Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2015-2016)

To forum jest poświęcone wyłącznie rysunkom pojazdów fikcyjnych.
Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 394
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: Auper »

Autobus niczego sobie, tylko polecam przykładać się do sporządzania danych, jeśli takowe podajemy, Cursory 9 od wieków nie są oferowane, ani tym bardziej z normą emisji spalin E6...;)

Domiz09

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: Domiz09 »

Posiłkowałem się kilkoma stronami:

http://infobus.pl/text.php?id=40447
http://www.iveco.com/en-us/press-room/k ... ology.aspx
http://www.iveco.com/poland/produkty/pa ... ro-vi.aspx

Według tych (w tym dwóch oficjalnych) stron, silniki Euro VI do autobusów 12 i 18-metrowych to właśnie Cursory 9. Dlatego to ja polecam przykładać się do sprawdzenia, zanim się coś napisze.

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 394
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: Auper »

A dlaczego szukasz informacji o silniku wszędzie tylko nie na stronie producenta?

Tutaj kliknij sobie search bez podawania konkretnych danych będziesz miał listę silników, jak widzisz nie ma już ani 9tek ani 310 konnych jednostek...

Polecam weryfikację własnych danych przed zalecaniem tego innym...;)

Domiz09

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: Domiz09 »

Skoro w kilku miejscach na oficjalnej stronie Iveco piszą o Cursorze 9 Euro VI, to wsadziłem do autobusu takowego Cursora 9... Nie widzę powodu, dla którego mieliby kłamać.

Aby skończyć tą bezsensowną batalię o głupi silnik, proponuję zostawienie Cursora 9 w tym egzemplarzu (przecież mogłem go mieć zamontowanego wcześniej, gdy jeszcze je produkowano, jeśli faktycznie produkcji zaprzestano, o czym informacji nigdzie nie mogę znaleźć), a w kolejnych pojazdach odejdę od silników Iveco na rzecz tych od innych producentów, mających bardziej aktualne strony... EOT.

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 394
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: Auper »

Jaka firma takie dane, nie poradzimy...;) A jeszcze wracając co do samego busu, jak rozumiem w tylnej części nadwozia, nad komorą silnikową, umieszczone jest jego chłodzenie, czy może układ wydechowy...? Bo z tego co pamiętam to w tym pierwszym garbie mieścił się klimatyzator czyż nie...? Jeden z niewielu prezentowanych w tym temacie rysunków prezentujących jako taki poziom...

Domiz09

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: Domiz09 »

Z tyłu na dachu umieszczone jest chłodzenie silnika - dokładnie tak, jak piszesz. Zostało ono zmodyfikowane w stosunku do wersji EEV. Układ wydechowy to jedna z rur na dole - gdyż druga tylko udaje rurę :D

krzywy2000
Posty: 205
Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: krzywy2000 »

Taki oto prototyp pojawił się ostatnio na hali prototypowni w fabryce Hunter'a:
Obrazek
Co o nim sądzicie?

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 493
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: Marcin N »

Jak na początek nie wygląda to źle. Widzę wnętrze zrobione dość porządnie, cienie jako takie są, ogólnie zapowiada się nieźle.

krzywy2000
Posty: 205
Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: krzywy2000 »

A co byś w nim zmienił?

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 1786
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: J-31 »

Gdybym się miał czepiać, to wydaje mi się, że do zmiany jest środkowy segment pojazdu, a konkretnie do lekkiego wydłużenia pojazdu pomiędzy II i III drzwiami. Jest tam za ciasno. Osoby siedzące tyłem na nadkolu w zasadzie nie mają już miejsca na nogi. Nie wiem czy nie lepszym pomysłem byłoby przesunięcie II drzwi bardziej na środek pojazdu - ale to już szczegół ;)

krzywy2000
Posty: 205
Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: krzywy2000 »

@J-31 dzięki za opinię, na pewno coś z tym zrobię. Niekoniecznie z drzwiami ;-)

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 493
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: Marcin N »

Ja bym trochę go zwężył, nawet śmiało o 6 pikseli.

kubex
Posty: 195
Rejestracja: 2014-07-10, 19:29
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: kubex »

Aktualnie na wycofanie czekają modele RoadRunner oraz RailRunner, niedługo do produkcji wdrażam pojazdy Motion i Traction:
Obrazek
Aby powiększyć obrazek - kliknij

MrStronek

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: MrStronek »

Dla mnie to jest wszystko nie wymiarowe. Koła większe od pudła autobusu... a w tramwajach te wózki wyglądają tak jakby zaraz tramwaj miał złamać się do środka przegubów :/

kubex
Posty: 195
Rejestracja: 2014-07-10, 19:29
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)

Post autor: kubex »

Mniejszych kół dobrej jakości nie było niestety. A wózki wydają się małe bo koła autobusów są duże.

ODPOWIEDZ