Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2015-2016)
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Autobus niczego sobie, tylko polecam przykładać się do sporządzania danych, jeśli takowe podajemy, Cursory 9 od wieków nie są oferowane, ani tym bardziej z normą emisji spalin E6...
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Posiłkowałem się kilkoma stronami:
http://infobus.pl/text.php?id=40447
http://www.iveco.com/en-us/press-room/k ... ology.aspx
http://www.iveco.com/poland/produkty/pa ... ro-vi.aspx
Według tych (w tym dwóch oficjalnych) stron, silniki Euro VI do autobusów 12 i 18-metrowych to właśnie Cursory 9. Dlatego to ja polecam przykładać się do sprawdzenia, zanim się coś napisze.
http://infobus.pl/text.php?id=40447
http://www.iveco.com/en-us/press-room/k ... ology.aspx
http://www.iveco.com/poland/produkty/pa ... ro-vi.aspx
Według tych (w tym dwóch oficjalnych) stron, silniki Euro VI do autobusów 12 i 18-metrowych to właśnie Cursory 9. Dlatego to ja polecam przykładać się do sprawdzenia, zanim się coś napisze.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
A dlaczego szukasz informacji o silniku wszędzie tylko nie na stronie producenta?
Tutaj kliknij sobie search bez podawania konkretnych danych będziesz miał listę silników, jak widzisz nie ma już ani 9tek ani 310 konnych jednostek...
Polecam weryfikację własnych danych przed zalecaniem tego innym...
Tutaj kliknij sobie search bez podawania konkretnych danych będziesz miał listę silników, jak widzisz nie ma już ani 9tek ani 310 konnych jednostek...
Polecam weryfikację własnych danych przed zalecaniem tego innym...
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Skoro w kilku miejscach na oficjalnej stronie Iveco piszą o Cursorze 9 Euro VI, to wsadziłem do autobusu takowego Cursora 9... Nie widzę powodu, dla którego mieliby kłamać.
Aby skończyć tą bezsensowną batalię o głupi silnik, proponuję zostawienie Cursora 9 w tym egzemplarzu (przecież mogłem go mieć zamontowanego wcześniej, gdy jeszcze je produkowano, jeśli faktycznie produkcji zaprzestano, o czym informacji nigdzie nie mogę znaleźć), a w kolejnych pojazdach odejdę od silników Iveco na rzecz tych od innych producentów, mających bardziej aktualne strony... EOT.
Aby skończyć tą bezsensowną batalię o głupi silnik, proponuję zostawienie Cursora 9 w tym egzemplarzu (przecież mogłem go mieć zamontowanego wcześniej, gdy jeszcze je produkowano, jeśli faktycznie produkcji zaprzestano, o czym informacji nigdzie nie mogę znaleźć), a w kolejnych pojazdach odejdę od silników Iveco na rzecz tych od innych producentów, mających bardziej aktualne strony... EOT.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Jaka firma takie dane, nie poradzimy... A jeszcze wracając co do samego busu, jak rozumiem w tylnej części nadwozia, nad komorą silnikową, umieszczone jest jego chłodzenie, czy może układ wydechowy...? Bo z tego co pamiętam to w tym pierwszym garbie mieścił się klimatyzator czyż nie...? Jeden z niewielu prezentowanych w tym temacie rysunków prezentujących jako taki poziom...
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Z tyłu na dachu umieszczone jest chłodzenie silnika - dokładnie tak, jak piszesz. Zostało ono zmodyfikowane w stosunku do wersji EEV. Układ wydechowy to jedna z rur na dole - gdyż druga tylko udaje rurę
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Taki oto prototyp pojawił się ostatnio na hali prototypowni w fabryce Hunter'a:
Co o nim sądzicie?
Co o nim sądzicie?
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Jak na początek nie wygląda to źle. Widzę wnętrze zrobione dość porządnie, cienie jako takie są, ogólnie zapowiada się nieźle.
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
A co byś w nim zmienił?
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Gdybym się miał czepiać, to wydaje mi się, że do zmiany jest środkowy segment pojazdu, a konkretnie do lekkiego wydłużenia pojazdu pomiędzy II i III drzwiami. Jest tam za ciasno. Osoby siedzące tyłem na nadkolu w zasadzie nie mają już miejsca na nogi. Nie wiem czy nie lepszym pomysłem byłoby przesunięcie II drzwi bardziej na środek pojazdu - ale to już szczegół
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
@J-31 dzięki za opinię, na pewno coś z tym zrobię. Niekoniecznie z drzwiami ;-)
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Ja bym trochę go zwężył, nawet śmiało o 6 pikseli.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Dla mnie to jest wszystko nie wymiarowe. Koła większe od pudła autobusu... a w tramwajach te wózki wyglądają tak jakby zaraz tramwaj miał złamać się do środka przegubów
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Mniejszych kół dobrej jakości nie było niestety. A wózki wydają się małe bo koła autobusów są duże.