Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2015-2016)
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Taka mała zapowiedź
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
1.02.15? Ja protestuja. Bedziem strajkować!
Na pierwszy rzut oka... (o ile da się tam coś zauważyć) to wygląda obiecująco. Trzymam kciuki oby nie wyszła chała.
Na pierwszy rzut oka... (o ile da się tam coś zauważyć) to wygląda obiecująco. Trzymam kciuki oby nie wyszła chała.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Chyba muszę iść do okulisty, bo widzę ciemność i jeszcze obraz mi się rozmył
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 2013-04-07, 18:18
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Żeby podgrzać trochę atmosferę oczekiwania na HC III pokażę takie coś:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Początek roku w DB wygląda obiecująco. W przeciągu miesiąca spółka otrzymała zamówienia na ponad 20 pojazdów, co w naszym przypadku jest bardzo obiecującym wynikiem. Z tego też względu rozwój fabryki jest niezbędny. Zmiany i plany są następujące:
a) Rozbudowa fabryki w Jodowie (obecna posiada dwie linie montażowe, od lutego- marca będzie ich pięć);
b) Iveco nowym dostawcą silników (zmiana związana z zakończeniem działalności marki Cerber);
c) Wprowadzenie do oferty napędu CNG;
d) Prace nad napędem hybrydowym oraz model Panama 9;
Tak jak wspomniałem wyżej, od niedawna w ofercie pojawiły się jednostki napędzane CNG, które były częstym pytaniem ze strony przewoźników. Napęd ten jest dostępny we wszystkich aktualnie produkowanych modelach czyli P10, P12, P15 oraz P18.
Zapraszamy do testów oraz zakupu naszych produktów.
Dane techniczne:
Model: P12-01 LF CNG
Silnik: Iveco C78 ENTG CNG 290 KM EEV/ Euro 6
Skrzynia biegów: ZF 6AP 1400B Ecolife
Zbiornik paliwa: 250l
Zbiornik AdBlue: 45l
Oś przednia: ZF oś niezależna
Oś napędowa: ZF oś portalowa
Układ kierowniczy: ZF Servocom
Układ hamulcowy: ABS, ASR, EBS
Układ poziomujący: przyklęk
Układ drzwi: 2-2-2
Klimatyzacja: Automatyczna przestrzeni pasażerskiej
Szyberdachy: Automatyczne
Ogrzewanie: Webasto
Inne: Ciepły guzik, Kamera cofania, Kasowniki, Kołpaki, Lakierowane dodatki, Lodówka w kabinie kierowcy, Monitoring, Pełna przednia szyba, Przyciemnianie podwójne szyby, Rampa do wózków- elektryczna, SIP Opcjonalny, Wielofunkcyjny fotel kierowcy
Dane techniczne:
Model: DB P18-01 LE CNG
Silnik: Iveco C78 ENTG CNG 325 KM EEV/ Euro 6
Skrzynia biegów: Voith Diwa D864.5
Zbiornik paliwa: 350l
Zbiornik AdBlue: 45l
Oś przednia: ZF oś niezależna
Oś napędowa: ZF oś portalowa
Układ kierowniczy: ZF Servocom
Ukłąd hamulcowy: ABS, ASR, EBS
Układ poziomujący: Przyklęk
Układ drzwi: 2-2-2-2
Klimatyzacja: Automatyczna przestrzeni pasażerskiej
Szyberdachy: Automatyczne
Ogrzewanie: Grzejniki konwektorowe
Inne: Ciepłu guzik, Dzielona przednia szyba, Kasowniki, Lodówka w kabinie kierowcy, Monitoring, Przesuwne lufciki, Rampa do wózków- elektryczna, SIP opcjonalny, Wielofunkcyjny fotel kierowcy
a) Rozbudowa fabryki w Jodowie (obecna posiada dwie linie montażowe, od lutego- marca będzie ich pięć);
b) Iveco nowym dostawcą silników (zmiana związana z zakończeniem działalności marki Cerber);
c) Wprowadzenie do oferty napędu CNG;
d) Prace nad napędem hybrydowym oraz model Panama 9;
Tak jak wspomniałem wyżej, od niedawna w ofercie pojawiły się jednostki napędzane CNG, które były częstym pytaniem ze strony przewoźników. Napęd ten jest dostępny we wszystkich aktualnie produkowanych modelach czyli P10, P12, P15 oraz P18.
Zapraszamy do testów oraz zakupu naszych produktów.
Dane techniczne:
Model: P12-01 LF CNG
Silnik: Iveco C78 ENTG CNG 290 KM EEV/ Euro 6
Skrzynia biegów: ZF 6AP 1400B Ecolife
Zbiornik paliwa: 250l
Zbiornik AdBlue: 45l
Oś przednia: ZF oś niezależna
Oś napędowa: ZF oś portalowa
Układ kierowniczy: ZF Servocom
Układ hamulcowy: ABS, ASR, EBS
Układ poziomujący: przyklęk
Układ drzwi: 2-2-2
Klimatyzacja: Automatyczna przestrzeni pasażerskiej
Szyberdachy: Automatyczne
Ogrzewanie: Webasto
Inne: Ciepły guzik, Kamera cofania, Kasowniki, Kołpaki, Lakierowane dodatki, Lodówka w kabinie kierowcy, Monitoring, Pełna przednia szyba, Przyciemnianie podwójne szyby, Rampa do wózków- elektryczna, SIP Opcjonalny, Wielofunkcyjny fotel kierowcy
Dane techniczne:
Model: DB P18-01 LE CNG
Silnik: Iveco C78 ENTG CNG 325 KM EEV/ Euro 6
Skrzynia biegów: Voith Diwa D864.5
Zbiornik paliwa: 350l
Zbiornik AdBlue: 45l
Oś przednia: ZF oś niezależna
Oś napędowa: ZF oś portalowa
Układ kierowniczy: ZF Servocom
Ukłąd hamulcowy: ABS, ASR, EBS
Układ poziomujący: Przyklęk
Układ drzwi: 2-2-2-2
Klimatyzacja: Automatyczna przestrzeni pasażerskiej
Szyberdachy: Automatyczne
Ogrzewanie: Grzejniki konwektorowe
Inne: Ciepłu guzik, Dzielona przednia szyba, Kasowniki, Lodówka w kabinie kierowcy, Monitoring, Przesuwne lufciki, Rampa do wózków- elektryczna, SIP opcjonalny, Wielofunkcyjny fotel kierowcy
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Krzywy, oddaj mi mój pasek świateł stąd: http://rysunki.fotokolej.waw.pl/data/me ... Arriva.png i dolne lampy + obudowę sprzęgu stąd http://s18.postimg.org/ysx7zh1ih/Croiseur_735_20.png .
A tymczasem nowy produkt FG. Nazwa jeszcze nie jest znana. Aczkolwiek wiadomo, że zastosowano w nim pełne oświetlenie LED, poszycie wykonane z karbotanium i hydropneumatyczne zawieszenie nowej generacji.
A tymczasem nowy produkt FG. Nazwa jeszcze nie jest znana. Aczkolwiek wiadomo, że zastosowano w nim pełne oświetlenie LED, poszycie wykonane z karbotanium i hydropneumatyczne zawieszenie nowej generacji.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Wygląda obiecująco. Mam nadzieję że wersja 18 metrów też będzie brakuje jedynie wycieraczek na rzucie prawej burty...
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 2012-03-17, 18:31
- Lokalizacja: Wrocław-Śródmieście
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Dlaczego pokazujesz nowe pojazdy jak nie odpowiadasz na GG i nie realizujesz zleceń?
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Bo nie zamierza być niczyim sługą? Trafía się potem taki MrStronek i żąda sobie po 150 różnych schematów w terminie wykonania na wczoraj.
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 2012-03-17, 18:31
- Lokalizacja: Wrocław-Śródmieście
- Kontakt:
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Ja już czekam od długiego czasu na wykonanie zlecenia. Nie klócę się teraz z Tobą, ale po prostu informuję.
Sprawy prywatne załatwiamy przez PW.../Auper
Sprawy prywatne załatwiamy przez PW.../Auper
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Ty już dobrze wiesz dlaczego...
Uzupełnienie oferty Explorera, wersja dziesięciometrowa. Już wkrótce dołączą warianty napędzane alternatywnymi silnikami oraz wersje podmiejskie a dodatkowo do gamy silników dołączą jednostki Mercedesa w zabudowie wieżowej. Tym samym oznacza to wejście do seryjnej produkcji tegoż modelu w wariantach 10, 12 i 18 metrowych. Pozwoliłem puścić wodze fantazji i gdyby tak zamiast Solbusa przetarg wygrał FG? Zresztą zobaczcie sami.
Z informacji zakładowych dodam, że niedługo pojawią się egzemplarze testowe. Dlatego też zainteresowanych zapraszam do kontaktu na PW.
Uzupełnienie oferty Explorera, wersja dziesięciometrowa. Już wkrótce dołączą warianty napędzane alternatywnymi silnikami oraz wersje podmiejskie a dodatkowo do gamy silników dołączą jednostki Mercedesa w zabudowie wieżowej. Tym samym oznacza to wejście do seryjnej produkcji tegoż modelu w wariantach 10, 12 i 18 metrowych. Pozwoliłem puścić wodze fantazji i gdyby tak zamiast Solbusa przetarg wygrał FG? Zresztą zobaczcie sami.
Z informacji zakładowych dodam, że niedługo pojawią się egzemplarze testowe. Dlatego też zainteresowanych zapraszam do kontaktu na PW.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Szkoda, że galant nie istnieje w realu. Cieszyłbym się jak bym codziennie takiego spotykał.
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Miło słyszeć!mati555 pisze:Szkoda, że galant nie istnieje w realu. Cieszyłbym się jak bym codziennie takiego spotykał.
A zatem, jak mówiłem wcześniej prezentuję autobusy testowe. Każdy z nich wyposażony został w klimatyzację całopojazdową oraz pełen system SIP (wyświetlacze NovaMedia sprzężone ze sterownikiem R&G SRG-5000P + ekrany LCD wewnątrz), fotokomórki w II i III drzwiach (w przypadku przeguba również w IV) oraz pełen komputer pokładowy własnej produkcji obsługiwany z poziomu deski rozdzielczej za pomocą dotykowego ekranu ulokowanego między tarczami zegarów. Chętnych serdecznie zapraszamy do testów!
FG Explorer 10LF (A10LF01A)
FG Explorer 12LFE eBus (A12LF02CE) w pełni elektryczny
FG Explorer 18LF (A18LF02A)
Wersja z tyłem (ze względu na ograniczenie rozmiaru obrazków na forum) - http://s7.postimg.org/nng1yo36z/A18_LF02_C_tester.png
Re: Misz-masz 2 czyli producenci taboru (2013-)
Całkiem niezłe, a co jest w tej czarnej obudowie na dachu w przedniej części pojazdu ?