Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-2014)
Elegancki ten janikowski Sprinter. Ale z drugiej strony jak jesteśmy w temcie busów:
Najnowszy nabytek jednego z busiarzy z posuwalszczyzny czyli bliżej nieokreślona wersja nadwoziowa Iveco Daily Tył może dojdzie potem, jak będę rysował takowego busa w wersji miejskiej
Podziękowania dla `ZgoN!-a za pomoc nad plastikami i standardowo dla Rumpla za kółeczka.
Najnowszy nabytek jednego z busiarzy z posuwalszczyzny czyli bliżej nieokreślona wersja nadwoziowa Iveco Daily Tył może dojdzie potem, jak będę rysował takowego busa w wersji miejskiej
Podziękowania dla `ZgoN!-a za pomoc nad plastikami i standardowo dla Rumpla za kółeczka.
Naprawiłem nieścisłość Tak na szybko ten tył w sumie, bo nie miałem zamiaru dzisiaj rysować - ale myślę że też wygląda w miarę okej.Domino pisze:Te małe Iveco prezentuje się świetnie. Do pełni szczęścia brakuje tylko rysunku tylnej ściany
Edyta: Poprawiona wersja z lepszym cieniowaniem. Dzięki jeszcze raz Marcin
Ostatnio zmieniony 2014-01-05, 17:09 przez K4016td, łącznie zmieniany 1 raz.
No teraz wygląda jeszcze lepiej ! Sam miałem podobną koncepcję
[ Dodano: 2014-01-05, 09:40 ]
Od nowego roku na liniach ZDPiK Łaziska pojawił się nowy przewoźnik. Jest to firma Józ-Trans która przejęła od Pol-Transu linię Ł tym oto jednym Iveco:
Mam nadzieję, że autorzy nie obrażą się za takie zbezczeszczenie tego sympatycznego busika
Jedyne co tutaj moje to laminaty na ścianach, lekko zmodyfikowany tył i wnętrze bardziej miejskie A no i cieniowanie tych przetłoczeń na dachu i tylnej ścianie.
[ Dodano: 2014-01-05, 09:40 ]
Od nowego roku na liniach ZDPiK Łaziska pojawił się nowy przewoźnik. Jest to firma Józ-Trans która przejęła od Pol-Transu linię Ł tym oto jednym Iveco:
Mam nadzieję, że autorzy nie obrażą się za takie zbezczeszczenie tego sympatycznego busika
Jedyne co tutaj moje to laminaty na ścianach, lekko zmodyfikowany tył i wnętrze bardziej miejskie A no i cieniowanie tych przetłoczeń na dachu i tylnej ścianie.
Jakie tam zbeszczeszczenie. Elegancki wyszedł, a jeszcze za mnie cieniowanie nadwozia poprawileś Tylko te siedzenia wyżej są nieco nieuzasadnione w miejskim, bo on przecież nie ma bagażnika w tej wersji Ale uznajemy że pan Józef sam przerabiałMarcin N pisze:Mam nadzieję, że autorzy nie obrażą się za takie zbezczeszczenie tego sympatycznego busika
Co do pytania @Domino - skoro jest zapotrzebowanie, to i postaram się tyły do reszty busików dorysowac
Ale on właśnie bagażnik ma, to przerabiany w garażu turystyk jest... Obecnie w bagażniku ma wiaderko, mop i szczotkę, do tego kartony do osłaniania szyby zimą i takie tamK4016td pisze:Tylko te siedzenia wyżej są nieco nieuzasadnione w miejskim, bo on przecież nie ma bagażnika w tej wersji
Wszyscy obawiali się, jak ten schemat będzie wyglądał na szuflach...
Stoi na zajezdni bez żadnych oznaczeń ale wg ustaleń lokalnych miłośników jest to #27 ex. #827 który był cały zielony. Niestety deskorolki nie będą prawdopodobnie malowane, obydwie stoją rozszabrowane pod krzakami i rozważa się ich wycofanie. Na przykrytej plandeką klimatyzowanej #17 która od prawie roku stoi bez chłodnicy i silnika zdążył już nawet wypłowieć lakier i wyrosnąć drobny mech.
Za kilka dni na sprzedaż zostaną wystawione dwie ex. Warszawskie deskorolki, wozy są w dość kiepskiej kondycji jak to warszawski szrot ale może chętni się znajdą.
Dzięki upadkowi Kaliszewskich Linii Autobusowych na rynku transportowym mogła zaistnieć szerzej nieznana firma "Eko-Trans". Urząd Miejski w Kaliszewie powierzył tej firmie obsługę dwóch brygad linii 19E.
Obecny tabor firmy prezentuje się tak:
Mercedes O530 Citaro z rocznika 2009. Zakupiony został z niemieckiego Monachium. Obsługuje międzyszczytowe kursy 19E.
Solaris Urbino 18 z rocznika 2007. Obsługuje szczytowe kursy linii 19E.
Jako pojazd rezerwowy jest wykorzystywany Mercedes Citaro z rocznika 1999. Niestety obecnie pojazd stoi na warsztacie i nie było możliwości "pstryknięcia mu zdjęcia".
Obecny tabor firmy prezentuje się tak:
Mercedes O530 Citaro z rocznika 2009. Zakupiony został z niemieckiego Monachium. Obsługuje międzyszczytowe kursy 19E.
Solaris Urbino 18 z rocznika 2007. Obsługuje szczytowe kursy linii 19E.
Jako pojazd rezerwowy jest wykorzystywany Mercedes Citaro z rocznika 1999. Niestety obecnie pojazd stoi na warsztacie i nie było możliwości "pstryknięcia mu zdjęcia".
VPAZowskie Citaro w wersji poprawionej, czyli podejście mojej firmy do Mercedesów numer 3. Sztokholm, po lakierowaniu poręczy (co w VPAZie jest normą) i po wymianie tapicerki (co już taką normą nie jest). Wozy jeżdżą generalnie od mniej więcej wiosny 2013, i do tej pory nie doczekały się zamkniętych kabin. Tego skutkiem jest kursowanie np. na liniach takich jak 206, która jest linią mocno zadupiową (totalne obrzeża miasta, w dodatku daleko od centrum). Mam nadzieje, że rażących błędów nie ma