak wyglądała poprzednia generacja. W moim odczuciu poprawiłem to co było z nią nie tak - zbyt agresywny i trochę przekombinowany design.
Auper pisze:To ja jedną i tą samą generację Cerberów klepię już chyba z 5 rok...;)
I również dążę do robienia jednej generacji przez kilka lat. Ale zanim do tego dojdzie chcę mieć porządną bazę.


Jeszcze takie małe ogłoszenie:
Przez najbliższy miesiąc tymczasowo rysunków może nie być (bądź być ich mniej) bo płyta główna w moim komputerze na którym miałem wszystkie rysunki i ich komponenty odmówiła posłuszeństwa.

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

: 2017-07-08, 14:44
autor: krzywy2000
Jako iż nic dawno nie pokazywałem, postanowiłem zaprezentować wam prototyp odświeżonego ModernCity III :D
Obrazek
Ze najważniejszych zmian można wymienić zmieniony design tyłu (unifikacja z linią ModernLocal/MiniLocal) oraz delikatnie zmienione lampy przednie. Jeszcze nie wiem czy w takim kształcie trafi do produkcji. Możliwe, że pozostanie wersja, która jest obecnie produkowana:
Obrazek
Co sądzicie? :-P