Pojazdy wirtualnych przewoźników (2015-2017)

To forum jest poświęcone wyłącznie rysunkom pojazdów fikcyjnych.
Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 1786
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)

Post autor: J-31 »

WOW. ZAZ-ik, niech ZKM chociaż pomaluje każdego w inne kolorki. Będzie ciekawiej :)

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 493
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)

Post autor: Marcin N »

Czas na dalszą prezentację:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Partia Urbino 12 kupiona rok po przegubowcach wymuszona była wymianą zużytych solówek takich jak Autosan A1010M czy Jelcze 120M oraz M121M z pierwszej serii.

Obrazek
Zakupione kilka dni temu Citaro do obsługi linii podmiejskich. Póki co nie będzie malowane gdyż lakier jest jeszcze w dobrym stanie.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 1786
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)

Post autor: J-31 »

A czy ten nakaz wchodzenia I-szymi drzwiami, to chociaż jest respektowany ? :cool:

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 493
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)

Post autor: Marcin N »

Zależy co się kierowcy przyśni, zazwyczaj im to koło pióra lata... ;)

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 493
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)

Post autor: Marcin N »

Obrazek
Taki oto midik zameldował się na zajezdni przy Jankego 25. Autobus póki co nie ma nadanych numerów taborowych ani założonych tablic rejestracyjnych. Póki co trwa jego przygotowanie do wyjazdu na linię czyli nabijanie klimatyzacji, montaż ramek na reklamy, kasowniki oraz wyświetlacze oraz światła LED na przedniej ścianie. Jako ciekawostkę można dodać, że założono w nim bileterkę EMAR którą posiadają autobusy kursujące na liniach podmiejskich gdzie nie ma czasem możliwości kupna biletu papierowego w kiosku czy automacie.

Piotr

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)

Post autor: Piotr »

J-31 pisze:WOW. ZAZ-ik, niech ZKM chociaż pomaluje każdego w inne kolorki. Będzie ciekawiej :)
Na przykład w barwy Obornik :D :
http://poznanskie-autobusy.pl/fotografia9251.htm

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 493
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)

Post autor: Marcin N »

Obrazek
Gwóźdź do trumny Autosanów H7 Trafic w ZKMie. Na dniach ma dojechać ich aż pięć sztuk i zastąpią one wysłużone już wyroby Sanockiej fabryki na mniej uczęszczanych liniach.

Spędziłem nad tą zabawką dwa dni i mam nadzieję, że efekt jest zadowalający.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 1786
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)

Post autor: J-31 »

Nie tyle co zadowalający... jest super :-P

PS. Aż się zastanawiam czy z tego modelu nie zrobić do Bahna, bo takie pojazdy są mi też potrzebne i będzie potrzeba więcej. Ponieważ nie mogę już budować - w tej symulacji - dużych miast (Bahn ma ograniczenia w ilości przystanków), ale mogę budować małe osiedla tuż przy dużych miastach. No i właśnie do nich mogą jeździć takie małe pojazdy. I w sumie już jeżdżą najczęściej Autosany Vetliny... warto by tak coś innego dać. A zatem może taki śliczny merolek. :cool:

TranslatorPS

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)

Post autor: TranslatorPS »

Hm, dawno się nie odzywałem.

Parę tygodni temu zapadła decyzja o wycofaniu pozostałych czterech Ikarusów 280.26 z rocznika 1989 w PPKZ Krajewno. Z grubsza niezawodne wozy zostały wyparte przez jakby nie spojrzeć nadmiar niskopodłogowych przegubowców (w sumie z wozów własnych PPKZ teraz w godzinach szczytu przewozowego powinny być wolne 4 przegubowce przy pełnej sprawności technicznej przy obstawieniu zadań wysokich przez niskacze) oraz wżerającą się "rudą szmatę". Ostatnimi czterema egzemplarzami były 9311, 9317, 9319 i 9322 z partii w sumie 24 przegubowców, która przybyła w 1989 r. Wozy te w drugiej połowie 2015 r. zaczęły stanowić rezerwę aniżeli planową obstawę wysokich zadań szczytowych na liniach 13, 16, 18 i 21. W końcu ostatni raz węgierski przegubowiec wyjechał planowo na linie 6 kwietnia br., kiedy kierowca służby 013A01* wziął wóz 9317 na poranny dodatek 13-11 i popołudniowy 13-09, wykręcając jego ostatnich 6 kółek na tej ważnej linii charakteryzującej się wysokimi potokami w godzinach szczytu. Od tego czasu Ikarusy parę razy wstawiano na rezerwę czynną na zajezdni, ale nie widziały one kursów liniowych.
Obrazek
9317, podobnie jak 9319 i 9322, charakteryzuje się zachowanymi numerami taborowymi malowanymi od starego szablonu, który jest już nie do spotkania na drugiej zajezdni, ale tylko on ma wymalowane również nry taborowe nad drugą osią. Wozy te oryginalnie dostarczono w standardowym dla tego rocznika malowaniu, czyli również z czerwonymi fartuchami, ale przy okazji napraw generalnych o schyłku lat 90. wiele wozów dostawało białe fartuchy. Błękitny pasek pojawił się później, przy okazji wprowadzenia nowej marki firmowej w 2006 r. Z tej też epoki pochodzi charakterystyczne logo PPKZ znajdujące się nad drugimi drzwiami.
Docelowo PPKZ planuje zachować jeden z egzemplarzy na cele muzealne, najprawdopodobniej trafi zresztą do strękowskiego Muzeum Kultury, Techniki i Ludu, które już teraz posiada w zbiorach kilka sztuk taboru post-PPKZowskiego.
Jednocześnie wycofano również ostatnie dwa Mercedesy O305G, 1302 i 1303, z rocznika 1985, zakupione jako używane w 2001 r. Wozów tych wtedy zakupiono pięć. Pozostałe trzy dawno zaprzyjaźniły się ze złomem. Z Ikarusów poza wspomnianą czwórką ostały się również 7T01 i 7T02, dawne odpowiednio 7308 i 7303 - oberżnięte 280.26 przekonwertowane na pogotowie techniczne, które bardziej służą jako mobilne skrzynie narzędzi niż cokolwiek innego.

Nie, ta gwiazdka do niczego się nie odnosi, jest ona częścią numeru służby i oznacza ona służby dwuczęściowe, najczęściej szczytowe.

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 493
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)

Post autor: Marcin N »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Trzy solówki które jako pierwsze pójdą na odstrzał po dostawie autobusów elektrycznych na przełomie tego i przyszłego roku. Zakupione pięć lat temu z Niemiec trzydrzwiowe Mercedesy do tej pory dzielnie w komplecie obsługują całodzienne zadania. Ich dobry stan techniczny można zawdzięczać stałym obsadom która dba o swoje "dziadki"


Obrazek
Sprinter który kilka tygodni temu przybył w żółto-zielonych barwach został w końcu przemalowany i jest gotowy do wyjazdu na linię, póki co kursuje na linii 6 która nawet w godzinach szczytu nie wozi specjalnych tłumów.

Awatar użytkownika
Auper
Moderator
Moderator
Posty: 394
Rejestracja: 2010-05-20, 20:21
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)

Post autor: Auper »

A mam na komputerze z 50 nieopublikowanych rysunków autobusów z PKM Pilnicko, z lat 1990-2010, wśród których między innymi znajduje się poprawiony Mercedes ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 1786
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)

Post autor: J-31 »

Swoją drogą szkoda takich ślicznych klasycznych merolków - może ja bym je wziął, tylko zastanawiam się gdzie bym je wciepnął. No, ale znając życie znalazłyby zatrudnienie. Szczególnie, że wciąż mam - Marcinie - Twoją firmę w symulacji. A i model MB O405N2 tyż. Tylko go chlapnąć kolorkami ;)

To co Sprzedajesz ? :D

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 493
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)

Post autor: Marcin N »

Obrazek
Pierwszy elektryk dojechał już do Korzynowa. Od czwartku można go było spotkać na liniach 0 i 4. Póki co autobusem jeździ tylko jeden przeszkolony kierowca, pozostała część załogi jest szkolona w weekend kiedy autobus nie kursuje na linii. Do wakacji powinny dojechać pozostałe dwa Urbino 12 IV Electric i jedno Urbino 8,9LE Electric. Plany miasta i ZKMu zakładają, że do 2020 roku praktycznie cała flota ma się składać z autobusów elektrycznych.

Anoneedes
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-02, 16:42
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)

Post autor: Anoneedes »

W Prime Rail Polska duże zmiany taborowe.

Po długich negocjacjach udało się odkupić od PKP Intercity 20 szt. EU07 i 90 szt. wagonów 1. i 2. klasy z przeznaczeniem na trasy krajowe. Składy po remoncie wagonów wyglądają tak:

Obrazek

Dodatkowo powróciła na polskie tory kategoria pociągów "Hotelowy" w 3 relacjach, obsługiwane przez specjalne składy ED10 II od Warsbusa:

Obrazek

Nastąpiło także przebudzenie rynku wąskotorowego (tak jak to PRP ma w zwyczaju - przecierać szlaki), na jedną z odbudowanych kolejek wyjedzie zupełnie nowy tabor produkcji konsorcjum Tog Components – Sonreir Rail Vehicles S. A. - 4 loki spalinowe, 3 SZT i 10 wagonów, wszystko na tor 750mm. A to dopiero początek, który nastąpi 3 lipca, w dodatku z regularnymi kursami!

Składy z lokomotywą będą prezentować się tak:

Obrazek

A SZT tak:

Obrazek

PRP ściąga do swojej nowej "wąskiej HQ" także i stary, zabytkowy tabor, planując w przyszłości kursy turystyczne. Na początek odkupiono 2 sztuki Lxd2.

Obrazek

maksio510

Re: Pojazdy wirtualnych przewoźników (2013-)

Post autor: maksio510 »

W Wawkomie pojawiły się 2 nowe Autosany.
Obrazek

ODPOWIEDZ