Przetargi przewoźników fikcyjnych (temat do podzielenia)
Pytanie 4:
Czy pojazd rezerwowy także musi spełniać wymagania dotyczące masy własnej pojazdu - mam tu na myśli zapewnienie autobusu o innej (większej) długości niż zadeklarowano w przetargu jako pojazdu rezerwowego.
Odpowiedź:
Tak, pojazd rezerwowy musi spełniać takie same wymagania. Jedyne odstąpienie to, że pojazd może być starszy niż wymagany rocznik w przetargu.
Czy pojazd rezerwowy także musi spełniać wymagania dotyczące masy własnej pojazdu - mam tu na myśli zapewnienie autobusu o innej (większej) długości niż zadeklarowano w przetargu jako pojazdu rezerwowego.
Odpowiedź:
Tak, pojazd rezerwowy musi spełniać takie same wymagania. Jedyne odstąpienie to, że pojazd może być starszy niż wymagany rocznik w przetargu.
Ostro, że nigdy takich autobusów nie widziałeś...Skarpeta pisze:Nigdy w życiu nie widziałem autobusów o takim układzie drzwi.
1-2-0
http://phototrans.pl/14,449812,0,Den_Ou ... 6_419.html
http://phototrans.pl/14,266817,0,MAN_N_ ... _47LW.html
I wiele, wiele innych podmiejskich autobusów takich jak Setra S215 UL, Mercedes O405NU, Mercedes O407, MAN EL202.
1-2-1
http://phototrans.pl/14,300484,0,Volvo_8500LE_4899.html
http://phototrans.pl/14,315552,0,Scania ... _1094.html
Tutaj ewidentnie górują skandynawskie wynalazki i wozów z takim układem drzwi jest multum, nawet jak widać przeguby się trafiają ale nie jestem w stanie podać dokładnych typów, głównie są to zabudowy Volvo B10M, B10MA, B10R, Scanie 112, 113.
No i mała uwaga, układ drzwi zawsze czyta się od lewej strony czyli:
1- Drzwi przednie -2- Drzwi środkowe -1-Drzwi tylne.
z tym 1-2-0 to wystarczy na wrocławskie podwórko zajrzeć. Sorów przeróżnej maści: CN8.5, BN9.5, CN12, CN10.5 na Dolnym Śląsku i na Opolszczyźnie nie brakuje
Ostatnio zmieniony 2013-04-09, 17:23 przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.
Trans-Bus Rudzinsky ogłasza przetarg na dostawę 6 autobusów podmiejskich
Minimalne wymagania techniczne:
1) ilość miejsc siedzących: 32 lub więcej
2) autobus realny lub fikcyjny
3) minimum 2 pary uchylnych okien
4) układ drzwi: 1-0-0 lub 1-1-0
5) rok produkcji: 2005 lub poniżej (nie starsze niż 1990)
6) producent autobusu, producentem silnika
Oferty proszę składać na PW.
EDIT: Przetarg zakończony.
Minimalne wymagania techniczne:
1) ilość miejsc siedzących: 32 lub więcej
2) autobus realny lub fikcyjny
3) minimum 2 pary uchylnych okien
4) układ drzwi: 1-0-0 lub 1-1-0
5) rok produkcji: 2005 lub poniżej (nie starsze niż 1990)
6) producent autobusu, producentem silnika
Oferty proszę składać na PW.
EDIT: Przetarg zakończony.
Ostatnio zmieniony 2013-04-11, 16:24 przez Rudy, łącznie zmieniany 1 raz.
Serdecznie dziękuję za ukazanie mi tych pojazdów. W krakowie najstarszym autobusem jest Jelcz M121, więc na zobaczenie takich "staroci" ni ma szansMarcin N pisze:Ostro, że nigdy takich autobusów nie widziałeś...Skarpeta pisze:Nigdy w życiu nie widziałem autobusów o takim układzie drzwi.
1-2-0
http://phototrans.pl/14,449812,0,Den_Ou ... 6_419.html
http://phototrans.pl/14,266817,0,MAN_N_ ... _47LW.html
I wiele, wiele innych podmiejskich autobusów takich jak Setra S215 UL, Mercedes O405NU, Mercedes O407, MAN EL202.
1-2-1
http://phototrans.pl/14,300484,0,Volvo_8500LE_4899.html
http://phototrans.pl/14,315552,0,Scania ... _1094.html
Tutaj ewidentnie górują skandynawskie wynalazki i wozów z takim układem drzwi jest multum, nawet jak widać przeguby się trafiają ale nie jestem w stanie podać dokładnych typów, głównie są to zabudowy Volvo B10M, B10MA, B10R, Scanie 112, 113.
No i mała uwaga, układ drzwi zawsze czyta się od lewej strony czyli:
1- Drzwi przednie -2- Drzwi środkowe -1-Drzwi tylne.